Digital catalogue


 

Choice of metadata Books

Page 1, Results: 4

Report on unfulfilled requests: 0

65.9(5Қаз)212я7
Қ25

Қалдыгозова, М. Ә.
    Маркетинг [Мәтін] : оқу құралы / М. Ә. Қалдыгозова, Э. З. Керімқұлова. - Тараз : ТИГУ, 2017. - 270 б. - ISBN 9965-37-016-8 : 420т. 00т. тг.

ББК 65.9(5Қаз)212я7

Рубрики: ЭКОНОМИКА. ЭКОНОМИКА ҒЫЛЫМДАРЫ

   ҚАЗАҚСТАН МАРКЕТИНГІ


Кл.слова (ненормированные):
менеджмент -- маркетинг -- маркетингтік орта -- маркетингтік зерттеулер -- нарықты сегменттеу -- тұтыну нарығы -- тұтынушы ұйымдар -- тауар -- тауар қозғалысы -- стратегия -- оқу құралы -- ПОҚ еңбектері -- сый
Доп.точки доступа:
Керімқұлова, Э.З.

Экземпляры всего: 1
1.2-№4 Ч/З (1)
Свободны: 1.2-№4 Ч/З (1)

Қалдыгозова, М.Ә. Маркетинг [Мәтін] : оқу құралы / М. Ә. Қалдыгозова, Э. З. Керімқұлова, 2017. - 270 б.

1.

Қалдыгозова, М.Ә. Маркетинг [Мәтін] : оқу құралы / М. Ә. Қалдыгозова, Э. З. Керімқұлова, 2017. - 270 б.


65.9(5Қаз)212я7
Қ25

Қалдыгозова, М. Ә.
    Маркетинг [Мәтін] : оқу құралы / М. Ә. Қалдыгозова, Э. З. Керімқұлова. - Тараз : ТИГУ, 2017. - 270 б. - ISBN 9965-37-016-8 : 420т. 00т. тг.

ББК 65.9(5Қаз)212я7

Рубрики: ЭКОНОМИКА. ЭКОНОМИКА ҒЫЛЫМДАРЫ

   ҚАЗАҚСТАН МАРКЕТИНГІ


Кл.слова (ненормированные):
менеджмент -- маркетинг -- маркетингтік орта -- маркетингтік зерттеулер -- нарықты сегменттеу -- тұтыну нарығы -- тұтынушы ұйымдар -- тауар -- тауар қозғалысы -- стратегия -- оқу құралы -- ПОҚ еңбектері -- сый
Доп.точки доступа:
Керімқұлова, Э.З.

Экземпляры всего: 1
1.2-№4 Ч/З (1)
Свободны: 1.2-№4 Ч/З (1)

65.9(2)212.4я7
Р24

Рахымбаев, А. Б.
    Маркетинг теориясы және практикасы [Мәтін] : оқу құралы / А. Б. Рахымбаев. - Алматы : Заң әдебиеті, 2009. - 372 б. - ISBN 9965-813-58-2 : 1800т. 00т. тг., 1940т. 00т. тг.

ББК 65.9(2)212.4я7

Рубрики: ЭКОНОМИКА

   ҚАЗАҚСТАН ЭКОНОМИКАСЫ


Кл.слова (ненормированные):
маркетинг -- нарық -- тұтыну -- тауар қозғалысы -- көтерме сауда -- өндірісті жетілдіру -- әлеуметтік факторлар -- сатып алу
Экземпляры всего: 23
4.1-№5 оқу залы (1), 1-4 (1), 5.2-№6 оқу залы (13), 3-2 (8)
Свободны: 4.1-№5 оқу залы (1), 1-4 (1), 5.2-№6 оқу залы (13), 3-2 (8)

Рахымбаев, А.Б. Маркетинг теориясы және практикасы [Мәтін] : оқу құралы, 2009. - 372 б.

2.

