Digital catalogue


 

Choice of metadata Books

Page 1, Results: 1

Report on unfulfilled requests: 0

65.9(2)212я7
Г98

Гэмбл, Д. Э.
    Стратегиялық менеджмент негіздері: бәсекелік артықшылыққа ұмтылу [Мәтін] = Essentials of strategic management : оқулық / Ауд. Ж. Кушебаев. - Алматы : "Ұлттық аударма бюросы" ҚҚ, 2019. - 536 б. - ). - ISBN 978-601-7943-36-3 : 3621т. 00т. тг.

ББК 65.9(2)212я7

Рубрики: ЭКОНОМИКА. ЭКОНОМИКА ҒЫЛЫМДАРЫ

   МЕНЕДЖМЕНТ


Кл.слова (ненормированные):
экономика -- менеджмент -- стратегиялық менеджмент -- бәсекелестік -- бизнес-модельдер -- стратегия құру -- компанияның құзыреті -- бағалау -- баға ұсыну стратегиясы -- халықаралық нарық -- халықаралық стратегия -- корпоративтік стратегия -- 100 жаңа оқулық -- рухани жаңғыру -- безвозмездно
Доп.точки доступа:
Питереф, М.А.
Томпсон, А.А.

Экземпляры всего: 206
2-2 рухани жаңғыру (1), Каратау 3-4 №12 оқу залы (2), №11 оқу залы (жатахана) (1), 6.2-№9 оқу залы (1), 6.1-№8 оқу залы (33), 2.6-№1 Ч/З (3), 1.2-№4 Ч/З (3), №10 оқу залы (жатахана) (1), 2.1-№2 оқу залы (160), 1.1-Ғылыми кеңес залы (1)
Свободны: 2-2 рухани жаңғыру (1), Каратау 3-4 №12 оқу залы (2), №11 оқу залы (жатахана) (1), 6.2-№9 оқу залы (1), 6.1-№8 оқу залы (33), 2.6-№1 Ч/З (3), 1.2-№4 Ч/З (3), №10 оқу залы (жатахана) (1), 2.1-№2 оқу залы (160), 1.1-Ғылыми кеңес залы (1)

Гэмбл, Д.Э. Стратегиялық менеджмент негіздері: бәсекелік артықшылыққа ұмтылу [Мәтін] : оқулық / Ауд. Ж. Кушебаев, 2019. - 536 б.

1.

Гэмбл, Д.Э. Стратегиялық менеджмент негіздері: бәсекелік артықшылыққа ұмтылу [Мәтін] : оқулық / Ауд. Ж. Кушебаев, 2019. - 536 б.


65.9(2)212я7
Г98

Гэмбл, Д. Э.
    Стратегиялық менеджмент негіздері: бәсекелік артықшылыққа ұмтылу [Мәтін] = Essentials of strategic management : оқулық / Ауд. Ж. Кушебаев. - Алматы : "Ұлттық аударма бюросы" ҚҚ, 2019. - 536 б. - ). - ISBN 978-601-7943-36-3 : 3621т. 00т. тг.

ББК 65.9(2)212я7

Рубрики: ЭКОНОМИКА. ЭКОНОМИКА ҒЫЛЫМДАРЫ

   МЕНЕДЖМЕНТ


Кл.слова (ненормированные):
экономика -- менеджмент -- стратегиялық менеджмент -- бәсекелестік -- бизнес-модельдер -- стратегия құру -- компанияның құзыреті -- бағалау -- баға ұсыну стратегиясы -- халықаралық нарық -- халықаралық стратегия -- корпоративтік стратегия -- 100 жаңа оқулық -- рухани жаңғыру -- безвозмездно
Доп.точки доступа:
Питереф, М.А.
Томпсон, А.А.

Экземпляры всего: 206
2-2 рухани жаңғыру (1), Каратау 3-4 №12 оқу залы (2), №11 оқу залы (жатахана) (1), 6.2-№9 оқу залы (1), 6.1-№8 оқу залы (33), 2.6-№1 Ч/З (3), 1.2-№4 Ч/З (3), №10 оқу залы (жатахана) (1), 2.1-№2 оқу залы (160), 1.1-Ғылыми кеңес залы (1)
Свободны: 2-2 рухани жаңғыру (1), Каратау 3-4 №12 оқу залы (2), №11 оқу залы (жатахана) (1), 6.2-№9 оқу залы (1), 6.1-№8 оқу залы (33), 2.6-№1 Ч/З (3), 1.2-№4 Ч/З (3), №10 оқу залы (жатахана) (1), 2.1-№2 оқу залы (160), 1.1-Ғылыми кеңес залы (1)

Page 1, Results: 1

 

All acquisitions for 
Or select a month