Digital catalogue


 

Choice of metadata Books

Page 1, Results: 6

Report on unfulfilled requests: 0

65.9(5Қаз)29-431.5я7
А37

Ақтымбаева, Ә. С.
    Туризмдегі баға құрастыру [Мәтін] : оқу құралы / Ә. С. Ақтымбаева. - Алматы : Қазақ университеті, 2015. - 196 б. - ISBN 978-601-04-0731-2 : 3376т. 00т. тг.

ББК 65.9(5Қаз)29-431.5я7

Рубрики: ЭКОНОМИКА. ЭКОНОМИКА ҒЫЛЫМДАРЫ

   ҚАЗАҚСТАН ТУРИЗМЫ


Кл.слова (ненормированные):
экономика -- туризм -- баға -- баға құру -- туристік нарық -- модификация -- инфляция -- мемлекеттік реттеу -- оқу құралы
Экземпляры всего: 10
1.2-№4 Ч/З (3), 2.1-№2 оқу залы (7)
Свободны: 1.2-№4 Ч/З (3), 2.1-№2 оқу залы (7)

Ақтымбаева, Ә.С. Туризмдегі баға құрастыру [Мәтін] : оқу құралы / Ә. С. Ақтымбаева, 2015. - 196 б.

1.

Ақтымбаева, Ә.С. Туризмдегі баға құрастыру [Мәтін] : оқу құралы / Ә. С. Ақтымбаева, 2015. - 196 б.


65.9(5Қаз)29-431.5я7
А37

Ақтымбаева, Ә. С.
    Туризмдегі баға құрастыру [Мәтін] : оқу құралы / Ә. С. Ақтымбаева. - Алматы : Қазақ университеті, 2015. - 196 б. - ISBN 978-601-04-0731-2 : 3376т. 00т. тг.

ББК 65.9(5Қаз)29-431.5я7

Рубрики: ЭКОНОМИКА. ЭКОНОМИКА ҒЫЛЫМДАРЫ

   ҚАЗАҚСТАН ТУРИЗМЫ


Кл.слова (ненормированные):
экономика -- туризм -- баға -- баға құру -- туристік нарық -- модификация -- инфляция -- мемлекеттік реттеу -- оқу құралы
Экземпляры всего: 10
1.2-№4 Ч/З (3), 2.1-№2 оқу залы (7)
Свободны: 1.2-№4 Ч/З (3), 2.1-№2 оқу залы (7)

65.9(5Қаз)29-431.5я7
А37

Ақтымбаева, Ә. С.
    Туроперейтинг [Мәтін] : оқу құралы / Ә. С. Ақтымбаева. - Алматы : Қазақ университеті, 2014. - 196 б. - ISBN 978-601-04-0732-9 : 3980т. 82т. тг.

ББК 65.9(5Қаз)29-431.5я7

Рубрики: ЭКОНОМИКА. ЭКОНОМИКА ҒЫЛЫМДАРЫ

   ҚАЗАҚСТАН ТУРИЗМІ


Кл.слова (ненормированные):
экономика -- туризм -- туроперейтинг -- туристік қызмет -- туристік нарық -- халықаралық дәрежеде туроперейтинг -- ұлттық дәрежеде туроперейтинг -- технология -- оқу құралы
Экземпляры всего: 10
2.1-№2 оқу залы (9), 1.2-№4 Ч/З (1)
Свободны: 2.1-№2 оқу залы (9), 1.2-№4 Ч/З (1)

Ақтымбаева, Ә.С. Туроперейтинг [Мәтін] : оқу құралы / Ә. С. Ақтымбаева, 2014. - 196 б.

2.

Ақтымбаева, Ә.С. Туроперейтинг [Мәтін] : оқу құралы / Ә. С. Ақтымбаева, 2014. - 196 б.


65.9(5Қаз)29-431.5я7
А37

Ақтымбаева, Ә. С.
    Туроперейтинг [Мәтін] : оқу құралы / Ә. С. Ақтымбаева. - Алматы : Қазақ университеті, 2014. - 196 б. - ISBN 978-601-04-0732-9 : 3980т. 82т. тг.