Рахымбаев, А.Б. Маркетинг теориясы және практикасы [Мәтін] : оқу құралы, 2009. - 372 б.


65.9(2)212.4я7
Р24

Рахымбаев, А. Б.
    Маркетинг теориясы және практикасы [Мәтін] : оқу құралы / А. Б. Рахымбаев. - Алматы : Заң әдебиеті, 2009. - 372 б. - ISBN 9965-813-58-2 : 1800т. 00т. тг., 1940т. 00т. тг.

ББК 65.9(2)212.4я7

Рубрики: ЭКОНОМИКА

   ҚАЗАҚСТАН ЭКОНОМИКАСЫ


Кл.слова (ненормированные):
маркетинг -- нарық -- тұтыну -- тауар қозғалысы -- көтерме сауда -- өндірісті жетілдіру -- әлеуметтік факторлар -- сатып алу
Экземпляры всего: 23
4.1-№5 оқу залы (1), 1-4 (1), 5.2-№6 оқу залы (13), 3-2 (8)
Свободны: 4.1-№5 оқу залы (1), 1-4 (1), 5.2-№6 оқу залы (13), 3-2 (8)

65.9(2)212.4я7
С23

Сатыбалдыұлы, С.
    Маркетинг және менеджмент негіздері [Мәтін] : оқулық / С. Сатыбалдыұлы, Б. Байтанаева. - Астана : Фолиант, 2011. - 320 б. - ). - ISBN 978-601-292-354-4 : 1004т. 00т. тг.

ББК 65.9(2)212.4я7

Рубрики: ЭКОНОМИКА

   МЕНЕДЖМЕНТ НЕГІЗДЕРІ


Кл.слова (ненормированные):
маркетинг процесі -- маркетингтік орта -- өндірісті ұйымдастыру -- тауар қозғалысы -- менеджмент
Доп.точки доступа:
Байтанаева, Б.

Экземпляры всего: 10
5.2-№6 оқу залы (8), 1-4 (2)
Свободны: 5.2-№6 оқу залы (8), 1-4 (2)

Сатыбалдыұлы, С. Маркетинг және менеджмент негіздері [Мәтін] : Оқулық, 2011. - 320 б.

3.

Сатыбалдыұлы, С. Маркетинг және менеджмент негіздері [Мәтін] : Оқулық, 2011. - 320 б.


65.9(2)212.4я7
С23

Сатыбалдыұлы, С.
    Маркетинг және менеджмент негіздері [Мәтін] : оқулық / С. Сатыбалдыұлы, Б. Байтанаева. - Астана : Фолиант, 2011. - 320 б. - ). - ISBN 978-601-292-354-4 : 1004т. 00т. тг.

ББК 65.9(2)212.4я7

Рубрики: ЭКОНОМИКА

   МЕНЕДЖМЕНТ НЕГІЗДЕРІ


Кл.слова (ненормированные):
маркетинг процесі -- маркетингтік орта -- өндірісті ұйымдастыру -- тауар қозғалысы -- менеджмент
Доп.точки доступа:
Байтанаева, Б.

Экземпляры всего: 10
5.2-№6 оқу залы (8), 1-4 (2)
Свободны: 5.2-№6 оқу залы (8), 1-4 (2)

65.9(5Қаз)212.4я7
Р 24

Рахимбаев, А. Б.
    Маркетинг теориясы және практикасы [Мәтін] : оқу құралы / А. Б. Рахимбаев. - Алматы : Нұр-пресс, 2019. - 372 б. - ISBN 9965-813--58-2 : 5600.00 тг.

