Digital catalogue


 

Choice of metadata Books

Page 2, Results: 60

Report on unfulfilled requests: 0

65.9(2)212я7
Г98

Гэмбл, Д. Э.
    Стратегиялық менеджмент негіздері: бәсекелік артықшылыққа ұмтылу [Мәтін] = Essentials of strategic management : оқулық / Ауд. Ж. Кушебаев. - Алматы : "Ұлттық аударма бюросы" ҚҚ, 2019. - 536 б. - ). - ISBN 978-601-7943-36-3 : 3621т. 00т. тг.

ББК 65.9(2)212я7

Рубрики: ЭКОНОМИКА. ЭКОНОМИКА ҒЫЛЫМДАРЫ

   МЕНЕДЖМЕНТ


Кл.слова (ненормированные):
экономика -- менеджмент -- стратегиялық менеджмент -- бәсекелестік -- бизнес-модельдер -- стратегия құру -- компанияның құзыреті -- бағалау -- баға ұсыну стратегиясы -- халықаралық нарық -- халықаралық стратегия -- корпоративтік стратегия -- 100 жаңа оқулық -- рухани жаңғыру -- безвозмездно
Доп.точки доступа:
Питереф, М.А.
Томпсон, А.А.

Экземпляры всего: 206
2-2 рухани жаңғыру (1), Каратау 3-4 №12 оқу залы (2), №11 оқу залы (жатахана) (1), 6.2-№9 оқу залы (1), 6.1-№8 оқу залы (33), 2.6-№1 Ч/З (3), 1.2-№4 Ч/З (3), №10 оқу залы (жатахана) (1), 2.1-№2 оқу залы (160), 1.1-Ғылыми кеңес залы (1)
Свободны: 2-2 рухани жаңғыру (1), Каратау 3-4 №12 оқу залы (2), №11 оқу залы (жатахана) (1), 6.2-№9 оқу залы (1), 6.1-№8 оқу залы (33), 2.6-№1 Ч/З (3), 1.2-№4 Ч/З (3), №10 оқу залы (жатахана) (1), 2.1-№2 оқу залы (160), 1.1-Ғылыми кеңес залы (1)

Гэмбл, Д.Э. Стратегиялық менеджмент негіздері: бәсекелік артықшылыққа ұмтылу [Мәтін] : оқулық / Ауд. Ж. Кушебаев, 2019. - 536 б.

11.

Гэмбл, Д.Э. Стратегиялық менеджмент негіздері: бәсекелік артықшылыққа ұмтылу [Мәтін] : оқулық / Ауд. Ж. Кушебаев, 2019. - 536 б.


65.9(2)212я7
Г98

Гэмбл, Д. Э.
    Стратегиялық менеджмент негіздері: бәсекелік артықшылыққа ұмтылу [Мәтін] = Essentials of strategic management : оқулық / Ауд. Ж. Кушебаев. - Алматы : "Ұлттық аударма бюросы" ҚҚ, 2019. - 536 б. - ). - ISBN 978-601-7943-36-3 : 3621т. 00т. тг.

ББК 65.9(2)212я7

Рубрики: ЭКОНОМИКА. ЭКОНОМИКА ҒЫЛЫМДАРЫ

   МЕНЕДЖМЕНТ


Кл.слова (ненормированные):
экономика -- менеджмент -- стратегиялық менеджмент -- бәсекелестік -- бизнес-модельдер -- стратегия құру -- компанияның құзыреті -- бағалау -- баға ұсыну стратегиясы -- халықаралық нарық -- халықаралық стратегия -- корпоративтік стратегия -- 100 жаңа оқулық -- рухани жаңғыру -- безвозмездно
Доп.точки доступа:
Питереф, М.А.
Томпсон, А.А.

