Digital catalogue


 

Choice of metadata Books

Page 1, Results: 2

Report on unfulfilled requests: 0

65.9(2Қаз)212.4я7
У69

Уркунчиев, Е. М.
    Маркетинг: теориясы мен практикасы [Мәтін] : оқу құралы / Е. М. Уркунчиев, А. Нуралиев, М. Ю. Калинин. - Тараз : Тараз университеті, 2010. - 260 б. - ISBN 9965-37-016-8 : 600т. 00т. тг.

ББК 65.9(2Қаз)212.4я7

Рубрики: ЭКОНОМИКА. ЭКОНОМИКА ҒЫЛЫМДАРЫ

   ҚАЗАҚСТАН ЭКОНОМИКАСЫ


Кл.слова (ненормированные):
экономика -- Қазақстан экономикасы -- маркетинг -- маркетингті басқару -- өндірісті жетілдіру -- тауар әзірлігі -- коммуникация -- жарнама -- макроорта -- микроорта -- әлеуметтік-этикалық маркетинг -- сауда -- қаржы -- несие -- бәсекеге қабілетті экономика -- оқу құралы -- ПОҚ еңбектері
Доп.точки доступа:
Нуралиев, А.
Калинин, М.Ю.

Экземпляры всего: 1
2.1-№2 оқу залы (1)
Свободны: 2.1-№2 оқу залы (1)

Уркунчиев, Е.М. Маркетинг: теориясы мен практикасы [Мәтін] : оқу құралы / Е. М. Уркунчиев, А. Нуралиев, М. Ю. Калинин, 2010. - 260 б.

1.

Уркунчиев, Е.М. Маркетинг: теориясы мен практикасы [Мәтін] : оқу құралы / Е. М. Уркунчиев, А. Нуралиев, М. Ю. Калинин, 2010. - 260 б.


65.9(2Қаз)212.4я7
У69

Уркунчиев, Е. М.
    Маркетинг: теориясы мен практикасы [Мәтін] : оқу құралы / Е. М. Уркунчиев, А. Нуралиев, М. Ю. Калинин. - Тараз : Тараз университеті, 2010. - 260 б. - ISBN 9965-37-016-8 : 600т. 00т. тг.

ББК 65.9(2Қаз)212.4я7

Рубрики: ЭКОНОМИКА. ЭКОНОМИКА ҒЫЛЫМДАРЫ

   ҚАЗАҚСТАН ЭКОНОМИКАСЫ


Кл.слова (ненормированные):
экономика -- Қазақстан экономикасы -- маркетинг -- маркетингті басқару -- өндірісті жетілдіру -- тауар әзірлігі -- коммуникация -- жарнама -- макроорта -- микроорта -- әлеуметтік-этикалық маркетинг -- сауда -- қаржы -- несие -- бәсекеге қабілетті экономика -- оқу құралы -- ПОҚ еңбектері
Доп.точки доступа:
Нуралиев, А.
Калинин, М.Ю.

Экземпляры всего: 1
2.1-№2 оқу залы (1)
Свободны: 2.1-№2 оқу залы (1)

65.9(2)212.4
К65

Котлер, Филип Т.
    Маркетинг негіздері [Мәтін] : ғылыми басылым / Филип Т. Котлер, Г. Армстронг. - Астана : Ұлттық аударма бюросы, 2019. - 736 б. - ISBN 978-601-7943-39-4 : 3621т. 00т. тг.

ББК 65.9(2)212.4

Рубрики: ЭКОНОМИКА

   ҚАЗАҚСТАННЫҢ ЭКОНОМ ТЕОРИЯСЫ


Кл.слова (ненормированные):
маркетинг -- маркетинг анықтамасы -- цифр дәуірі -- маркетинг түрлері -- бизнес-портфолионы жобалау -- маркетинг стратегиясы -- микроорта -- макроорта -- маркетнгтік ақпарат -- рухани жаңғыру -- 100 жаңа кітап -- жаңа гуманитарлық білім
Доп.точки доступа:
Армстронг, Г.

Экземпляры всего: 135
5.2-№6 оқу залы (82), 4.1-№5 оқу залы (50), 5.3-№7 оқу залы (3)
Свободны: 5.2-№6 оқу залы (82), 4.1-№5 оқу залы (50), 5.3-№7 оқу залы (3)

Котлер, Филип Т. Маркетинг негіздері [Мәтін] : Ғылыми басылым, 2019. - 736 б.

2.

Котлер, Филип Т. Маркетинг негіздері [Мәтін] : Ғылыми басылым, 2019. - 736 б.


65.9(2)212.4
К65

Котлер, Филип Т.
    Маркетинг негіздері [Мәтін] : ғылыми басылым / Филип Т. Котлер, Г. Армстронг. - Астана : Ұлттық аударма бюросы, 2019. - 736 б. - ISBN 978-601-7943-39-4 : 3621т. 00т. тг.

ББК 65.9(2)212.4

Рубрики: ЭКОНОМИКА

   ҚАЗАҚСТАННЫҢ ЭКОНОМ ТЕОРИЯСЫ


Кл.слова (ненормированные):
маркетинг -- маркетинг анықтамасы -- цифр дәуірі -- маркетинг түрлері -- бизнес-портфолионы жобалау -- маркетинг стратегиясы -- микроорта -- макроорта -- маркетнгтік ақпарат -- рухани жаңғыру -- 100 жаңа кітап -- жаңа гуманитарлық білім
Доп.точки доступа:
Армстронг, Г.

Экземпляры всего: 135
5.2-№6 оқу залы (82), 4.1-№5 оқу залы (50), 5.3-№7 оқу залы (3)
Свободны: 5.2-№6 оқу залы (82), 4.1-№5 оқу залы (50), 5.3-№7 оқу залы (3)

Page 1, Results: 2

 

All acquisitions for 
Or select a month