ББК 65.9(5Қаз)29-431.5я7

Рубрики: ЭКОНОМИКА. ЭКОНОМИКА ҒЫЛЫМДАРЫ

   ҚАЗАҚСТАН ТУРИЗМІ


Кл.слова (ненормированные):
экономика -- туризм -- туроперейтинг -- туристік қызмет -- туристік нарық -- халықаралық дәрежеде туроперейтинг -- ұлттық дәрежеде туроперейтинг -- технология -- оқу құралы
Экземпляры всего: 10
2.1-№2 оқу залы (9), 1.2-№4 Ч/З (1)
Свободны: 2.1-№2 оқу залы (9), 1.2-№4 Ч/З (1)

65.9(5Қаз)212.4я7
А44

Алиева, Ж. Н.
    Туризм маркетингі [Мәтін] : оқу құралы / Ж. Н. Алиева, В. С. Шевцов. - Алматы : Қазақ университеті, 2016. - 334 б. - ISBN 978-601-04-1682-6 : 4446т. 00т. тг.

ББК 65.9(5Қаз)212.4я7

Рубрики: ЭКОНОМИКА. ЭКОНОМИКА ҒЫЛЫМДАРЫ

   ҚАЗАҚСТАН МАРКЕТИНГІ


Кл.слова (ненормированные):
экономика -- туризм -- туризм маркетингі -- туристік қызмет -- нарықтық экономика -- концепция -- туристік кәсіпорын -- маркетингтік ақпарат жүйесі -- туристік нарық -- туристік өнім -- бәсекелестік -- стратегиялық маркетинг -- баға -- маркетингтік коммуникация -- оқу құралы
Доп.точки доступа:
Шевцов, В.С.

Экземпляры всего: 10
1.2-№4 Ч/З (3), 2.1-№2 оқу залы (7)
Свободны: 1.2-№4 Ч/З (3), 2.1-№2 оқу залы (7)

Алиева, Ж.Н. Туризм маркетингі [Мәтін] : оқу құралы / Ж. Н. Алиева, В. С. Шевцов, 2016. - 334 б.

3.

Алиева, Ж.Н. Туризм маркетингі [Мәтін] : оқу құралы / Ж. Н. Алиева, В. С. Шевцов, 2016. - 334 б.


65.9(5Қаз)212.4я7
А44

Алиева, Ж. Н.
    Туризм маркетингі [Мәтін] : оқу құралы / Ж. Н. Алиева, В. С. Шевцов. - Алматы : Қазақ университеті, 2016. - 334 б. - ISBN 978-601-04-1682-6 : 4446т. 00т. тг.

ББК 65.9(5Қаз)212.4я7

Рубрики: ЭКОНОМИКА. ЭКОНОМИКА ҒЫЛЫМДАРЫ

   ҚАЗАҚСТАН МАРКЕТИНГІ


Кл.слова (ненормированные):
экономика -- туризм -- туризм маркетингі -- туристік қызмет -- нарықтық экономика -- концепция -- туристік кәсіпорын -- маркетингтік ақпарат жүйесі -- туристік нарық -- туристік өнім -- бәсекелестік -- стратегиялық маркетинг -- баға -- маркетингтік коммуникация -- оқу құралы
Доп.точки доступа:
Шевцов, В.С.

Экземпляры всего: 10
1.2-№4 Ч/З (3), 2.1-№2 оқу залы (7)
Свободны: 1.2-№4 Ч/З (3), 2.1-№2 оқу залы (7)

65.9(5Қаз)29-431.5я7
И 48

Имангулова, Т. В.
    Туризмология негіздері [Мәтін] : оқу құралы / Т. В. Имангулова. - Алматы : ҚазСТА, 2016. - 124 б. - ISBN 978-601-7283-34-6 : 1000.00 тг.