Экземпляры всего: 206
2-2 рухани жаңғыру (1), Каратау 3-4 №12 оқу залы (2), №11 оқу залы (жатахана) (1), 6.2-№9 оқу залы (1), 6.1-№8 оқу залы (33), 2.6-№1 Ч/З (3), 1.2-№4 Ч/З (3), №10 оқу залы (жатахана) (1), 2.1-№2 оқу залы (160), 1.1-Ғылыми кеңес залы (1)
Свободны: 2-2 рухани жаңғыру (1), Каратау 3-4 №12 оқу залы (2), №11 оқу залы (жатахана) (1), 6.2-№9 оқу залы (1), 6.1-№8 оқу залы (33), 2.6-№1 Ч/З (3), 1.2-№4 Ч/З (3), №10 оқу залы (жатахана) (1), 2.1-№2 оқу залы (160), 1.1-Ғылыми кеңес залы (1)

65.9(2)212.4+88.4
Д81

Дули, Р.
    Нейромаркетинг. Как влиять на подсознание потребителя [Текст] : как влиять на подсознание потребителя / Пер. с англ. В.Рубинчик. - Минск : Попурри, 2013. - 336 с. - ISBN 978-985-15-3439-1 : 3500т. 00т. тг.

ББК 65.9(2)212.4+88.4

Рубрики: ЭКОНОМИКА. ЭКОНОМИЧЕСКИЕ НАУКИ

   МАРКЕТИНГ


Кл.слова (ненормированные):
нейромаркетинг -- потребитель -- экономика -- покупатель -- брендинг -- копирайтинг -- продажа -- товар -- цена товара -- органы чувств -- в дар -- меценат -- Азамат Утенов -- Утенов Азамат
Экземпляры всего: 1
2.1-№2 оқу залы (1)
Свободны: 2.1-№2 оқу залы (1)

Дули, Р. Нейромаркетинг. Как влиять на подсознание потребителя [Текст] : Как влиять на подсознание потребителя / Пер. с англ. В.Рубинчик, 2013. - 336 с.

12.

Дули, Р. Нейромаркетинг. Как влиять на подсознание потребителя [Текст] : Как влиять на подсознание потребителя / Пер. с англ. В.Рубинчик, 2013. - 336 с.


65.9(2)212.4+88.4
Д81

Дули, Р.
    Нейромаркетинг. Как влиять на подсознание потребителя [Текст] : как влиять на подсознание потребителя / Пер. с англ. В.Рубинчик. - Минск : Попурри, 2013. - 336 с. - ISBN 978-985-15-3439-1 : 3500т. 00т. тг.

ББК 65.9(2)212.4+88.4

Рубрики: ЭКОНОМИКА. ЭКОНОМИЧЕСКИЕ НАУКИ

   МАРКЕТИНГ


Кл.слова (ненормированные):
нейромаркетинг -- потребитель -- экономика -- покупатель -- брендинг -- копирайтинг -- продажа -- товар -- цена товара -- органы чувств -- в дар -- меценат -- Азамат Утенов -- Утенов Азамат
Экземпляры всего: 1
2.1-№2 оқу залы (1)
Свободны: 2.1-№2 оқу залы (1)

65.9(2)212.4я7
К63

Котлер, Ф. Т.
    Маркетинг негіздері [Мәтін] = Principles of markening : оқулық / Ауд. Б. Абдулхалим, Ж. Бимағамбетова, Л. Бимендиева. - Алматы : "Ұлттық аударма бюросы" ҚҚ, 2019. - 736 б. - ISBN 978-601-7943-39-4 : 3621т. 00т. тг.

ББК 65.9(2)212.4я7

Рубрики: ЭКОНОМИКА. ЭКОНОМИКА ҒЫЛЫМДАРЫ

   МАРКЕТИНГ


Кл.слова (ненормированные):
экономика -- маркетинг -- маркетинг процесі -- нарық -- тұтынушы қажеттілігі -- қарым-қатынасты басқару -- стратегия -- жоспар -- компания -- маркетинг ортасын талдау -- маркетингтік ақпарат -- бизнес-нарықтар -- нарықты сегменттеу -- баға белгілеу -- көтерме сауда -- жарнама және PR -- жеке сауда -- мобайл маркетинг -- рухани жаңғыру -- 100 жаңа оқулық -- безвозмездно
Доп.точки доступа:
Армстронг, Г.

