Choice of metadata Books
Page 1, Results: 12
Report on unfulfilled requests: 0
1.
Подробнее
65.9(5Қаз)212.4я7
А44
Алиева, Ж. Н.
Туризм маркетингі [Мәтін] : оқу құралы / Ж. Н. Алиева, В. С. Шевцов. - Алматы : Қазақ университеті, 2016. - 334 б. - ISBN 978-601-04-1682-6 : 4446т. 00т. тг.
ББК 65.9(5Қаз)212.4я7
Рубрики: ЭКОНОМИКА. ЭКОНОМИКА ҒЫЛЫМДАРЫ
ҚАЗАҚСТАН МАРКЕТИНГІ
Кл.слова (ненормированные):
экономика -- туризм -- туризм маркетингі -- туристік қызмет -- нарықтық экономика -- концепция -- туристік кәсіпорын -- маркетингтік ақпарат жүйесі -- туристік нарық -- туристік өнім -- бәсекелестік -- стратегиялық маркетинг -- баға -- маркетингтік коммуникация -- оқу құралы
Доп.точки доступа:
Шевцов, В.С.
Экземпляры всего: 10
1.2-№4 Ч/З (3), 2.1-№2 оқу залы (7)
Свободны: 1.2-№4 Ч/З (3), 2.1-№2 оқу залы (7)
А44
Алиева, Ж. Н.
Туризм маркетингі [Мәтін] : оқу құралы / Ж. Н. Алиева, В. С. Шевцов. - Алматы : Қазақ университеті, 2016. - 334 б. - ISBN 978-601-04-1682-6 : 4446т. 00т. тг.
Рубрики: ЭКОНОМИКА. ЭКОНОМИКА ҒЫЛЫМДАРЫ
ҚАЗАҚСТАН МАРКЕТИНГІ
Кл.слова (ненормированные):
экономика -- туризм -- туризм маркетингі -- туристік қызмет -- нарықтық экономика -- концепция -- туристік кәсіпорын -- маркетингтік ақпарат жүйесі -- туристік нарық -- туристік өнім -- бәсекелестік -- стратегиялық маркетинг -- баға -- маркетингтік коммуникация -- оқу құралы
Доп.точки доступа:
Шевцов, В.С.
Экземпляры всего: 10
1.2-№4 Ч/З (3), 2.1-№2 оқу залы (7)
Свободны: 1.2-№4 Ч/З (3), 2.1-№2 оқу залы (7)
2.
Подробнее
65.9(5Қаз)212.4я7
Б39
Беккулиева, Б. М.
Маркетингті жоспарлау [Мәтін] : оқу құралы / Жалпы ред басқ. С.А. Каленова. - Алматы : Экономика, 2015. - 336 б. - ). - ISBN 978-601-225-829-5 : 3800т. 00т. тг.
ББК 65.9(5Қаз)212.4я7
Рубрики: ЭКОНОМИКА. ЭКОНОМИКА ҒЫЛЫМДАРЫ
ҚАЗАҚСТАН МАРКЕТИНГІ
Кл.слова (ненормированные):
экономика -- маркетиг -- маркетингті жоспарлау -- кәсіпорын миссиясы -- талдау -- маркетингтік стратегия -- бюджет -- нарықты болжау -- бақылау -- оқу құралы
Экземпляры всего: 3
Каратау 3-4 №12 оқу залы (1), 1.2-№4 Ч/З (1), 2.1-№2 оқу залы (1)
Свободны: Каратау 3-4 №12 оқу залы (1), 1.2-№4 Ч/З (1), 2.1-№2 оқу залы (1)
Б39
Беккулиева, Б. М.
Маркетингті жоспарлау [Мәтін] : оқу құралы / Жалпы ред басқ. С.А. Каленова. - Алматы : Экономика, 2015. - 336 б. - ). - ISBN 978-601-225-829-5 : 3800т. 00т. тг.
Рубрики: ЭКОНОМИКА. ЭКОНОМИКА ҒЫЛЫМДАРЫ
ҚАЗАҚСТАН МАРКЕТИНГІ
Кл.слова (ненормированные):
экономика -- маркетиг -- маркетингті жоспарлау -- кәсіпорын миссиясы -- талдау -- маркетингтік стратегия -- бюджет -- нарықты болжау -- бақылау -- оқу құралы
Экземпляры всего: 3
Каратау 3-4 №12 оқу залы (1), 1.2-№4 Ч/З (1), 2.1-№2 оқу залы (1)
Свободны: Каратау 3-4 №12 оқу залы (1), 1.2-№4 Ч/З (1), 2.1-№2 оқу залы (1)
3.
