Digital catalogue


 

Choice of metadata Books

Page 1, Results: 13

Отмеченные записи: 0

65.9(2)212.4я7
К63

Котлер, Ф. Т.
    Маркетинг негіздері [Мәтін] = Principles of markening : оқулық / Ауд. Б. Абдулхалим, Ж. Бимағамбетова, Л. Бимендиева. - Алматы : "Ұлттық аударма бюросы" ҚҚ, 2019. - 736 б. - ISBN 978-601-7943-39-4 : 3621т. 00т. тг.

ББК 65.9(2)212.4я7

Рубрики: ЭКОНОМИКА. ЭКОНОМИКА ҒЫЛЫМДАРЫ

   МАРКЕТИНГ


Кл.слова (ненормированные):
экономика -- маркетинг -- маркетинг процесі -- нарық -- тұтынушы қажеттілігі -- қарым-қатынасты басқару -- стратегия -- жоспар -- компания -- маркетинг ортасын талдау -- маркетингтік ақпарат -- бизнес-нарықтар -- нарықты сегменттеу -- баға белгілеу -- көтерме сауда -- жарнама және PR -- жеке сауда -- мобайл маркетинг -- рухани жаңғыру -- 100 жаңа оқулық -- безвозмездно
Доп.точки доступа:
Армстронг, Г.

Экземпляры всего: 206
2-2 рухани жаңғыру (1), Каратау 3-4 №12 оқу залы (2), №11 оқу залы (жатахана) (1), 6.2-№9 оқу залы (1), 6.1-№8 оқу залы (33), 2.6-№1 Ч/З (3), 1.2-№4 Ч/З (3), №10 оқу залы (жатахана) (1), 2.1-№2 оқу залы (160), 1.1-Ғылыми кеңес залы (1)
Свободны: 2-2 рухани жаңғыру (1), Каратау 3-4 №12 оқу залы (2), №11 оқу залы (жатахана) (1), 6.2-№9 оқу залы (1), 6.1-№8 оқу залы (33), 2.6-№1 Ч/З (3), 1.2-№4 Ч/З (3), №10 оқу залы (жатахана) (1), 2.1-№2 оқу залы (159), 1.1-Ғылыми кеңес залы (1)

Котлер, Ф.Т. Маркетинг негіздері [Мәтін] : оқулық / Ауд. Б. Абдулхалим, Ж. Бимағамбетова, Л. Бимендиева, 2019. - 736 б.

1.

Котлер, Ф.Т. Маркетинг негіздері [Мәтін] : оқулық / Ауд. Б. Абдулхалим, Ж. Бимағамбетова, Л. Бимендиева, 2019. - 736 б.


65.9(2)212.4я7
К63

Котлер, Ф. Т.
    Маркетинг негіздері [Мәтін] = Principles of markening : оқулық / Ауд. Б. Абдулхалим, Ж. Бимағамбетова, Л. Бимендиева. - Алматы : "Ұлттық аударма бюросы" ҚҚ, 2019. - 736 б. - ISBN 978-601-7943-39-4 : 3621т. 00т. тг.

ББК 65.9(2)212.4я7

Рубрики: ЭКОНОМИКА. ЭКОНОМИКА ҒЫЛЫМДАРЫ

   МАРКЕТИНГ


Кл.слова (ненормированные):
экономика -- маркетинг -- маркетинг процесі -- нарық -- тұтынушы қажеттілігі -- қарым-қатынасты басқару -- стратегия -- жоспар -- компания -- маркетинг ортасын талдау -- маркетингтік ақпарат -- бизнес-нарықтар -- нарықты сегменттеу -- баға белгілеу -- көтерме сауда -- жарнама және PR -- жеке сауда -- мобайл маркетинг -- рухани жаңғыру -- 100 жаңа оқулық -- безвозмездно
Доп.точки доступа:
Армстронг, Г.

