Digital catalogue


 

Choice of metadata Electronic Library

Page 1, Results: 15

Отмеченные записи: 0


Alan, Fyall.
    Managing Visitor Attractions [Электронный ресурс] / Fyall Alan, Garrod Brian. - [S. l. : s. n.], 2008. - 386 с. - Б. ц.

Рубрики: ТУРИЗМ

Кл.слова (ненормированные):
Developing Visitor Attraction Provision -- management -- tourism -- marketing challenges

Доп.точки доступа:
Brian, Garrod

Alan, Fyall. Managing Visitor Attractions [Электронный ресурс] / Fyall Alan, Garrod Brian, 2008. - 386 с.

1.

Alan, Fyall. Managing Visitor Attractions [Электронный ресурс] / Fyall Alan, Garrod Brian, 2008. - 386 с.



Alan, Fyall.
    Managing Visitor Attractions [Электронный ресурс] / Fyall Alan, Garrod Brian. - [S. l. : s. n.], 2008. - 386 с. - Б. ц.

Рубрики: ТУРИЗМ

Кл.слова (ненормированные):
Developing Visitor Attraction Provision -- management -- tourism -- marketing challenges

Доп.точки доступа:
Brian, Garrod

81.2Engl-9
F25

Farrall, Cate.
    Professional English in Use. Marketing [Electronic resource] / Cate Farrall, Marianne Lindsley. - Cambridge : Cambridge University Press, 2008. - 144 p. - Б. ц.

ББК 81.2Engl-9

Рубрики: English

Кл.слова (ненормированные):
Professional English -- Marketing -- marketing plan -- marketing strategy

Доп.точки доступа:
Lindsley, Marianne

Farrall, Cate. Professional English in Use. Marketing [Electronic resource] / Cate Farrall, Marianne Lindsley, 2008. - 144 p.

2.

Farrall, Cate. Professional English in Use. Marketing [Electronic resource] / Cate Farrall, Marianne Lindsley, 2008. - 144 p.


81.2Engl-9
F25

Farrall, Cate.
    Professional English in Use. Marketing [Electronic resource] / Cate Farrall, Marianne Lindsley. - Cambridge : Cambridge University Press, 2008. - 144 p. - Б. ц.

ББК 81.2Engl-9

Рубрики: English

Кл.слова (ненормированные):
Professional English -- Marketing -- marketing plan -- marketing strategy

Доп.точки доступа:
Lindsley, Marianne


Greg, Richards.
    Eventful Cities [Электронный ресурс] / Richards Greg, Palmer Robert. - [S. l. : s. n.], 2010. - 535 с. - Б. ц.

Рубрики: ТУРИЗМ

Кл.слова (ненормированные):
governance -- managing -- organising the eventful city -- marketing

Доп.точки доступа:
Robert, Palmer

Greg, Richards. Eventful Cities [Электронный ресурс] / Richards Greg, Palmer Robert, 2010. - 535 с.

3.

Greg, Richards. Eventful Cities [Электронный ресурс] / Richards Greg, Palmer Robert, 2010. - 535 с.



Greg, Richards.
    Eventful Cities [Электронный ресурс] / Richards Greg, Palmer Robert. - [S. l. : s. n.], 2010. - 535 с. - Б. ц.

Рубрики: ТУРИЗМ

Кл.слова (ненормированные):
governance -- managing -- organising the eventful city -- marketing

Доп.точки доступа:
Robert, Palmer

65
K46

King, J. B.
    Business plans to game plans [Electronic resource] : a practical system for turning strategies into action / J. B. King. - New Jersey : John Wiley & Sons, 2004. - 291 p. - Б. ц.

ББК 65

Рубрики: Economy

Кл.слова (ненормированные):
financial statements -- payroll projections -- customer focus -- marketing coals -- managing slumps

King, J.B. Business plans to game plans [Electronic resource] : a practical system for turning strategies into action / J. B. King, 2004. - 291 p.

