Choice of metadata Electronic Library
Page 1, Results: 15
Отмеченные записи: 0
1.
More
Alan, Fyall.
Managing Visitor Attractions [Электронный ресурс] / Fyall Alan, Garrod Brian. - [S. l. : s. n.], 2008. - 386 с. - Б. ц.
Рубрики: ТУРИЗМ
Кл.слова (ненормированные):
Developing Visitor Attraction Provision -- management -- tourism -- marketing challenges
Доп.точки доступа:
Brian, Garrod
Alan, Fyall.
Managing Visitor Attractions [Электронный ресурс] / Fyall Alan, Garrod Brian. - [S. l. : s. n.], 2008. - 386 с. - Б. ц.
Рубрики: ТУРИЗМ
Кл.слова (ненормированные):
Developing Visitor Attraction Provision -- management -- tourism -- marketing challenges
Доп.точки доступа:
Brian, Garrod
2.
More
81.2Engl-9
F25
Farrall, Cate.
Professional English in Use. Marketing [Electronic resource] / Cate Farrall, Marianne Lindsley. - Cambridge : Cambridge University Press, 2008. - 144 p. - Б. ц.
ББК 81.2Engl-9
Рубрики: English
Кл.слова (ненормированные):
Professional English -- Marketing -- marketing plan -- marketing strategy
Доп.точки доступа:
Lindsley, Marianne
F25
Farrall, Cate.
Professional English in Use. Marketing [Electronic resource] / Cate Farrall, Marianne Lindsley. - Cambridge : Cambridge University Press, 2008. - 144 p. - Б. ц.
Рубрики: English
Кл.слова (ненормированные):
Professional English -- Marketing -- marketing plan -- marketing strategy
Доп.точки доступа:
Lindsley, Marianne
3.
More
Greg, Richards.
Eventful Cities [Электронный ресурс] / Richards Greg, Palmer Robert. - [S. l. : s. n.], 2010. - 535 с. - Б. ц.
Рубрики: ТУРИЗМ
Кл.слова (ненормированные):
governance -- managing -- organising the eventful city -- marketing
Доп.точки доступа:
Robert, Palmer
Greg, Richards.
Eventful Cities [Электронный ресурс] / Richards Greg, Palmer Robert. - [S. l. : s. n.], 2010. - 535 с. - Б. ц.
Рубрики: ТУРИЗМ
Кл.слова (ненормированные):
governance -- managing -- organising the eventful city -- marketing
Доп.точки доступа:
Robert, Palmer
4.
More
65
K46
King, J. B.
Business plans to game plans [Electronic resource] : a practical system for turning strategies into action / J. B. King. - New Jersey : John Wiley & Sons, 2004. - 291 p. - Б. ц.
ББК 65
Рубрики: Economy
Кл.слова (ненормированные):
financial statements -- payroll projections -- customer focus -- marketing coals -- managing slumps
K46
King, J. B.
Business plans to game plans [Electronic resource] : a practical system for turning strategies into action / J. B. King. - New Jersey : John Wiley & Sons, 2004. - 291 p. - Б. ц.
Рубрики: Economy
Кл.слова (ненормированные):
financial statements -- payroll projections -- customer focus -- marketing coals -- managing slumps
6.
More
65.291.3-21я7
M94
Mullins, J. W.
Marketing management: a strategic decision-making approach : учебное пособие / J. W. Mullins, O. C. Walker. - New York [etc.] : McGraw-Hill Irwin, 2010. - 551 p. - Б. ц.
ББК 65.291.3-21я7
Рубрики: Marketing management
Кл.слова (ненормированные):
marketing -- management -- behavior -- business -- the role of marketing in developing successful business strategies
Доп.точки доступа:
Walker, O.C.
M94
Mullins, J. W.
Marketing management: a strategic decision-making approach : учебное пособие / J. W. Mullins, O. C. Walker. - New York [etc.] : McGraw-Hill Irwin, 2010. - 551 p. - Б. ц.
Рубрики: Marketing management
Кл.слова (ненормированные):
marketing -- management -- behavior -- business -- the role of marketing in developing successful business strategies
Доп.точки доступа:
Walker, O.C.
7.
More
65
V58
Viardot, E.
Successful marketing strategy for high-tech firms [Electronic resource] : научное издание / E. Viardot. - Boston; London : Artech House, 2004. - 324 с. - Б. ц.
ББК 65
Рубрики: Economy
Кл.слова (ненормированные):
marketing -- knowing customers -- product strategy -- market price -- selecting markets
V58
Viardot, E.
Successful marketing strategy for high-tech firms [Electronic resource] : научное издание / E. Viardot. - Boston; London : Artech House, 2004. - 324 с. - Б. ц.
Рубрики: Economy
Кл.слова (ненормированные):
marketing -- knowing customers -- product strategy -- market price -- selecting markets
8.
9.
More
65.291.31я7
W19
Walker, O. C.
Marketing strategy: a decision-focused approach : учебное пособие / O. C. Walker, J. W. Mullins. - New York : McGraw-Hill Irwin, 2011. - 352 p.: ill. - ). - Б. ц.
ББК 65.291.31я7
Рубрики: Marketing research
Кл.слова (ненормированные):
economy -- market -- business strategy -- marketing strategy focuses on strategic issues while providing specific tools and frameworks for making marketing decisions
Доп.точки доступа:
Mullins, J.W.
W19
Walker, O. C.
Marketing strategy: a decision-focused approach : учебное пособие / O. C. Walker, J. W. Mullins. - New York : McGraw-Hill Irwin, 2011. - 352 p.: ill. - ). - Б. ц.
Рубрики: Marketing research
Кл.слова (ненормированные):
economy -- market -- business strategy -- marketing strategy focuses on strategic issues while providing specific tools and frameworks for making marketing decisions
Доп.точки доступа:
Mullins, J.W.
10.
More
65.9(2)212.4
М74
Моисеева, Н. К.
Управление маркетингом: теория, практика, информационные технологии [Электронный ресурс] : учебное пособие / Н. К. Моисеева, М. В. Конышева. - М. : Финансы и статистика, 2002. - 304 с. - Б. ц.
ББК 65.9(2)212.4
Рубрики: ЭКОНОМИКА
МАРКЕТИНГ
Кл.слова (ненормированные):
экономика -- маркетинг -- управление -- бюджетирование маркетинга -- marketing-expert -- теория -- практика -- информационные технологии
Доп.точки доступа:
Конышева, М.В.
М74
Моисеева, Н. К.
Управление маркетингом: теория, практика, информационные технологии [Электронный ресурс] : учебное пособие / Н. К. Моисеева, М. В. Конышева. - М. : Финансы и статистика, 2002. - 304 с. - Б. ц.
Рубрики: ЭКОНОМИКА
МАРКЕТИНГ
Кл.слова (ненормированные):
экономика -- маркетинг -- управление -- бюджетирование маркетинга -- marketing-expert -- теория -- практика -- информационные технологии
Доп.точки доступа:
Конышева, М.В.
Page 1, Results: 15