Choice of metadata Books
Page 1, Results: 1
Report on unfulfilled requests: 0
1.
Подробнее
65.9(5Қаз)212.4я7
Ц 71
Цифрлы маркетинг [ТекстТекст] : учебное пособие. - Алматы : Бастау, 2020. - 360 б. - ISBN 978-601-7991-27-2 : 6496т.00т. тг.
Рубрики: ЭКОНОМИКА. ЭКОНОМИКА ҒЫЛЫМДАРЫ --МАРКЕТИНГ
Кл.слова (ненормированные):
экономика -- цифрлы маркетинг -- маркетинг модельдері -- маркетинг элементтері -- интернет-жарнама -- мобильді маркетинг -- интернет мессенджерлері -- SMS маркетинг -- MMS маркетинг -- интернет-реклама -- социальные сети -- әлеуметтік желілер -- медиалық жарнама -- медийная реклама -- блокчейн технологиясы -- технология блокчейн -- электрондық коммерция -- электронная коммерция -- интернет аудиториясы -- аудитория интернет -- Big data -- Digital маркетинг -- сайттарды әзірлеу -- разработка сайтов -- оқу құралы
Аннотация: Оқу құралы тауарлар мен қызмет көрсетудің цифрлы маркетингіне арналған, оның басты міндеттері әртүрлі әдістемелердің көмегімен брендті ілгерілету және тауарларды өткізуді ұлғайту болып табылады
Экземпляры всего: 15
4.1-№5 оқу залы (1), 1.2-№4 Ч/З (2), 2.1-№2 оқу залы (12)
Свободны: 4.1-№5 оқу залы (1), 1.2-№4 Ч/З (2), 2.1-№2 оқу залы (12)
Ц 71
Цифрлы маркетинг [ТекстТекст] : учебное пособие. - Алматы : Бастау, 2020. - 360 б. - ISBN 978-601-7991-27-2 : 6496т.00т. тг.
Рубрики: ЭКОНОМИКА. ЭКОНОМИКА ҒЫЛЫМДАРЫ --МАРКЕТИНГ
Кл.слова (ненормированные):
экономика -- цифрлы маркетинг -- маркетинг модельдері -- маркетинг элементтері -- интернет-жарнама -- мобильді маркетинг -- интернет мессенджерлері -- SMS маркетинг -- MMS маркетинг -- интернет-реклама -- социальные сети -- әлеуметтік желілер -- медиалық жарнама -- медийная реклама -- блокчейн технологиясы -- технология блокчейн -- электрондық коммерция -- электронная коммерция -- интернет аудиториясы -- аудитория интернет -- Big data -- Digital маркетинг -- сайттарды әзірлеу -- разработка сайтов -- оқу құралы
Аннотация: Оқу құралы тауарлар мен қызмет көрсетудің цифрлы маркетингіне арналған, оның басты міндеттері әртүрлі әдістемелердің көмегімен брендті ілгерілету және тауарларды өткізуді ұлғайту болып табылады
Экземпляры всего: 15
4.1-№5 оқу залы (1), 1.2-№4 Ч/З (2), 2.1-№2 оқу залы (12)
Свободны: 4.1-№5 оқу залы (1), 1.2-№4 Ч/З (2), 2.1-№2 оқу залы (12)
Page 1, Results: 1