Рубрики: ЭКОНОМИКА. ЭКОНОМИКА ҒЫЛЫМДАРЫ

   ҚАЗАҚСТАН МАРКЕТИНГІ


Кл.слова (ненормированные):
экономика -- маркетинг -- келісім -- нарық -- тауар -- айырбас -- тұтыну нарығы -- сатып алушының сипаттамасы -- тауар сипаттамасы -- затты қабылдау -- сұрыптауды анықтау -- тауар қозғалысы -- тапсырысты өңдеу -- су көлігі -- автомобиль көлігі -- құбыр көлігі -- әуем көлігі -- көтерме сауда -- фирма дамуының стратегиясы -- маркетингтік орта -- маркетингтік жоспарлау -- сауда ғимаратының сипаттамасы -- брокерлер -- агенттер -- фирманың бағдарламасы -- бөлшек сауда -- маркетингтік бақылау -- оқу құралы
Аннотация: Оқу құралында маркетинг негізі мен даму эволюциясы қазіргі заманғы бәсекелестікке құрылған нарықтық қарым-қатынастар жағдайындағы тұтынушының мінез-құлқы және тауардың жылжытылуы маңызды экономикалық тақырып ретінде қарастырылады. Оқу құралының құрылымы студенттерге оқытылатын пән бойынша кешенді білім беруге бағытталып, құрастырылған. Оқу құралы экономикалық және экономикалық емес мамандықтар бойынша оқитын студенттер мен жоғары оқу орындарының, колледждердің оқытушыларына ұсынылады.
Экземпляры всего: 5
1.2-№4 Ч/З (2), 2.1-№2 оқу залы (3)
Свободны: 1.2-№4 Ч/З (2), 2.1-№2 оқу залы (3)

Рахимбаев, А.Б. Маркетинг теориясы және практикасы [Мәтін] : оқу құралы / А. Б. Рахимбаев, 2019. - 372 б.

4.

Рахимбаев, А.Б. Маркетинг теориясы және практикасы [Мәтін] : оқу құралы / А. Б. Рахимбаев, 2019. - 372 б.


65.9(5Қаз)212.4я7
Р 24

Рахимбаев, А. Б.
    Маркетинг теориясы және практикасы [Мәтін] : оқу құралы / А. Б. Рахимбаев. - Алматы : Нұр-пресс, 2019. - 372 б. - ISBN 9965-813--58-2 : 5600.00 тг.

Рубрики: ЭКОНОМИКА. ЭКОНОМИКА ҒЫЛЫМДАРЫ

   ҚАЗАҚСТАН МАРКЕТИНГІ


Кл.слова (ненормированные):
экономика -- маркетинг -- келісім -- нарық -- тауар -- айырбас -- тұтыну нарығы -- сатып алушының сипаттамасы -- тауар сипаттамасы -- затты қабылдау -- сұрыптауды анықтау -- тауар қозғалысы -- тапсырысты өңдеу -- су көлігі -- автомобиль көлігі -- құбыр көлігі -- әуем көлігі -- көтерме сауда -- фирма дамуының стратегиясы -- маркетингтік орта -- маркетингтік жоспарлау -- сауда ғимаратының сипаттамасы -- брокерлер -- агенттер -- фирманың бағдарламасы -- бөлшек сауда -- маркетингтік бақылау -- оқу құралы
Аннотация: Оқу құралында маркетинг негізі мен даму эволюциясы қазіргі заманғы бәсекелестікке құрылған нарықтық қарым-қатынастар жағдайындағы тұтынушының мінез-құлқы және тауардың жылжытылуы маңызды экономикалық тақырып ретінде қарастырылады. Оқу құралының құрылымы студенттерге оқытылатын пән бойынша кешенді білім беруге бағытталып, құрастырылған. Оқу құралы экономикалық және экономикалық емес мамандықтар бойынша оқитын студенттер мен жоғары оқу орындарының, колледждердің оқытушыларына ұсынылады.
Экземпляры всего: 5
1.2-№4 Ч/З (2), 2.1-№2 оқу залы (3)
Свободны: 1.2-№4 Ч/З (2), 2.1-№2 оқу залы (3)

Page 1, Results: 4

 

All acquisitions for 
Or select a month