Choice of metadata Retro Books
Page 1, Results: 1
Report on unfulfilled requests: 0
1.
Подробнее
65.9(2)212.4я7
Н90
Нысанбаев, С. Н.
Маркетинг негіздері [Мәтін] : оқулық / С. Н. Нысанбаев, Г. А. Садыханова. - Алматы : "Қазақ университеті", 2002. - 200 б. - ISBN 996512177 : 360.00 тг., 360т. 00т. тг., 455т. 00т. тг.
ББК 65.9(2)212.4я7
Рубрики: ЭКОНОМИКА
МАРКЕТИНГ
Кл.слова (ненормированные):
тауар рыногі -- маркетинг зерттеулері -- рынок -- көтерме сауда -- жарнама түрлері -- экономика -- оқулық
Доп.точки доступа:
Садыханова, Г.А.
Экземпляры всего: 30
2.1-№2 оқу залы (23), 3-4 (3), гидро 6- 5 (1), 2.1-№2 Ч/З (3)
Свободны: 2.1-№2 оқу залы (23), 3-4 (3), гидро 6- 5 (1), 2.1-№2 Ч/З (3)
Н90
Нысанбаев, С. Н.
Маркетинг негіздері [Мәтін] : оқулық / С. Н. Нысанбаев, Г. А. Садыханова. - Алматы : "Қазақ университеті", 2002. - 200 б. - ISBN 996512177 : 360.00 тг., 360т. 00т. тг., 455т. 00т. тг.
Рубрики: ЭКОНОМИКА
МАРКЕТИНГ
Кл.слова (ненормированные):
тауар рыногі -- маркетинг зерттеулері -- рынок -- көтерме сауда -- жарнама түрлері -- экономика -- оқулық
Доп.точки доступа:
Садыханова, Г.А.
Экземпляры всего: 30
2.1-№2 оқу залы (23), 3-4 (3), гидро 6- 5 (1), 2.1-№2 Ч/З (3)
Свободны: 2.1-№2 оқу залы (23), 3-4 (3), гидро 6- 5 (1), 2.1-№2 Ч/З (3)
Page 1, Results: 1