Экземпляры всего: 206
2-2 рухани жаңғыру (1), Каратау 3-4 №12 оқу залы (2), №11 оқу залы (жатахана) (1), 6.2-№9 оқу залы (1), 6.1-№8 оқу залы (33), 2.6-№1 Ч/З (3), 1.2-№4 Ч/З (3), №10 оқу залы (жатахана) (1), 2.1-№2 оқу залы (160), 1.1-Ғылыми кеңес залы (1)
Свободны: 2-2 рухани жаңғыру (1), Каратау 3-4 №12 оқу залы (2), №11 оқу залы (жатахана) (1), 6.2-№9 оқу залы (1), 6.1-№8 оқу залы (33), 2.6-№1 Ч/З (3), 1.2-№4 Ч/З (3), №10 оқу залы (жатахана) (1), 2.1-№2 оқу залы (159), 1.1-Ғылыми кеңес залы (1)

65.9(5Қаз)212я7
Қ25

Қалдыгозова, М. Ә.
    Маркетинг [Мәтін] : оқу құралы / М. Ә. Қалдыгозова, Э. З. Керімқұлова. - Тараз : ТИГУ, 2017. - 270 б. - ISBN 9965-37-016-8 : 420т. 00т. тг.

ББК 65.9(5Қаз)212я7

Рубрики: ЭКОНОМИКА. ЭКОНОМИКА ҒЫЛЫМДАРЫ

   ҚАЗАҚСТАН МАРКЕТИНГІ


Кл.слова (ненормированные):
менеджмент -- маркетинг -- маркетингтік орта -- маркетингтік зерттеулер -- нарықты сегменттеу -- тұтыну нарығы -- тұтынушы ұйымдар -- тауар -- тауар қозғалысы -- стратегия -- оқу құралы -- ПОҚ еңбектері -- сый
Доп.точки доступа:
Керімқұлова, Э.З.

Экземпляры всего: 1
1.2-№4 Ч/З (1)
Свободны: 1.2-№4 Ч/З (1)

Қалдыгозова, М.Ә. Маркетинг [Мәтін] : оқу құралы / М. Ә. Қалдыгозова, Э. З. Керімқұлова, 2017. - 270 б.

2.

Қалдыгозова, М.Ә. Маркетинг [Мәтін] : оқу құралы / М. Ә. Қалдыгозова, Э. З. Керімқұлова, 2017. - 270 б.


65.9(5Қаз)212я7
Қ25

Қалдыгозова, М. Ә.
    Маркетинг [Мәтін] : оқу құралы / М. Ә. Қалдыгозова, Э. З. Керімқұлова. - Тараз : ТИГУ, 2017. - 270 б. - ISBN 9965-37-016-8 : 420т. 00т. тг.

ББК 65.9(5Қаз)212я7

Рубрики: ЭКОНОМИКА. ЭКОНОМИКА ҒЫЛЫМДАРЫ

   ҚАЗАҚСТАН МАРКЕТИНГІ


Кл.слова (ненормированные):
менеджмент -- маркетинг -- маркетингтік орта -- маркетингтік зерттеулер -- нарықты сегменттеу -- тұтыну нарығы -- тұтынушы ұйымдар -- тауар -- тауар қозғалысы -- стратегия -- оқу құралы -- ПОҚ еңбектері -- сый
Доп.точки доступа:
Керімқұлова, Э.З.

Экземпляры всего: 1
1.2-№4 Ч/З (1)
Свободны: 1.2-№4 Ч/З (1)

65.9(5Қаз)212.4я7
М23


    Маркетинг [Мәтін] : оқулық / Жалпы ред. бас. проф. Ә.Ә. Әбішев, проф. В.В. Герасименко, проф. С.А. Каленова. - Алматы : Экономика, 2014. - 616 б. - ISBN 978-601-225-646-8 : 4700т. 00т. тг.

ББК 65.9(5Қаз)212.4я7

Рубрики: ЭКОНОМИКА. ЭКОНОМИКА ҒЫЛЫМДАРЫ

   ҚАЗАҚСТАН МАРКЕТИНГІ


Кл.слова (ненормированные):
экономика -- маркетинг -- маркетингтік орта -- тауар нарықтары -- маркетингтік зерттеулер -- нарықты сегменттеу -- баға -- маркетингтегі коммуникация -- жарнама -- брендті басқару -- жоспарлау және бақылау -- стратегиялық жоспарлау -- халықаралық маркетинг -- қызметтер маркетингі -- оқулық
Экземпляры всего: 20
2.1-№2 оқу залы (19), 1.2-№4 Ч/З (1)
Свободны: 2.1-№2 оқу залы (19), 1.2-№4 Ч/З (1)

Маркетинг [Мәтін] : оқулық / Жалпы ред. бас. проф. Ә.Ә. Әбішев, проф. В.В. Герасименко, проф. С.А. Каленова, 2014. - 616 б.

3.

Маркетинг [Мәтін] : оқулық / Жалпы ред. бас. проф. Ә.Ә. Әбішев, проф. В.В. Герасименко, проф. С.А. Каленова, 2014. - 616 б.


