Choice of metadata Books
Page 1, Results: 1
Отмеченные записи: 0
1.
More
Мектепке дейінгі педагогика [Мәтін] : оқу құралы / С.Н.Жиенбаева, Р.К.Бекмағамбетова, А.Ж.Сыздықова, Ә.И.Бөлшекбаева . - Алматы : Альманахъ, 2018. - 269 б. - ISBN 978-601-7945-55-8 : 5000.00 тг.
Рубрики: ПЕДАГОГИКА. ПЕДАГОГИКА ҒЫЛЫМДАРЫ
МЕКТЕПКЕ ДЕЙІНГІ ПЕДАГОГИКА
Кл.слова (ненормированные):
педагогика -- мектепке дейінгі педагогика -- тәрбие мазмұны -- дене тәрбиесі -- адамгершілік тәрбиесі -- эстетикалық тәрбие -- ақыл-ой тәрбиесі -- балаларды оқуға дайындау -- балабақшада оқыту -- ойыншықтар -- балалар ойыны -- бала тұлғасының әлеуметтануы -- оқу құралы -- Қазақстан Республикасының Білім және ғылым министрлігі
Аннотация: Оқу құралында қазіргі мектепке дейінгі білімнің теориялық-практикалық тұрғыдан ғылыми және әдістемелік жетістіктері ашылған. Мектепке дейінгі педагогиканың әдіснамалық және теориялық негіздері балаға білім берудің жүйелілік-іс-әрекеттік тәсілдемесі мен балалар мен ересектердің субъект-субъектілі өзара әрекеттестігін ұйымдастыру тұрғысынан ұсынылған.
Экземпляры всего: 5
5.2-№6 оқу залы (5)
Свободны: 5.2-№6 оқу залы (5)
Мектепке дейінгі педагогика [Мәтін] : оқу құралы / С.Н.Жиенбаева, Р.К.Бекмағамбетова, А.Ж.Сыздықова, Ә.И.Бөлшекбаева . - Алматы : Альманахъ, 2018. - 269 б. - ISBN 978-601-7945-55-8 : 5000.00 тг.
Рубрики: ПЕДАГОГИКА. ПЕДАГОГИКА ҒЫЛЫМДАРЫ
МЕКТЕПКЕ ДЕЙІНГІ ПЕДАГОГИКА
Кл.слова (ненормированные):
педагогика -- мектепке дейінгі педагогика -- тәрбие мазмұны -- дене тәрбиесі -- адамгершілік тәрбиесі -- эстетикалық тәрбие -- ақыл-ой тәрбиесі -- балаларды оқуға дайындау -- балабақшада оқыту -- ойыншықтар -- балалар ойыны -- бала тұлғасының әлеуметтануы -- оқу құралы -- Қазақстан Республикасының Білім және ғылым министрлігі
Аннотация: Оқу құралында қазіргі мектепке дейінгі білімнің теориялық-практикалық тұрғыдан ғылыми және әдістемелік жетістіктері ашылған. Мектепке дейінгі педагогиканың әдіснамалық және теориялық негіздері балаға білім берудің жүйелілік-іс-әрекеттік тәсілдемесі мен балалар мен ересектердің субъект-субъектілі өзара әрекеттестігін ұйымдастыру тұрғысынан ұсынылған.
Экземпляры всего: 5
5.2-№6 оқу залы (5)
Свободны: 5.2-№6 оқу залы (5)
Page 1, Results: 1