Рубрики: ЭКОНОМИКА. ЭКОНОМИКА ҒЫЛЫМДАРЫ

   ҚАЗАҚСТАН ТУРИЗМІ


Кл.слова (ненормированные):
туризмология -- рекреациялық қызмет -- туризм географиясы -- рекреациялық география -- территорияны рекреациялық бағалау -- туризм менеджменті -- туризм маркетингі -- туризм классификациясы -- туристік шаруашылық -- туристік нарықты функциялау -- халықаралық туризм -- рекреациялық туризм -- оқу құралы -- Қазақстан Республикасының Білім және ғылым министрлігі
Аннотация: Оқу құралында туризм географиясы мен рекреациялық географиясының теориялық-әдістемелік аспектілері, туристік аудандардың қалыптасуының алғы шарттары, туристік рекреациялық ресурстар, рекреациялық сыйымдылық түсініктері толық берілген. Сондай-ақ туризм мен экологияның өзара әсерлеріне байланысты мәселелер мен туризм экономикасы, туристік нарықтың негіздері, туризм маркетингі мен менеджменті және халықаралық туризм мәселелері қарастырылып отыр.
Экземпляры всего: 5
2.1-№2 оқу залы (4), 1.2-№4 Ч/З (1)
Свободны: 2.1-№2 оқу залы (4), 1.2-№4 Ч/З (1)

Имангулова, Т.В. Туризмология негіздері [Мәтін] : оқу құралы / Т. В. Имангулова, 2016. - 124 б.

4.

Имангулова, Т.В. Туризмология негіздері [Мәтін] : оқу құралы / Т. В. Имангулова, 2016. - 124 б.


65.9(5Қаз)29-431.5я7
И 48

Имангулова, Т. В.
    Туризмология негіздері [Мәтін] : оқу құралы / Т. В. Имангулова. - Алматы : ҚазСТА, 2016. - 124 б. - ISBN 978-601-7283-34-6 : 1000.00 тг.

Рубрики: ЭКОНОМИКА. ЭКОНОМИКА ҒЫЛЫМДАРЫ

   ҚАЗАҚСТАН ТУРИЗМІ


Кл.слова (ненормированные):
туризмология -- рекреациялық қызмет -- туризм географиясы -- рекреациялық география -- территорияны рекреациялық бағалау -- туризм менеджменті -- туризм маркетингі -- туризм классификациясы -- туристік шаруашылық -- туристік нарықты функциялау -- халықаралық туризм -- рекреациялық туризм -- оқу құралы -- Қазақстан Республикасының Білім және ғылым министрлігі
Аннотация: Оқу құралында туризм географиясы мен рекреациялық географиясының теориялық-әдістемелік аспектілері, туристік аудандардың қалыптасуының алғы шарттары, туристік рекреациялық ресурстар, рекреациялық сыйымдылық түсініктері толық берілген. Сондай-ақ туризм мен экологияның өзара әсерлеріне байланысты мәселелер мен туризм экономикасы, туристік нарықтың негіздері, туризм маркетингі мен менеджменті және халықаралық туризм мәселелері қарастырылып отыр.
Экземпляры всего: 5
2.1-№2 оқу залы (4), 1.2-№4 Ч/З (1)
Свободны: 2.1-№2 оқу залы (4), 1.2-№4 Ч/З (1)



    Туроперейтинг [Мәтін] : оқулық / Л.М.Муталиева, Р.Шоқан, А.Х.Муканов, Е.Э.Галиакбаров, Ж.С.Жұбатқан . - Нұр-Сұлтан : Л.Н.Гумилев атындағы ЕҰУ , 2022. - 333 б. - ISBN 978-601-337-632-5 : 1300.00 тг.