4.

King, J.B. Business plans to game plans [Electronic resource] : a practical system for turning strategies into action / J. B. King, 2004. - 291 p.


65
K46

King, J. B.
    Business plans to game plans [Electronic resource] : a practical system for turning strategies into action / J. B. King. - New Jersey : John Wiley & Sons, 2004. - 291 p. - Б. ц.

ББК 65

Рубрики: Economy

Кл.слова (ненормированные):
financial statements -- payroll projections -- customer focus -- marketing coals -- managing slumps

65
M37

Mascull, B.
    Business vocabulary in use [Electronic resource] : научное издание / B. Mascull. - New York : Cambridge University Press, 2002. - 172 p. - Б. ц.

ББК 65

Рубрики: Economy

Кл.слова (ненормированные):
marketing -- money -- finance and the economy

Mascull, B. Business vocabulary in use [Electronic resource] : научное издание / B. Mascull, 2002. - 172 p

5.

Mascull, B. Business vocabulary in use [Electronic resource] : научное издание / B. Mascull, 2002. - 172 p


65
M37

Mascull, B.
    Business vocabulary in use [Electronic resource] : научное издание / B. Mascull. - New York : Cambridge University Press, 2002. - 172 p. - Б. ц.

ББК 65

Рубрики: Economy

Кл.слова (ненормированные):
marketing -- money -- finance and the economy

65.291.3-21я7
M94

Mullins, J. W.
    Marketing management: a strategic decision-making approach : учебное пособие / J. W. Mullins, O. C. Walker. - New York [etc.] : McGraw-Hill Irwin, 2010. - 551 p. - Б. ц.

ББК 65.291.3-21я7

Рубрики: Marketing management

Кл.слова (ненормированные):
marketing -- management -- behavior -- business -- the role of marketing in developing successful business strategies

Доп.точки доступа:
Walker, O.C.

Mullins, J.W. Marketing management: a strategic decision-making approach [Текст] : учебное пособие / J. W. Mullins, O. C. Walker, 2010. - 551 p.

6.

Mullins, J.W. Marketing management: a strategic decision-making approach [Текст] : учебное пособие / J. W. Mullins, O. C. Walker, 2010. - 551 p.


65.291.3-21я7
M94

Mullins, J. W.
    Marketing management: a strategic decision-making approach : учебное пособие / J. W. Mullins, O. C. Walker. - New York [etc.] : McGraw-Hill Irwin, 2010. - 551 p. - Б. ц.

ББК 65.291.3-21я7

Рубрики: Marketing management

Кл.слова (ненормированные):
marketing -- management -- behavior -- business -- the role of marketing in developing successful business strategies

Доп.точки доступа:
Walker, O.C.

65
V58

Viardot, E.
    Successful marketing strategy for high-tech firms [Electronic resource] : научное издание / E. Viardot. - Boston; London : Artech House, 2004. - 324 с. - Б. ц.

ББК 65

Рубрики: Economy

Кл.слова (ненормированные):
marketing -- knowing customers -- product strategy -- market price -- selecting markets

Viardot, E. Successful marketing strategy for high-tech firms [Electronic resource] : научное издание / E. Viardot, 2004. - 324 с.

7.

Viardot, E. Successful marketing strategy for high-tech firms [Electronic resource] : научное издание / E. Viardot, 2004. - 324 с.


65
V58

Viardot, E.
    Successful marketing strategy for high-tech firms [Electronic resource] : научное издание / E. Viardot. - Boston; London : Artech House, 2004. - 324 с. - Б. ц.

ББК 65

Рубрики: Economy

Кл.слова (ненормированные):
marketing -- knowing customers -- product strategy -- market price -- selecting markets

65
V58

Viardot, E.
    Successful Marketing Strategy for High-Tech Firms [Электронный ресурс] / E. Viardot. - [S. l. : s. n.], 2004. - 324 с. - Б. ц.