65.9(5Қаз)212.4я7
М23


    Маркетинг [Мәтін] : оқулық / Жалпы ред. бас. проф. Ә.Ә. Әбішев, проф. В.В. Герасименко, проф. С.А. Каленова. - Алматы : Экономика, 2014. - 616 б. - ISBN 978-601-225-646-8 : 4700т. 00т. тг.

ББК 65.9(5Қаз)212.4я7

Рубрики: ЭКОНОМИКА. ЭКОНОМИКА ҒЫЛЫМДАРЫ

   ҚАЗАҚСТАН МАРКЕТИНГІ


Кл.слова (ненормированные):
экономика -- маркетинг -- маркетингтік орта -- тауар нарықтары -- маркетингтік зерттеулер -- нарықты сегменттеу -- баға -- маркетингтегі коммуникация -- жарнама -- брендті басқару -- жоспарлау және бақылау -- стратегиялық жоспарлау -- халықаралық маркетинг -- қызметтер маркетингі -- оқулық
Экземпляры всего: 20
2.1-№2 оқу залы (19), 1.2-№4 Ч/З (1)
Свободны: 2.1-№2 оқу залы (19), 1.2-№4 Ч/З (1)

65.9(2)212я73
Г74

Грант Роберт, М.
    Заманауи стратегиялық талдау [Мәтін] : оқулық / М. Грант Роберт. - Алматы : ҚР Жоғарғы оқу орындарының қауымдастығы, 2005. - 272 б. - ISBN 978-601-7427-58-0 : 3302т. 00т. тг.

ББК 65.9(2)212я73

Рубрики: ЭКОНОМИКА

   ҚАЗАҚСТАН ЭКОНОМИКАСЫ


Кл.слова (ненормированные):
стратегия ұғымы -- стратегиялық талдау -- мақсаттары -- құндылықтар -- салалық талдау негіздері -- ұйымдық жобалар -- ұйымдастыру негіздері -- сегменттеу -- страгетиялық топтар
Экземпляры всего: 20
5.2-№6 оқу залы (18), 4.1-№5 оқу залы (2)
Свободны: 5.2-№6 оқу залы (18), 4.1-№5 оқу залы (2)

Грант Роберт, М. Заманауи стратегиялық талдау [Мәтін] : Оқулық, 2005. - 272 б.

4.

Грант Роберт, М. Заманауи стратегиялық талдау [Мәтін] : Оқулық, 2005. - 272 б.


65.9(2)212я73
Г74

Грант Роберт, М.
    Заманауи стратегиялық талдау [Мәтін] : оқулық / М. Грант Роберт. - Алматы : ҚР Жоғарғы оқу орындарының қауымдастығы, 2005. - 272 б. - ISBN 978-601-7427-58-0 : 3302т. 00т. тг.

ББК 65.9(2)212я73

Рубрики: ЭКОНОМИКА

   ҚАЗАҚСТАН ЭКОНОМИКАСЫ


Кл.слова (ненормированные):
стратегия ұғымы -- стратегиялық талдау -- мақсаттары -- құндылықтар -- салалық талдау негіздері -- ұйымдық жобалар -- ұйымдастыру негіздері -- сегменттеу -- страгетиялық топтар
Экземпляры всего: 20
5.2-№6 оқу залы (18), 4.1-№5 оқу залы (2)
Свободны: 5.2-№6 оқу залы (18), 4.1-№5 оқу залы (2)

65.9(2)2.4я7
К67

Көкебаева, А. М.
    Халықаралық маркетинг [Мәтін] : оқу құралы: Қ.А.Ясауи атындағы Халықаралық қазақ-түрік университетінің Ғылыми-әдістемелік Кеңесі / А. М. Көкебаева, Б. Ж. Альмухамбетова, Ш. А. Досжанова. - Алматы : Заң әдебиеті, 2007. - 156 б. - ISBN 9965-813-04-3 : 990т. 00т. тг.

ББК 65.9(2)2.4я7

Рубрики: ЭКОНОМИКА

   МАРКЕТИНГ


Кл.слова (ненормированные):
халықаралық маркетинг -- ұлттық -- тауар саясаты -- нарықты сегменттеу -- коммуникациялық саясат -- стратегиясы -- маркетинг -- фирманың коммуникациялық саясаты -- сыртқы нарыққа шығу -- жоспарлау -- бақылау -- коммерция
Доп.точки доступа:
Альмухамбетова, Б.Ж.
Досжанова, Ш.А.