Подробнее
65.9(5Қаз)212.4я7
Д97
Дюсембекова, Ж. М.
Маркетингтік зерттеулер [Мәтін] : оқулық / Ж. М. Дюсембекова. - Алматы : Экономика, 2013. - 438 б. - ISBN 978-601-225-563-8 : 4740т. 00т. тг.
ББК 65.9(5Қаз)212.4я7
Рубрики: ЭКОНОМИКА. ЭКОНОМИКА ҒЫЛЫМДАРЫ
ҚАЗАҚСТАН МАРКЕТИНГІ
Кл.слова (ненормированные):
маркетинг -- маркетингтік зерттеулер -- бақылау әдістері -- экперимент -- сапа -- іріктемені жоспарлау -- панелдік зерттеулер -- оқулық
Экземпляры всего: 11
2.1-№2 оқу залы (10), 1.2-№4 Ч/З (1)
Свободны: 2.1-№2 оқу залы (10), 1.2-№4 Ч/З (1)
Д97
Дюсембекова, Ж. М.
Маркетингтік зерттеулер [Мәтін] : оқулық / Ж. М. Дюсембекова. - Алматы : Экономика, 2013. - 438 б. - ISBN 978-601-225-563-8 : 4740т. 00т. тг.
Рубрики: ЭКОНОМИКА. ЭКОНОМИКА ҒЫЛЫМДАРЫ
ҚАЗАҚСТАН МАРКЕТИНГІ
Кл.слова (ненормированные):
маркетинг -- маркетингтік зерттеулер -- бақылау әдістері -- экперимент -- сапа -- іріктемені жоспарлау -- панелдік зерттеулер -- оқулық
Экземпляры всего: 11
2.1-№2 оқу залы (10), 1.2-№4 Ч/З (1)
Свободны: 2.1-№2 оқу залы (10), 1.2-№4 Ч/З (1)
4.
Подробнее
65.9(5Қаз)212.4я7
М23
Маркетинг [Мәтін] : оқулық / Жалпы ред. бас. проф. Ә.Ә. Әбішев, проф. В.В. Герасименко, проф. С.А. Каленова. - Алматы : Экономика, 2014. - 616 б. - ISBN 978-601-225-646-8 : 4700т. 00т. тг.
ББК 65.9(5Қаз)212.4я7
Рубрики: ЭКОНОМИКА. ЭКОНОМИКА ҒЫЛЫМДАРЫ
ҚАЗАҚСТАН МАРКЕТИНГІ
Кл.слова (ненормированные):
экономика -- маркетинг -- маркетингтік орта -- тауар нарықтары -- маркетингтік зерттеулер -- нарықты сегменттеу -- баға -- маркетингтегі коммуникация -- жарнама -- брендті басқару -- жоспарлау және бақылау -- стратегиялық жоспарлау -- халықаралық маркетинг -- қызметтер маркетингі -- оқулық
Экземпляры всего: 20
2.1-№2 оқу залы (19), 1.2-№4 Ч/З (1)
Свободны: 2.1-№2 оқу залы (19), 1.2-№4 Ч/З (1)
М23
Маркетинг [Мәтін] : оқулық / Жалпы ред. бас. проф. Ә.Ә. Әбішев, проф. В.В. Герасименко, проф. С.А. Каленова. - Алматы : Экономика, 2014. - 616 б. - ISBN 978-601-225-646-8 : 4700т. 00т. тг.
Рубрики: ЭКОНОМИКА. ЭКОНОМИКА ҒЫЛЫМДАРЫ
ҚАЗАҚСТАН МАРКЕТИНГІ
Кл.слова (ненормированные):
экономика -- маркетинг -- маркетингтік орта -- тауар нарықтары -- маркетингтік зерттеулер -- нарықты сегменттеу -- баға -- маркетингтегі коммуникация -- жарнама -- брендті басқару -- жоспарлау және бақылау -- стратегиялық жоспарлау -- халықаралық маркетинг -- қызметтер маркетингі -- оқулық
Экземпляры всего: 20
2.1-№2 оқу залы (19), 1.2-№4 Ч/З (1)
Свободны: 2.1-№2 оқу залы (19), 1.2-№4 Ч/З (1)
5.