ББК 65

Рубрики: ЭКОНОМИКА

   МАРКЕТИНГ


Кл.слова (ненормированные):
маркетинг

Viardot, E. Successful Marketing Strategy for High-Tech Firms [Электронный ресурс] / E. Viardot, 2004. - 324 с.

8.

Viardot, E. Successful Marketing Strategy for High-Tech Firms [Электронный ресурс] / E. Viardot, 2004. - 324 с.


65
V58

Viardot, E.
    Successful Marketing Strategy for High-Tech Firms [Электронный ресурс] / E. Viardot. - [S. l. : s. n.], 2004. - 324 с. - Б. ц.

ББК 65

Рубрики: ЭКОНОМИКА

   МАРКЕТИНГ


Кл.слова (ненормированные):
маркетинг

65.291.31я7
W19

Walker, O. C.
    Marketing strategy: a decision-focused approach : учебное пособие / O. C. Walker, J. W. Mullins. - New York : McGraw-Hill Irwin, 2011. - 352 p.: ill. - ). - Б. ц.

ББК 65.291.31я7

Рубрики: Marketing research

Кл.слова (ненормированные):
economy -- market -- business strategy -- marketing strategy focuses on strategic issues while providing specific tools and frameworks for making marketing decisions

Доп.точки доступа:
Mullins, J.W.

Walker, O.C. Marketing strategy: a decision-focused approach [Текст] : учебное пособие / O. C. Walker, J. W. Mullins, 2011. - 352 p.: ill. с.

9.

Walker, O.C. Marketing strategy: a decision-focused approach [Текст] : учебное пособие / O. C. Walker, J. W. Mullins, 2011. - 352 p.: ill. с.


65.291.31я7
W19

Walker, O. C.
    Marketing strategy: a decision-focused approach : учебное пособие / O. C. Walker, J. W. Mullins. - New York : McGraw-Hill Irwin, 2011. - 352 p.: ill. - ). - Б. ц.

ББК 65.291.31я7

Рубрики: Marketing research

Кл.слова (ненормированные):
economy -- market -- business strategy -- marketing strategy focuses on strategic issues while providing specific tools and frameworks for making marketing decisions

Доп.точки доступа:
Mullins, J.W.

65.9(2)212.4
М74

Моисеева, Н. К.
    Управление маркетингом: теория, практика, информационные технологии [Электронный ресурс] : учебное пособие / Н. К. Моисеева, М. В. Конышева. - М. : Финансы и статистика, 2002. - 304 с. - Б. ц.

ББК 65.9(2)212.4

Рубрики: ЭКОНОМИКА

   МАРКЕТИНГ


Кл.слова (ненормированные):
экономика -- маркетинг -- управление -- бюджетирование маркетинга -- marketing-expert -- теория -- практика -- информационные технологии

Доп.точки доступа:
Конышева, М.В.

Моисеева, Н.К. Управление маркетингом: теория, практика, информационные технологии [Электронный ресурс] : Учебное пособие / Н. К. Моисеева, М. В. Конышева, 2002. - 304 с.

10.

Моисеева, Н.К. Управление маркетингом: теория, практика, информационные технологии [Электронный ресурс] : Учебное пособие / Н. К. Моисеева, М. В. Конышева, 2002. - 304 с.


65.9(2)212.4
М74

Моисеева, Н. К.
    Управление маркетингом: теория, практика, информационные технологии [Электронный ресурс] : учебное пособие / Н. К. Моисеева, М. В. Конышева. - М. : Финансы и статистика, 2002. - 304 с. - Б. ц.

ББК 65.9(2)212.4

Рубрики: ЭКОНОМИКА

   МАРКЕТИНГ


Кл.слова (ненормированные):
экономика -- маркетинг -- управление -- бюджетирование маркетинга -- marketing-expert -- теория -- практика -- информационные технологии

Доп.точки доступа:
Конышева, М.В.

Page 1, Results: 15

 

All receipts for 
Or select the month you are interested in