Стратегиялық бренд-менеджмент [МәтінМәтінМәтінМәтін] /Розенбаум-Эллиотт

 

QR code of document

Ratings: 0


Розенбаум-Эллиотт
    Стратегиялық бренд-менеджмент [МәтінМәтінМәтінМәтін] : оқулық / Бас ред. А.Б.Исембердиева; Ауд.Ү.Кеңесбаева, А.Қуанышбекова . - Алматы : "Ұлттық аударма бюросы" ҚҚ, 2020. - 368 б. - ). - ISBN 978-601-7621-10-0 : 3865т.00т. тг.

Рубрики: ЭКОНОМИКА.ЭКОНОМИКАЛЫҚ ҒЫЛЫМДАР

   МЕНЕДЖМЕНТ

Кл.слова (ненормированные):
менеджмент -- стратегиялық бренд-менеджмент -- бренд тарихы -- жарнама -- бренд капиталын өлшеу -- акционерлік құн -- маркетингтік коммуникация -- бренд месседжін жеткізу -- бренд капиталы -- бренд қалыптастыру -- өнім портфелі -- бренд инновациясы -- ретромаркетинг -- корпоративтік бренд -- нарықты зерттеу -- оқулық -- 100жаңа оқулық -- рухани жаңғыру -- безвозмездно
Аннотация: Стратегиялық бренд-менеджмент оқулығы бренд туралы негізгі түсініктермен қатар бренд капиталының мәні мен мазмұнын, оның функциялық, эмоциялық қырларын таныстырады және бренд капиталын қалыптастырудың ұтымды әдіс-тәсілдерін ұсынады.
Доп.точки доступа:
Перван, Саймон
Перси, Ларри

Экземпляры всего: 300
1.2-№4 Ч/З (5), 4.1-№5 оқу залы (70), 5.2-№6 оқу залы (30), 6.1-№8 оқу залы (50), 6.2-№9 оқу залы (5), №10 оқу залы (жатахана) (1), №11 оқу залы (жатахана) (1), Каратау 3-4 №12 оқу залы (2), 2.1-№2 оқу залы (124), 1.1-Ғылыми кеңес залы (1), 5.3-№7 оқу залы (5), 1-1 рухани жаңғыру (1), 2.6-№1 Ч/З (5)
Свободны: 1.2-№4 Ч/З (5), 4.1-№5 оқу залы (70), 5.2-№6 оқу залы (30), 6.1-№8 оқу залы (50), 6.2-№9 оқу залы (5), №10 оқу залы (жатахана) (1), №11 оқу залы (жатахана) (1), Каратау 3-4 №12 оқу залы (2), 2.1-№2 оқу залы (123), 1.1-Ғылыми кеңес залы (1), 5.3-№7 оқу залы (5), 1-1 рухани жаңғыру (1), 2.6-№1 Ч/З (5)