Подробнее
65.9(5Қаз)212.4я7
М23
Маркетингтік коммуникациялар [Мәтін] : оқу құралы / А.Д. Үмбетәлиев, Д.А. Куланова, Г.И. Абдикеримова, И.И. Шевченко. - Алматы : Экономика, 2015. - 336 б. - ISBN 978-601-225-783-0 : 2900т. 00т. тг.
ББК 65.9(5Қаз)212.4я7
Рубрики: ЭКОНОМИКА. ЭКОНОМИКА ҒЫЛЫМДАРЫ
ҚАЗАҚСТАН ЭКОНОМИКАСЫ
МАРКЕТИНГ КАЗАХСТАНА
Кл.слова (ненормированные):
экономика -- маркетинг -- маркетингтік коммуникация -- концепция -- мақсатты аудитория -- байланыс түрлері -- коммуникация арналары -- коммуникацияларды басқару -- жарнама -- бұқарамен байланыс -- қатынастар маркетингі -- брендинг -- брендтерді құру -- BTL- технологиясы -- бақылау сұрақтары
Экземпляры всего: 5
1.2-№4 Ч/З (3), 2.1-№2 оқу залы (2)
Свободны: 1.2-№4 Ч/З (3), 2.1-№2 оқу залы (2)
М23
Маркетингтік коммуникациялар [Мәтін] : оқу құралы / А.Д. Үмбетәлиев, Д.А. Куланова, Г.И. Абдикеримова, И.И. Шевченко. - Алматы : Экономика, 2015. - 336 б. - ISBN 978-601-225-783-0 : 2900т. 00т. тг.
Рубрики: ЭКОНОМИКА. ЭКОНОМИКА ҒЫЛЫМДАРЫ
ҚАЗАҚСТАН ЭКОНОМИКАСЫ
МАРКЕТИНГ КАЗАХСТАНА
Кл.слова (ненормированные):
экономика -- маркетинг -- маркетингтік коммуникация -- концепция -- мақсатты аудитория -- байланыс түрлері -- коммуникация арналары -- коммуникацияларды басқару -- жарнама -- бұқарамен байланыс -- қатынастар маркетингі -- брендинг -- брендтерді құру -- BTL- технологиясы -- бақылау сұрақтары
Экземпляры всего: 5
1.2-№4 Ч/З (3), 2.1-№2 оқу залы (2)
Свободны: 1.2-№4 Ч/З (3), 2.1-№2 оқу залы (2)
6.
Подробнее
65.9(5Қаз)212.4я7
С23
Сатыбалдыұлы, С.
Маркетинг-нарықтану [Мәтін] : оқулық / С. Сатыбалдыұлы. - Алматы : Білім, 2002. - 288 б. - ISBN 5-7667-2316-4 : 500т. 00т. тг.
ББК 65.9(5Қаз)212.4я7
Рубрики: ЭКОНОМИКА. ЭКОНОМИКА ҒЫЛЫМДАРЫ
ҚАЗАҚСТАН МАРКЕТИНГІ
Кл.слова (ненормированные):
экономика -- маркетинг -- маркетинг негіздері -- өндірістік жүйелер -- өндірісті ұйымдастыру -- тауар -- нарық -- баға -- маркетингті басқару -- өнеркәсіптік маркетинг -- халықаралық маркетинг -- оқулық
Экземпляры всего: 1
2.1-№2 оқу залы (1)
Свободны: 2.1-№2 оқу залы (1)
С23
Сатыбалдыұлы, С.
Маркетинг-нарықтану [Мәтін] : оқулық / С. Сатыбалдыұлы. - Алматы : Білім, 2002. - 288 б. - ISBN 5-7667-2316-4 : 500т. 00т. тг.
Рубрики: ЭКОНОМИКА. ЭКОНОМИКА ҒЫЛЫМДАРЫ
ҚАЗАҚСТАН МАРКЕТИНГІ
Кл.слова (ненормированные):
экономика -- маркетинг -- маркетинг негіздері -- өндірістік жүйелер -- өндірісті ұйымдастыру -- тауар -- нарық -- баға -- маркетингті басқару -- өнеркәсіптік маркетинг -- халықаралық маркетинг -- оқулық
Экземпляры всего: 1
2.1-№2 оқу залы (1)
Свободны: 2.1-№2 оқу залы (1)
7.
Подробнее
65.9(5Қаз)212.4я7
С23
Сатыбалдыұлы, С.