Рубрики: ЭКОНОМИКА. ЭКОНОМИКА ҒЫЛЫМДАРЫ

   ҚАЗАҚСТАН ТУРИЗМІ


Кл.слова (ненормированные):
туроперейтинг -- туроперейтинг ұғымы -- туризмнің түрлері -- туризмнің формалары -- туроператорлық фирма -- агенттік желілер -- агенттерді таңдау -- турды ұйымдастыру -- қонақ үйлер -- туроператорлық қызмет -- туроператордың маркетингтік ортасы -- туристік нарықты сегменттеу -- экскурсиялық объектілер -- туроперейтингтегі жанжалдарды шешу -- оқулық -- сый -- туроператорлардың шетелдік өкілдері -- Қазақстан Республикасының Білім және ғылым министрлігі
Аннотация: Оқулықта қазіргі жағдайда туроператорлық қызметті дамытудың негізгі аспектілері қарастырылған, туристік нарық субъектісі ретінде туроператор қызметінің негізгі параметрлері ұсынылған, турды әзірлеу, туроператордың басқа нарық субъектілерімен өзара әрекеттесуі мәселелері қарастырылған, туристік өнімді қосымша қызметтермен қамтамасыздандыру үрдісі, туристік өнімді қазіргі жағдайда жылжыту нұсқалары сипатталған. Оқулық "Туризм" білім беру бағдарламасы аясында ЖОО білім алушыларға арналған.
Экземпляры всего: 1
2.1-№2 оқу залы (1)
Свободны: 2.1-№2 оқу залы (1)

Туроперейтинг [Мәтін] : оқулық / Л.М.Муталиева, Р.Шоқан, А.Х.Муканов, Е.Э.Галиакбаров, Ж.С.Жұбатқан , 2022. - 333 б.

5.

Туроперейтинг [Мәтін] : оқулық / Л.М.Муталиева, Р.Шоқан, А.Х.Муканов, Е.Э.Галиакбаров, Ж.С.Жұбатқан , 2022. - 333 б.




    Туроперейтинг [Мәтін] : оқулық / Л.М.Муталиева, Р.Шоқан, А.Х.Муканов, Е.Э.Галиакбаров, Ж.С.Жұбатқан . - Нұр-Сұлтан : Л.Н.Гумилев атындағы ЕҰУ , 2022. - 333 б. - ISBN 978-601-337-632-5 : 1300.00 тг.

Рубрики: ЭКОНОМИКА. ЭКОНОМИКА ҒЫЛЫМДАРЫ

   ҚАЗАҚСТАН ТУРИЗМІ


Кл.слова (ненормированные):
туроперейтинг -- туроперейтинг ұғымы -- туризмнің түрлері -- туризмнің формалары -- туроператорлық фирма -- агенттік желілер -- агенттерді таңдау -- турды ұйымдастыру -- қонақ үйлер -- туроператорлық қызмет -- туроператордың маркетингтік ортасы -- туристік нарықты сегменттеу -- экскурсиялық объектілер -- туроперейтингтегі жанжалдарды шешу -- оқулық -- сый -- туроператорлардың шетелдік өкілдері -- Қазақстан Республикасының Білім және ғылым министрлігі
Аннотация: Оқулықта қазіргі жағдайда туроператорлық қызметті дамытудың негізгі аспектілері қарастырылған, туристік нарық субъектісі ретінде туроператор қызметінің негізгі параметрлері ұсынылған, турды әзірлеу, туроператордың басқа нарық субъектілерімен өзара әрекеттесуі мәселелері қарастырылған, туристік өнімді қосымша қызметтермен қамтамасыздандыру үрдісі, туристік өнімді қазіргі жағдайда жылжыту нұсқалары сипатталған. Оқулық "Туризм" білім беру бағдарламасы аясында ЖОО білім алушыларға арналған.
Экземпляры всего: 1
2.1-№2 оқу залы (1)
Свободны: 2.1-№2 оқу залы (1)

65.9(5Қаз)29-431.5я7
Е65

Ердәулетов, С.
    Туризм географиясы : оқу құралы / С. Ердәулетов. - Алматы : Қазақ университеті , 2023. - 329 с. : рис. - ISBN 9965-29-761-4 : 11600. 00 тг.