Экземпляры всего: 3
4.1-№5 оқу залы (1), 1-4 (1), 5.2-№6 оқу залы (1)
Свободны: 4.1-№5 оқу залы (1), 1-4 (1), 5.2-№6 оқу залы (1)

Көкебаева, А.М. Халықаралық маркетинг [Мәтін] : оқу құралы: Қ.А.Ясауи атындағы Халықаралық қазақ-түрік университетінің Ғылыми-әдістемелік Кеңесі, 2007. - 156 б.

5.

Көкебаева, А.М. Халықаралық маркетинг [Мәтін] : оқу құралы: Қ.А.Ясауи атындағы Халықаралық қазақ-түрік университетінің Ғылыми-әдістемелік Кеңесі, 2007. - 156 б.


65.9(2)2.4я7
К67

Көкебаева, А. М.
    Халықаралық маркетинг [Мәтін] : оқу құралы: Қ.А.Ясауи атындағы Халықаралық қазақ-түрік университетінің Ғылыми-әдістемелік Кеңесі / А. М. Көкебаева, Б. Ж. Альмухамбетова, Ш. А. Досжанова. - Алматы : Заң әдебиеті, 2007. - 156 б. - ISBN 9965-813-04-3 : 990т. 00т. тг.

ББК 65.9(2)2.4я7

Рубрики: ЭКОНОМИКА

   МАРКЕТИНГ


Кл.слова (ненормированные):
халықаралық маркетинг -- ұлттық -- тауар саясаты -- нарықты сегменттеу -- коммуникациялық саясат -- стратегиясы -- маркетинг -- фирманың коммуникациялық саясаты -- сыртқы нарыққа шығу -- жоспарлау -- бақылау -- коммерция
Доп.точки доступа:
Альмухамбетова, Б.Ж.
Досжанова, Ш.А.

Экземпляры всего: 3
4.1-№5 оқу залы (1), 1-4 (1), 5.2-№6 оқу залы (1)
Свободны: 4.1-№5 оқу залы (1), 1-4 (1), 5.2-№6 оқу залы (1)

65.9(2)212.4я73
Н90

Нысанбаев, С. Н.
    Маркетинг негіздері [Мәтін] : оқулық / С. Н. Нысанбаев, Г. А. Садыханов. - Алматы : Эверо, 2010. - 168 б. - ISBN 978-601-207-448-2 : 4000т. 00т. тг.

ББК 65.9(2)212.4я73

Рубрики: ЭКОНОМИКА

   ҚАЗАҚСТАННЫҢ ЭКОНОМ ТЕОРИЯСЫ


Кл.слова (ненормированные):
маркетинг -- экономикалық үрдіс -- тауар концепциясы -- маркетинг түрлері -- маркетинг ортасын зерттеу -- маркетинг салалары -- тауар рыноктарын зерттеу -- рынокты сегменттеу -- нысаналы рынокты зерттеу
Доп.точки доступа:
Садыханов, Г.А.

Экземпляры всего: 25
5.2-№6 оқу залы (17), 5.3-№7 оқу залы (1), 4.1-№5 оқу залы (2), 3-2 (5)
Свободны: 5.2-№6 оқу залы (17), 5.3-№7 оқу залы (1), 4.1-№5 оқу залы (2), 3-2 (5)

Нысанбаев, С.Н. Маркетинг негіздері [Мәтін] : Оқулық, 2010. - 168 б.

6.

Нысанбаев, С.Н. Маркетинг негіздері [Мәтін] : Оқулық, 2010. - 168 б.


65.9(2)212.4я73
Н90

Нысанбаев, С. Н.
    Маркетинг негіздері [Мәтін] : оқулық / С. Н. Нысанбаев, Г. А. Садыханов. - Алматы : Эверо, 2010. - 168 б. - ISBN 978-601-207-448-2 : 4000т. 00т. тг.

ББК 65.9(2)212.4я73

Рубрики: ЭКОНОМИКА

   ҚАЗАҚСТАННЫҢ ЭКОНОМ ТЕОРИЯСЫ


Кл.слова (ненормированные):
маркетинг -- экономикалық үрдіс -- тауар концепциясы -- маркетинг түрлері -- маркетинг ортасын зерттеу -- маркетинг салалары -- тауар рыноктарын зерттеу -- рынокты сегменттеу -- нысаналы рынокты зерттеу
Доп.точки доступа:
Садыханов, Г.А.