Экземпляры всего: 206
2-2 рухани жаңғыру (1), Каратау 3-4 №12 оқу залы (2), №11 оқу залы (жатахана) (1), 6.2-№9 оқу залы (1), 6.1-№8 оқу залы (33), 2.6-№1 Ч/З (3), 1.2-№4 Ч/З (3), №10 оқу залы (жатахана) (1), 2.1-№2 оқу залы (160), 1.1-Ғылыми кеңес залы (1)
Свободны: 2-2 рухани жаңғыру (1), Каратау 3-4 №12 оқу залы (2), №11 оқу залы (жатахана) (1), 6.2-№9 оқу залы (1), 6.1-№8 оқу залы (33), 2.6-№1 Ч/З (3), 1.2-№4 Ч/З (3), №10 оқу залы (жатахана) (1), 2.1-№2 оқу залы (159), 1.1-Ғылыми кеңес залы (1)

Котлер, Ф.Т. Маркетинг негіздері [Мәтін] : оқулық / Ауд. Б. Абдулхалим, Ж. Бимағамбетова, Л. Бимендиева, 2019. - 736 б.

13.

Котлер, Ф.Т. Маркетинг негіздері [Мәтін] : оқулық / Ауд. Б. Абдулхалим, Ж. Бимағамбетова, Л. Бимендиева, 2019. - 736 б.


65.9(2)212.4я7
К63

Котлер, Ф. Т.
    Маркетинг негіздері [Мәтін] = Principles of markening : оқулық / Ауд. Б. Абдулхалим, Ж. Бимағамбетова, Л. Бимендиева. - Алматы : "Ұлттық аударма бюросы" ҚҚ, 2019. - 736 б. - ISBN 978-601-7943-39-4 : 3621т. 00т. тг.

ББК 65.9(2)212.4я7

Рубрики: ЭКОНОМИКА. ЭКОНОМИКА ҒЫЛЫМДАРЫ

   МАРКЕТИНГ


Кл.слова (ненормированные):
экономика -- маркетинг -- маркетинг процесі -- нарық -- тұтынушы қажеттілігі -- қарым-қатынасты басқару -- стратегия -- жоспар -- компания -- маркетинг ортасын талдау -- маркетингтік ақпарат -- бизнес-нарықтар -- нарықты сегменттеу -- баға белгілеу -- көтерме сауда -- жарнама және PR -- жеке сауда -- мобайл маркетинг -- рухани жаңғыру -- 100 жаңа оқулық -- безвозмездно
Доп.точки доступа:
Армстронг, Г.

Экземпляры всего: 206
2-2 рухани жаңғыру (1), Каратау 3-4 №12 оқу залы (2), №11 оқу залы (жатахана) (1), 6.2-№9 оқу залы (1), 6.1-№8 оқу залы (33), 2.6-№1 Ч/З (3), 1.2-№4 Ч/З (3), №10 оқу залы (жатахана) (1), 2.1-№2 оқу залы (160), 1.1-Ғылыми кеңес залы (1)
Свободны: 2-2 рухани жаңғыру (1), Каратау 3-4 №12 оқу залы (2), №11 оқу залы (жатахана) (1), 6.2-№9 оқу залы (1), 6.1-№8 оқу залы (33), 2.6-№1 Ч/З (3), 1.2-№4 Ч/З (3), №10 оқу залы (жатахана) (1), 2.1-№2 оқу залы (159), 1.1-Ғылыми кеңес залы (1)

65.9(2)212.4я7
К67

Көкебаева, А. М.
    Халықаралық маркетинг [Мәтін] : оқу құралы / А. М. Көкебаева, Б. Ж. Альмухамедова, А. Ш. Досжанова. - Алматы : NURPRESS, 2012. - 156 б. - ISBN 9965-813-04-3 : 1100т. 00т. тг.