Маркетинг-нарықтану [Мәтін] : оқулық / С. Сатыбалдыұлы. - Алматы : Білім, 2002. - 288 б. - ISBN 5-7667-2316-4 : 650т. 00т. тг.
ББК 65.9(5Қаз)212.4я7
Рубрики: ЭКОНОМИКА. ЭКОНОМИКА ҒЫЛЫМДАРЫ
ҚАЗАҚСТАН МАРКЕТИНГІ
Кл.слова (ненормированные):
экономика -- маркетинг -- нарық -- өнеркәсіптік маркетинг -- халықаралық маркетинг -- өндірісті ұйымдастыру -- тауар таралымы -- баға маркетинг жүйесі -- жарнама -- маркетингті басқару -- оқулық
Экземпляры всего: 1
№10 оқу залы (жатахана) (1)
Свободны: №10 оқу залы (жатахана) (1)
С23
Сатыбалдыұлы, С.
Маркетинг-нарықтану [Мәтін] : оқулық / С. Сатыбалдыұлы. - Алматы : Білім, 2002. - 288 б. - ISBN 5-7667-2316-4 : 650т. 00т. тг.
Рубрики: ЭКОНОМИКА. ЭКОНОМИКА ҒЫЛЫМДАРЫ
ҚАЗАҚСТАН МАРКЕТИНГІ
Кл.слова (ненормированные):
экономика -- маркетинг -- нарық -- өнеркәсіптік маркетинг -- халықаралық маркетинг -- өндірісті ұйымдастыру -- тауар таралымы -- баға маркетинг жүйесі -- жарнама -- маркетингті басқару -- оқулық
Экземпляры всего: 1
№10 оқу залы (жатахана) (1)
Свободны: №10 оқу залы (жатахана) (1)
8.
Подробнее
65.9(5Қаз)212.4я73
С89
Сұрағанова, С.
Туризм менеджменті [Мәтін] : оқулық / С. Сұрағанова, Б. Сабатаева. - Алматы : [б. и.], 2012. - 256 б. - ISBN 978-601-80326-3-9 : 1109т. 00т. тг.
ББК 65.9(5Қаз)212.4я73
Рубрики: ЭКОНОМИКА
МЕНЕДЖМЕНТ
Кл.слова (ненормированные):
менеджмент -- туризм -- туризм менеджменті -- туристік ұйым -- өндіріс -- фирма -- менеджер
Доп.точки доступа:
Сабатаева, Б.
Экземпляры всего: 30
5.2-№6 оқу залы (13), 1-4 (2), 4.1-№5 оқу залы (3), 3-2 (12)
Свободны: 5.2-№6 оқу залы (13), 1-4 (2), 4.1-№5 оқу залы (3), 3-2 (12)
С89
Сұрағанова, С.
Туризм менеджменті [Мәтін] : оқулық / С. Сұрағанова, Б. Сабатаева. - Алматы : [б. и.], 2012. - 256 б. - ISBN 978-601-80326-3-9 : 1109т. 00т. тг.
Рубрики: ЭКОНОМИКА
МЕНЕДЖМЕНТ
Кл.слова (ненормированные):
менеджмент -- туризм -- туризм менеджменті -- туристік ұйым -- өндіріс -- фирма -- менеджер
Доп.точки доступа:
Сабатаева, Б.
Экземпляры всего: 30
5.2-№6 оқу залы (13), 1-4 (2), 4.1-№5 оқу залы (3), 3-2 (12)
Свободны: 5.2-№6 оқу залы (13), 1-4 (2), 4.1-№5 оқу залы (3), 3-2 (12)
9.
Подробнее
65.9(5Қаз)212.4я73
Ш17
Шаекина, Ж. М.
Туризм маркетингі [Мәтін] : оқулық / Ж. М. Шаекина, Ә. Ж. Қойтанова. - Алматы : ЖШС РПБК Дәуір, 2012. - 288 б. - ISBN 978-601-217-356-7 : 1351т. 00т. тг.
ББК 65.9(5Қаз)212.4я73
Рубрики: ЭКОНОМИКА
МАРКЕТИНГ
Кл.слова (ненормированные):
маркетинг -- турфирма -- нарықты сигменттеу -- ұжымдық тапсырыс -- баға саясаты -- туроператорлар -- жарнама
Доп.точки доступа:
Қойтанова, Ә.Ж.