ББК 65.9(5Қаз)29-431.5я7

Рубрики: ЭКОНОМИКА. ЭКОНОМИКА ҒЫЛЫМДАРЫ

   ҚАЗАҚСТАН ТУРИЗМІ


Кл.слова (ненормированные):
туризм географиясы -- халықаралық туризм -- туристік шаруашылық -- туризм менеджменті -- туризм маркетингі -- әлемдік туризм -- халықаралық туризм -- туризмнің дамуы -- туристік-рекреациялық ресурстар -- рекреациялық қажеттіліктер -- туризмнің даму тарихы -- туризм индустриясы -- туристік нарық -- туристік аудандастыру -- рекреациялық география -- туризмді географиялық зерттеу -- туристік шаруашылық -- шетел туризмі -- оқу құралы
Аннотация: Кітапта туризм дамуының алғышарттары, оның халық шаруашылық салалары жүйесіндегі орны, ғылыми-техникалық революция жағдайындағы даму факторлары мен шарттары, негізгі критерийлері мен ұғымдары, аумақтық рекреациялық құндылықтарын бағалау критерийлері мен әдістері, туристік аудандастыру, туристік өнімді өндіру және сату сияқты мәселелер қарастырылған. Туризм мамандығы бойынша оқитын ЖОО студенттеріне, сонымен қатар, туристік өлкетану жұмысының негізін оқытатын мектептерде, гимназияларда және басқа оқу орындарына арналған.
Доп.точки доступа:
Алиева, Ж.
Жұмаділов , А.

Экземпляры всего: 2
1.2-№4 Ч/З (1), 2.1-№2 Ч/З (1)
Свободны: 1.2-№4 Ч/З (1), 2.1-№2 Ч/З (1)

Ердәулетов, С. Туризм географиясы [Текст] : оқу құралы / С. Ердәулетов, 2023. - 329 с.

6.

Ердәулетов, С. Туризм географиясы [Текст] : оқу құралы / С. Ердәулетов, 2023. - 329 с.


65.9(5Қаз)29-431.5я7
Е65

Ердәулетов, С.
    Туризм географиясы : оқу құралы / С. Ердәулетов. - Алматы : Қазақ университеті , 2023. - 329 с. : рис. - ISBN 9965-29-761-4 : 11600. 00 тг.

ББК 65.9(5Қаз)29-431.5я7

Рубрики: ЭКОНОМИКА. ЭКОНОМИКА ҒЫЛЫМДАРЫ

   ҚАЗАҚСТАН ТУРИЗМІ


Кл.слова (ненормированные):
туризм географиясы -- халықаралық туризм -- туристік шаруашылық -- туризм менеджменті -- туризм маркетингі -- әлемдік туризм -- халықаралық туризм -- туризмнің дамуы -- туристік-рекреациялық ресурстар -- рекреациялық қажеттіліктер -- туризмнің даму тарихы -- туризм индустриясы -- туристік нарық -- туристік аудандастыру -- рекреациялық география -- туризмді географиялық зерттеу -- туристік шаруашылық -- шетел туризмі -- оқу құралы
Аннотация: Кітапта туризм дамуының алғышарттары, оның халық шаруашылық салалары жүйесіндегі орны, ғылыми-техникалық революция жағдайындағы даму факторлары мен шарттары, негізгі критерийлері мен ұғымдары, аумақтық рекреациялық құндылықтарын бағалау критерийлері мен әдістері, туристік аудандастыру, туристік өнімді өндіру және сату сияқты мәселелер қарастырылған. Туризм мамандығы бойынша оқитын ЖОО студенттеріне, сонымен қатар, туристік өлкетану жұмысының негізін оқытатын мектептерде, гимназияларда және басқа оқу орындарына арналған.
Доп.точки доступа:
Алиева, Ж.
Жұмаділов , А.

Экземпляры всего: 2
1.2-№4 Ч/З (1), 2.1-№2 Ч/З (1)
Свободны: 1.2-№4 Ч/З (1), 2.1-№2 Ч/З (1)

Page 1, Results: 6

 

All acquisitions for 
Or select a month