ББК 65.9(2)212.4я7

Рубрики: ЭКОНОМИКА. ЭКОНОМИКА ҒЫЛЫМДАРЫ

   МЕНЕДЖМЕНТ


Кл.слова (ненормированные):
экономика -- нарықтық экономика -- менеджмент -- маркетинг -- халықаралық маркетинг -- концепция -- макетинг субъектілері -- фирма -- бәсекелестік орта -- экспорт -- кросдокинг -- кросмаркетинг -- стратегия -- тест тапсырмалары -- оқу құралы
Доп.точки доступа:
Альмухамедова, Б.Ж.
Досжанова, А.Ш.

Экземпляры всего: 1
1.2-№4 Ч/З (1)
Свободны: 1.2-№4 Ч/З (1)

Көкебаева, А.М. Халықаралық маркетинг [Мәтін] : Оқу құралы / А. М. Көкебаева, Б. Ж. Альмухамедова, А. Ш. Досжанова, 2012. - 156 б.

14.

Көкебаева, А.М. Халықаралық маркетинг [Мәтін] : Оқу құралы / А. М. Көкебаева, Б. Ж. Альмухамедова, А. Ш. Досжанова, 2012. - 156 б.


65.9(2)212.4я7
К67

Көкебаева, А. М.
    Халықаралық маркетинг [Мәтін] : оқу құралы / А. М. Көкебаева, Б. Ж. Альмухамедова, А. Ш. Досжанова. - Алматы : NURPRESS, 2012. - 156 б. - ISBN 9965-813-04-3 : 1100т. 00т. тг.

ББК 65.9(2)212.4я7

Рубрики: ЭКОНОМИКА. ЭКОНОМИКА ҒЫЛЫМДАРЫ

   МЕНЕДЖМЕНТ


Кл.слова (ненормированные):
экономика -- нарықтық экономика -- менеджмент -- маркетинг -- халықаралық маркетинг -- концепция -- макетинг субъектілері -- фирма -- бәсекелестік орта -- экспорт -- кросдокинг -- кросмаркетинг -- стратегия -- тест тапсырмалары -- оқу құралы
Доп.точки доступа:
Альмухамедова, Б.Ж.
Досжанова, А.Ш.

Экземпляры всего: 1
1.2-№4 Ч/З (1)
Свободны: 1.2-№4 Ч/З (1)

65.9(2)212я7
Р54

Роббинс, С. П.
    Ұйымдық мінез-құлық негіздері [Мәтін] = Essentials of Organizational Benavior : оқулық / Ауд. Е. Қашқынова, А. Қуанышбекқызы, Д. Мәзен. - Алматы : "Ұлттық аударма бюросы" ҚҚ, 2019. - 488 б. - ). - ISBN 978-601-7943-20-2 : 3621т. 00т. тг.

ББК 65.9(2)212я7

Рубрики: ЭКОНОМИКА. ЭКОНОМИКА ҒЫЛЫМДАРЫ

   МЕНЕДЖМЕНТ


Кл.слова (ненормированные):
менеджмент -- ұйымдық мінез-құлық -- менеджер -- қатынас -- эмоция -- эмоциялық еңбек -- антропология -- толассыз жаһандану -- жұмысқа деген қатынас -- жағымды жұмыс ортасы -- моральдық эмоция -- эмоциялық еңбек -- өнімсіз жұмыс -- эмоциялық интеллект -- аффектілік оқиғалар -- ұйымдық шектеулер -- әділдік теориясы -- нығайту теориясы -- коммуникация бағыты -- мотивация -- клиенттерге қызмет көрсету -- мінез-құлық этикасы -- CLOBE құрылымы -- көңіл-күй -- тұлғааралық факторлар -- Вейбербал коммуникация -- Фидлер моделі -- мәміле -- балама дизайн -- жұмыстағы стресс -- топтық шешім қабылдау -- қызметші жетекшілік -- келіссөз -- құндылықтар -- мотивация -- қолданбалы мотивация -- үйымдардағы топтар -- коммуникация -- рухани жаңғыру -- 100 жаңа оқулық -- сый
Доп.точки доступа:
Джадж, Т.А.