Экземпляры всего: 25
5.2-№6 оқу залы (17), 5.3-№7 оқу залы (1), 4.1-№5 оқу залы (2), 3-2 (5)
Свободны: 5.2-№6 оқу залы (17), 5.3-№7 оқу залы (1), 4.1-№5 оқу залы (2), 3-2 (5)

65.9(2)212.4я7
С23

Сатыбалдыұлы, С.
    Маркетинг және менеджмент негіздері [Мәтін] : оқулық / ,. - Астана : Фолиант, 2007. - 320 б. - ISBN 9965-35-212-7 : 1050т. 00т. тг.

ББК 65.9(2)212.4я7

Рубрики: ЭКОНОМИКА

   ҚАЗАҚСТАН МАРКЕТИНГІ.ҚАЗАҚСТАН МЕНЕДЖМЕНТІ


Кл.слова (ненормированные):
маркетинг процессі -- саясат -- нарықты сегменттеу -- тауарлар -- кәсіпорын нарығы
Аннотация: БГ
Доп.точки доступа:
Байтанаева, Б.

Экземпляры всего: 5
4.1-№5 оқу залы (2), 3-2 (2), 5.2-№6 оқу залы (1)
Свободны: 4.1-№5 оқу залы (2), 3-2 (2), 5.2-№6 оқу залы (1)

Сатыбалдыұлы, С. Маркетинг және менеджмент негіздері [Мәтін] : Оқулық / ,, 2007. - 320 б.

7.

Сатыбалдыұлы, С. Маркетинг және менеджмент негіздері [Мәтін] : Оқулық / ,, 2007. - 320 б.


65.9(2)212.4я7
С23

Сатыбалдыұлы, С.
    Маркетинг және менеджмент негіздері [Мәтін] : оқулық / ,. - Астана : Фолиант, 2007. - 320 б. - ISBN 9965-35-212-7 : 1050т. 00т. тг.

ББК 65.9(2)212.4я7

Рубрики: ЭКОНОМИКА

   ҚАЗАҚСТАН МАРКЕТИНГІ.ҚАЗАҚСТАН МЕНЕДЖМЕНТІ


Кл.слова (ненормированные):
маркетинг процессі -- саясат -- нарықты сегменттеу -- тауарлар -- кәсіпорын нарығы
Аннотация: БГ
Доп.точки доступа:
Байтанаева, Б.

Экземпляры всего: 5
4.1-№5 оқу залы (2), 3-2 (2), 5.2-№6 оқу залы (1)
Свободны: 4.1-№5 оқу залы (2), 3-2 (2), 5.2-№6 оқу залы (1)

65.9(2)212.4я7
Т50

Тойкин, С. Х.
    Маркетинг негіздері [Мәтін] : оқулық / С. Х. Тойкин. - Астана : Фолиант, 2008. - 256 б. - ). - ISBN 9965-35-409-X : 830т. 00т. тг.

ББК 65.9(2)212.4я7

Рубрики: ЭКОНОМИКА

   ҚАЗАҚСТАННЫҢ ЭКОНОМ ТЕОРИЯСЫ


Кл.слова (ненормированные):
маркетинг -- нарық -- тауар -- баға -- қоғам -- сегменттеу процесі
Экземпляры всего: 10
5.2-№6 оқу залы (5), 1-4 (2), 4.1-№5 оқу залы (3)
Свободны: 5.2-№6 оқу залы (5), 1-4 (2), 4.1-№5 оқу залы (3)

Тойкин, С.Х. Маркетинг негіздері [Мәтін] : Оқулық, 2008. - 256 б.

8.

Тойкин, С.Х. Маркетинг негіздері [Мәтін] : Оқулық, 2008. - 256 б.


65.9(2)212.4я7
Т50

Тойкин, С. Х.
    Маркетинг негіздері [Мәтін] : оқулық / С. Х. Тойкин. - Астана : Фолиант, 2008. - 256 б. - ). - ISBN 9965-35-409-X : 830т. 00т. тг.

