Choice of metadata Books
Page 1, Results: 2
Report on unfulfilled requests: 0
1.
Подробнее
Абдуллин, Э. Б.
Музыкалық білім педагогикасының әдіснамасы [Мәтін] : оқу құралы / Э. Б. Абдуллин. - Алматы : Жетісу мемлекеттік университет, 2009. - 198 б. - ISBN 9965-640-52-1 : 600.00 тг.
Рубрики: ПЕДАГОГИКА. ПЕДАГОГИКА ҒЫЛЫМДАРЫ
ЖОҒАРЫ БІЛІМ
Кл.слова (ненормированные):
музыкалық білім -- педагог-музыкант -- музыкалық білім беру -- музыкалық-педагогикалық проблема -- сый -- оқу құралы -- музыкалық тәрбие -- музыкалық білім педагогикасы -- рецензия -- зерттеудің принциптері -- зерттеудің әдістері
Аннотация: Оқу құралы болашақ педагог-музыканттың әдіснама мәдениетін қалыптастыруға арналған. Мұнда музыкалық білім беру педагогикасының әдіснамасы ұғымының мән-маңызына, музыкалық-педагогикалық зерттеу жұмыстарын әдіснамалық жағынан бағалауға көңіл аударуды қажет ететін мәселелерге, музыкалық білім беру педагогикасының басқа ғылымдармен өзара байланысын, сондай-ақ музыкалық-педагогикалық проблемаларды сараптау-принциптеріне және сараптауды қалай ұйымдастырып-жүргізу керектігіне талдау жасалады.
Экземпляры всего: 1
5.2-№6 оқу залы (1)
Свободны: 5.2-№6 оқу залы (1)
Абдуллин, Э. Б.
Музыкалық білім педагогикасының әдіснамасы [Мәтін] : оқу құралы / Э. Б. Абдуллин. - Алматы : Жетісу мемлекеттік университет, 2009. - 198 б. - ISBN 9965-640-52-1 : 600.00 тг.
Рубрики: ПЕДАГОГИКА. ПЕДАГОГИКА ҒЫЛЫМДАРЫ
ЖОҒАРЫ БІЛІМ
Кл.слова (ненормированные):
музыкалық білім -- педагог-музыкант -- музыкалық білім беру -- музыкалық-педагогикалық проблема -- сый -- оқу құралы -- музыкалық тәрбие -- музыкалық білім педагогикасы -- рецензия -- зерттеудің принциптері -- зерттеудің әдістері
Аннотация: Оқу құралы болашақ педагог-музыканттың әдіснама мәдениетін қалыптастыруға арналған. Мұнда музыкалық білім беру педагогикасының әдіснамасы ұғымының мән-маңызына, музыкалық-педагогикалық зерттеу жұмыстарын әдіснамалық жағынан бағалауға көңіл аударуды қажет ететін мәселелерге, музыкалық білім беру педагогикасының басқа ғылымдармен өзара байланысын, сондай-ақ музыкалық-педагогикалық проблемаларды сараптау-принциптеріне және сараптауды қалай ұйымдастырып-жүргізу керектігіне талдау жасалады.
Экземпляры всего: 1
5.2-№6 оқу залы (1)
Свободны: 5.2-№6 оқу залы (1)
2.
Подробнее
85.31+74
Б 42
Бекмухамедов, Б. М.
Научно-методические основы творческого развития учителя музыки : монография / Б. М. Бекмухамедов. - 2-е изд. - Алматы : Лантар Books, 2022. - 330 с. - ISBN 978-601-361-175-4 : 12418. 56 тг.
ББК 85.31+74
Рубрики: ИСКУССТВО
МУЗЫКА КАЗАХСТАНА
Кл.слова (ненормированные):
музыкально-творческая деятельность -- педагог-музыкант -- фокальные объекты -- историко-философское учение -- творческое развитие учителя музыки -- концепция бисоциации творчества -- педагогическое условие -- исполнительская подготовка -- монография -- монография для аспирантов -- Темірбек Жүргенов 125 жыл
Аннотация: Монография представляет с собой концепцию творческого развития будущего учителя музыки в системе высшего педагогического образования. Работа предназначена для освоения специалистами теоретико-методических основ творческого развития личности обучающегося и может быть использована как в процессе его профессиональной подготовки, так и в ходе организации музыкально-творческой деятельности. б
Экземпляры всего: 2
5.2-№6 Ч/З (2)
Свободны: 5.2-№6 Ч/З (2)
Б 42
Бекмухамедов, Б. М.
Научно-методические основы творческого развития учителя музыки : монография / Б. М. Бекмухамедов. - 2-е изд. - Алматы : Лантар Books, 2022. - 330 с. - ISBN 978-601-361-175-4 : 12418. 56 тг.
Рубрики: ИСКУССТВО
МУЗЫКА КАЗАХСТАНА
Кл.слова (ненормированные):
музыкально-творческая деятельность -- педагог-музыкант -- фокальные объекты -- историко-философское учение -- творческое развитие учителя музыки -- концепция бисоциации творчества -- педагогическое условие -- исполнительская подготовка -- монография -- монография для аспирантов -- Темірбек Жүргенов 125 жыл
Аннотация: Монография представляет с собой концепцию творческого развития будущего учителя музыки в системе высшего педагогического образования. Работа предназначена для освоения специалистами теоретико-методических основ творческого развития личности обучающегося и может быть использована как в процессе его профессиональной подготовки, так и в ходе организации музыкально-творческой деятельности. б
Экземпляры всего: 2
5.2-№6 Ч/З (2)
Свободны: 5.2-№6 Ч/З (2)
Page 1, Results: 2