Экземпляры всего: 206
2-2 рухани жаңғыру (1), Каратау 3-4 №12 оқу залы (2), №11 оқу залы (жатахана) (1), 6.2-№9 оқу залы (2), 6.1-№8 оқу залы (33), 2.6-№1 Ч/З (3), 1.2-№4 Ч/З (3), №10 оқу залы (жатахана) (1), 2.1-№2 оқу залы (159), 1.1-Ғылыми кеңес залы (1)
Свободны: 2-2 рухани жаңғыру (1), Каратау 3-4 №12 оқу залы (2), №11 оқу залы (жатахана) (1), 6.2-№9 оқу залы (2), 6.1-№8 оқу залы (33), 2.6-№1 Ч/З (3), 1.2-№4 Ч/З (3), №10 оқу залы (жатахана) (1), 2.1-№2 оқу залы (159), 1.1-Ғылыми кеңес залы (1)

Роббинс, С.П. Ұйымдық мінез-құлық негіздері [Мәтін] : оқулық / Ауд. Е. Қашқынова, А. Қуанышбекқызы, Д. Мәзен, 2019. - 488 б.

15.

Роббинс, С.П. Ұйымдық мінез-құлық негіздері [Мәтін] : оқулық / Ауд. Е. Қашқынова, А. Қуанышбекқызы, Д. Мәзен, 2019. - 488 б.


65.9(2)212я7
Р54

Роббинс, С. П.
    Ұйымдық мінез-құлық негіздері [Мәтін] = Essentials of Organizational Benavior : оқулық / Ауд. Е. Қашқынова, А. Қуанышбекқызы, Д. Мәзен. - Алматы : "Ұлттық аударма бюросы" ҚҚ, 2019. - 488 б. - ). - ISBN 978-601-7943-20-2 : 3621т. 00т. тг.

ББК 65.9(2)212я7

Рубрики: ЭКОНОМИКА. ЭКОНОМИКА ҒЫЛЫМДАРЫ

   МЕНЕДЖМЕНТ


Кл.слова (ненормированные):
менеджмент -- ұйымдық мінез-құлық -- менеджер -- қатынас -- эмоция -- эмоциялық еңбек -- антропология -- толассыз жаһандану -- жұмысқа деген қатынас -- жағымды жұмыс ортасы -- моральдық эмоция -- эмоциялық еңбек -- өнімсіз жұмыс -- эмоциялық интеллект -- аффектілік оқиғалар -- ұйымдық шектеулер -- әділдік теориясы -- нығайту теориясы -- коммуникация бағыты -- мотивация -- клиенттерге қызмет көрсету -- мінез-құлық этикасы -- CLOBE құрылымы -- көңіл-күй -- тұлғааралық факторлар -- Вейбербал коммуникация -- Фидлер моделі -- мәміле -- балама дизайн -- жұмыстағы стресс -- топтық шешім қабылдау -- қызметші жетекшілік -- келіссөз -- құндылықтар -- мотивация -- қолданбалы мотивация -- үйымдардағы топтар -- коммуникация -- рухани жаңғыру -- 100 жаңа оқулық -- сый
Доп.точки доступа:
Джадж, Т.А.