Экземпляры всего: 30
5.2-№6 оқу залы (15), 3-2 (10), 1-4 (2), 4.1-№5 оқу залы (3)
Свободны: 5.2-№6 оқу залы (15), 3-2 (10), 1-4 (2), 4.1-№5 оқу залы (3)
Ш17
Шаекина, Ж. М.
Туризм маркетингі [Мәтін] : оқулық / Ж. М. Шаекина, Ә. Ж. Қойтанова. - Алматы : ЖШС РПБК Дәуір, 2012. - 288 б. - ISBN 978-601-217-356-7 : 1351т. 00т. тг.
Рубрики: ЭКОНОМИКА
МАРКЕТИНГ
Кл.слова (ненормированные):
маркетинг -- турфирма -- нарықты сигменттеу -- ұжымдық тапсырыс -- баға саясаты -- туроператорлар -- жарнама
Доп.точки доступа:
Қойтанова, Ә.Ж.
Экземпляры всего: 30
5.2-№6 оқу залы (15), 3-2 (10), 1-4 (2), 4.1-№5 оқу залы (3)
Свободны: 5.2-№6 оқу залы (15), 3-2 (10), 1-4 (2), 4.1-№5 оқу залы (3)
10.
Подробнее
65.9(5Қаз)212.4я7
Т88
Турмаханбетова , Ш.Ш.
Территориялық маркетинг : оқу құралы / Ш.Ш. Тұрмаханбетова . - Алматы : ADAL KITAP, 2023. - 117 б. . - ISBN 978-601-7200-59-6 : 3800.00 тг.
ББК 65.9(5Қаз)212.4я7
Рубрики: ЭКОНОМИКА. ЭКОНОМИКА ҒЫЛЫМДАРЫ
ҚАЗАҚСТАН МАРКЕТИНГІ
Кл.слова (ненормированные):
территориялық маркетинг -- территориялық маркетинг құралдары -- маркетингтің мақсаттары -- маркетингтік қызмет -- территорияның бәсекеге қабілеттілігі -- территорияның маркетингтік ортасы -- территорияны жылжыту -- орын брендингі -- мақсатты топтар -- тұтынушылық территориялар -- оқу құралы
Аннотация: Территориялық маркетинг пәні жоғары оқу орындарының "Мемлекеттік және жергілікті басқару" бағыттары бойынша бакалавриаттың білім беру бағдарламасының таңдау курстарына өте жиі кіретін пән болып табылады. Бұл оқу құралы территориялық маркетингті жүзеге асырудың көптеген тәсілдерін тақырыптап қана қоймай, сонымен қатар заманауи территориялардың маркетингтік әлеуетін арттыру бағыттарын көрсетеді.
Доп.точки доступа:
Ағыбетова
Экземпляры всего: 3
1.2-№4 Ч/З (1), 2.1-№2 Ч/З (2)
Свободны: 1.2-№4 Ч/З (1), 2.1-№2 Ч/З (2)
Т88
Турмаханбетова , Ш.Ш.
Территориялық маркетинг : оқу құралы / Ш.Ш. Тұрмаханбетова . - Алматы : ADAL KITAP, 2023. - 117 б. . - ISBN 978-601-7200-59-6 : 3800.00 тг.
Рубрики: ЭКОНОМИКА. ЭКОНОМИКА ҒЫЛЫМДАРЫ
ҚАЗАҚСТАН МАРКЕТИНГІ
Кл.слова (ненормированные):
территориялық маркетинг -- территориялық маркетинг құралдары -- маркетингтің мақсаттары -- маркетингтік қызмет -- территорияның бәсекеге қабілеттілігі -- территорияның маркетингтік ортасы -- территорияны жылжыту -- орын брендингі -- мақсатты топтар -- тұтынушылық территориялар -- оқу құралы
Аннотация: Территориялық маркетинг пәні жоғары оқу орындарының "Мемлекеттік және жергілікті басқару" бағыттары бойынша бакалавриаттың білім беру бағдарламасының таңдау курстарына өте жиі кіретін пән болып табылады. Бұл оқу құралы территориялық маркетингті жүзеге асырудың көптеген тәсілдерін тақырыптап қана қоймай, сонымен қатар заманауи территориялардың маркетингтік әлеуетін арттыру бағыттарын көрсетеді.
Доп.точки доступа:
Ағыбетова
Экземпляры всего: 3
1.2-№4 Ч/З (1), 2.1-№2 Ч/З (2)
Свободны: 1.2-№4 Ч/З (1), 2.1-№2 Ч/З (2)
Page 1, Results: 12