
QR code of document
>65.9(2)212.4я7
Х67
Хожаназаров, Қ.
Маркетинг негіздері [Мәтін] : оқулық / Жалпы ред.басқарған К.Ә.Сағадиев. - Алматы : "Экономика", 1996. - 288 б. - ISBN 5766710461 : 600т. 00т. тг., 600.00 тг.
Рубрики: ЭКОНОМИКА
МАРКЕТИНГ
Кл.слова (ненормированные):
маркетинг -- нарық -- тауар -- коньюнктура -- фактор -- экономика -- оқулық
Экземпляры всего: 16
1-1 (1), 3-4 (2), 4-3 (2), 6-5 (2), 2.1-№2 оқу залы (3), 2.6-№4 оқу залы (3), 1.2-№1 оқу залы (1), 2.1-№2 Ч/З (2)
Свободны: 1-1 (1), 3-4 (2), 4-3 (2), 6-5 (2), 2.1-№2 оқу залы (3), 2.6-№4 оқу залы (3), 1.2-№1 оқу залы (1), 2.1-№2 Ч/З (2)
Similar publications by classification