
QR code of document
>65.9(2)212.4я7
Т50
Тойкин, С. Х.
Маркетинг негіздері [Мәтін] : оқулық / С. Х. Тойкин, Ә. Т. Жайнақова, Қ. Б. Тәмпішева. - Астана : Фолиант, 2007. - 256 б. - ). - ISBN 9965-35-121-Х : 1459т. 00т. тг.
Рубрики: ЭКОНОМИКА
ҚАЗАҚСТАННЫҢ ЭКОНОМ ТЕОРИЯСЫ
Кл.слова (ненормированные):
маркетинг -- нарық -- тауар -- баға -- қоғам -- сегменттеу процесі
Доп.точки доступа:
Жайнақова, Ә.Т.
Тәмпішева, Қ.Б.
Экземпляры всего: 2
4.1-№5 оқу залы (2)
Свободны: 4.1-№5 оқу залы (2)
Similar publications by classification