Digital catalogue


 

Choice of metadata Retro Books

Page 1, Results: 1

Отмеченные записи: 0

65.5-183667990
Bergh, Bruce.
    Advertising Principles [Text] : choice. Challenge. Change / Bruce Bergh, Helen Katz. - Lincolnwood : NTC Business Books, 1999. - 582 p. - ISBN 0844229903 : 000.00, [Б.ц.] тг.

ББК 65.576

Рубрики: ECONOMICS

   WORLD ECONOMICS


   MASS MEDIA


   ADVERTISEMENT


Кл.слова (ненормированные):
Economics of Trade -- POWERWEB -- Trade -- Changing Marketplace -- More Choices -- реклама -- принципы -- выбор -- обмен
Доп.точки доступа:
Katz, Helen

Экземпляры всего: 30
ЗИЛ (10), 2.6-№4 оқу залы (16), 2 - 1 (4)
Свободны: ЗИЛ (10), 2.6-№4 оқу залы (16), 2 - 1 (4)

Bergh, Bruce. Advertising Principles [Text] : Choice. Challenge. Change, 1999. - 582 p.

1.

Bergh, Bruce. Advertising Principles [Text] : Choice. Challenge. Change, 1999. - 582 p.


65.5-183667990
Bergh, Bruce.
    Advertising Principles [Text] : choice. Challenge. Change / Bruce Bergh, Helen Katz. - Lincolnwood : NTC Business Books, 1999. - 582 p. - ISBN 0844229903 : 000.00, [Б.ц.] тг.

ББК 65.576

Рубрики: ECONOMICS

   WORLD ECONOMICS


   MASS MEDIA


   ADVERTISEMENT


Кл.слова (ненормированные):
Economics of Trade -- POWERWEB -- Trade -- Changing Marketplace -- More Choices -- реклама -- принципы -- выбор -- обмен
Доп.точки доступа:
Katz, Helen

Экземпляры всего: 30
ЗИЛ (10), 2.6-№4 оқу залы (16), 2 - 1 (4)
Свободны: ЗИЛ (10), 2.6-№4 оқу залы (16), 2 - 1 (4)

Page 1, Results: 1

 

All receipts for 
Or select the month you are interested in