ББК 65.9(2)212.4я7

Рубрики: ЭКОНОМИКА

   ҚАЗАҚСТАННЫҢ ЭКОНОМ ТЕОРИЯСЫ


Кл.слова (ненормированные):
маркетинг -- нарық -- тауар -- баға -- қоғам -- сегменттеу процесі
Экземпляры всего: 10
5.2-№6 оқу залы (5), 1-4 (2), 4.1-№5 оқу залы (3)
Свободны: 5.2-№6 оқу залы (5), 1-4 (2), 4.1-№5 оқу залы (3)

65.9(2)212.4я7
Т50

Тойкин, С. Х.
    Маркетинг негіздері [Мәтін] : оқулық / С. Х. Тойкин, Ә. Т. Жайнақова, Қ. Б. Тәмпішева. - Астана : Фолиант, 2007. - 256 б. - ). - ISBN 9965-35-121-Х : 1459т. 00т. тг.

ББК 65.9(2)212.4я7

Рубрики: ЭКОНОМИКА

   ҚАЗАҚСТАННЫҢ ЭКОНОМ ТЕОРИЯСЫ


Кл.слова (ненормированные):
маркетинг -- нарық -- тауар -- баға -- қоғам -- сегменттеу процесі
Доп.точки доступа:
Жайнақова, Ә.Т.
Тәмпішева, Қ.Б.

Экземпляры всего: 2
4.1-№5 оқу залы (2)
Свободны: 4.1-№5 оқу залы (2)

Тойкин, С.Х. Маркетинг негіздері [Мәтін] : Оқулық, 2007. - 256 б.

9.

Тойкин, С.Х. Маркетинг негіздері [Мәтін] : Оқулық, 2007. - 256 б.


65.9(2)212.4я7
Т50

Тойкин, С. Х.
    Маркетинг негіздері [Мәтін] : оқулық / С. Х. Тойкин, Ә. Т. Жайнақова, Қ. Б. Тәмпішева. - Астана : Фолиант, 2007. - 256 б. - ). - ISBN 9965-35-121-Х : 1459т. 00т. тг.

ББК 65.9(2)212.4я7

Рубрики: ЭКОНОМИКА

   ҚАЗАҚСТАННЫҢ ЭКОНОМ ТЕОРИЯСЫ


Кл.слова (ненормированные):
маркетинг -- нарық -- тауар -- баға -- қоғам -- сегменттеу процесі
Доп.точки доступа:
Жайнақова, Ә.Т.
Тәмпішева, Қ.Б.

Экземпляры всего: 2
4.1-№5 оқу залы (2)
Свободны: 4.1-№5 оқу залы (2)

65.9(2)212.4я7
Т52

Тоқбаева, Ж.
    Маркетинг негіздері [Мәтін] : оқу құралы / Ж. Тоқбаева, Ж. Тасқынбай. - Астана : Фолиант, 2008. - 192 б. - ). - ISBN 9965-35-353-0 : 654т. 00т. тг.

ББК 65.9(2)212.4я7

Рубрики: ЭКОНОМИКА

   ҚАЗАҚСТАННЫҢ ЭКОНОМИКАЛЫҚ ТЕОРИЯСЫ


Кл.слова (ненормированные):
маркетинг -- нарық -- тауар -- баға -- қоғам -- сегменттеу процесі
Доп.точки доступа:
Тасқынбай, Ж.

Экземпляры всего: 10
5.2-№6 оқу залы (5), 1-4 (2), 4.1-№5 оқу залы (3)
Свободны: 5.2-№6 оқу залы (5), 1-4 (2), 4.1-№5 оқу залы (3)

Тоқбаева, Ж. Маркетинг негіздері [Мәтін] : Оқу құралы, 2008. - 192 б.

10.

Тоқбаева, Ж. Маркетинг негіздері [Мәтін] : Оқу құралы, 2008. - 192 б.


65.9(2)212.4я7
Т52

Тоқбаева, Ж.
    Маркетинг негіздері [Мәтін] : оқу құралы / Ж. Тоқбаева, Ж. Тасқынбай. - Астана : Фолиант, 2008. - 192 б. - ). - ISBN 9965-35-353-0 : 654т. 00т. тг.

ББК 65.9(2)212.4я7

Рубрики: ЭКОНОМИКА

   ҚАЗАҚСТАННЫҢ ЭКОНОМИКАЛЫҚ ТЕОРИЯСЫ


Кл.слова (ненормированные):
маркетинг -- нарық -- тауар -- баға -- қоғам -- сегменттеу процесі
Доп.точки доступа:
Тасқынбай, Ж.

Экземпляры всего: 10
5.2-№6 оқу залы (5), 1-4 (2), 4.1-№5 оқу залы (3)
Свободны: 5.2-№6 оқу залы (5), 1-4 (2), 4.1-№5 оқу залы (3)

Page 1, Results: 13

 

All receipts for 
Or select the month you are interested in