Экземпляры всего: 206
2-2 рухани жаңғыру (1), Каратау 3-4 №12 оқу залы (2), №11 оқу залы (жатахана) (1), 6.2-№9 оқу залы (2), 6.1-№8 оқу залы (33), 2.6-№1 Ч/З (3), 1.2-№4 Ч/З (3), №10 оқу залы (жатахана) (1), 2.1-№2 оқу залы (159), 1.1-Ғылыми кеңес залы (1)
Свободны: 2-2 рухани жаңғыру (1), Каратау 3-4 №12 оқу залы (2), №11 оқу залы (жатахана) (1), 6.2-№9 оқу залы (2), 6.1-№8 оқу залы (33), 2.6-№1 Ч/З (3), 1.2-№4 Ч/З (3), №10 оқу залы (жатахана) (1), 2.1-№2 оқу залы (159), 1.1-Ғылыми кеңес залы (1)

65.9(2)212я7
Ө46

Салықов, Ғ.
    Өндірістік менеджмент [Мәтін] : оқу құралы / Ғ. Салықов. - Астана : Фолиант, 2015. - 192 б. - ISBN 978-601-302-322-9 : 2094т. 00т. тг.

ББК 65.9(2)212я7

Рубрики: ЭКОНОМИКА. ЭКОНОМИКА ҒЫЛЫМДАРЫ

   МЕНЕДЖМЕНТ


Кл.слова (ненормированные):
экономика -- менеджмент -- өндірісті басқару -- өндірістік менеджмент -- менеджер -- техникалық қызмет көрсету -- өндірісті жоспарлау -- оқу құралы
Экземпляры всего: 20
1.2-№4 Ч/З (5), 2.1-№2 оқу залы (15)
Свободны: 1.2-№4 Ч/З (5), 2.1-№2 оқу залы (15)

Салықов, Ғ. Өндірістік менеджмент [Мәтін] : оқу құралы / Ғ. Салықов, 2015. - 192 б.

16.

Салықов, Ғ. Өндірістік менеджмент [Мәтін] : оқу құралы / Ғ. Салықов, 2015. - 192 б.


65.9(2)212я7
Ө46

Салықов, Ғ.
    Өндірістік менеджмент [Мәтін] : оқу құралы / Ғ. Салықов. - Астана : Фолиант, 2015. - 192 б. - ISBN 978-601-302-322-9 : 2094т. 00т. тг.

ББК 65.9(2)212я7

Рубрики: ЭКОНОМИКА. ЭКОНОМИКА ҒЫЛЫМДАРЫ

   МЕНЕДЖМЕНТ


Кл.слова (ненормированные):
экономика -- менеджмент -- өндірісті басқару -- өндірістік менеджмент -- менеджер -- техникалық қызмет көрсету -- өндірісті жоспарлау -- оқу құралы
Экземпляры всего: 20
1.2-№4 Ч/З (5), 2.1-№2 оқу залы (15)
Свободны: 1.2-№4 Ч/З (5), 2.1-№2 оқу залы (15)

65.9(2)212я7
У35

Уилтон, Н.
    HR-менеджентке кіріспе [Мәтін] = An introduction to human resource management : оқулық / Ауд. Г.Ә. Әбішева, А. Бергалиева, Г. Жолдасбаева және т.б. - Алматы : "Ұлттық аударма бюросы" ҚҚ, 2019. - 532 б. - ). - ISBN 978-601-7943-32-5 : 3621т. 00т. тг.

ББК 65.9(2)212я7

Рубрики: ЭКОНОМИКА. ЭКОНОМИКА ҒЫЛЫМДАРЫ

   МЕНЕДЖМЕНТ


Кл.слова (ненормированные):
экономика -- менеджмент -- HR-менеджмент -- жеке тұлға -- стратегия -- еңбек нарығы -- адам ресурстары -- өнімділік менеджменті -- карьера менеджменті -- халықаралық контексі -- 100 жаңа оқулық -- рухани жаңғыру -- безвозмездно
Экземпляры всего: 206
2-2 рухани жаңғыру (1), Каратау 3-4 №12 оқу залы (2), №11 оқу залы (жатахана) (1), 6.2-№9 оқу залы (1), 6.1-№8 оқу залы (33), 2.6-№1 Ч/З (3), 1.2-№4 Ч/З (3), №10 оқу залы (жатахана) (1), 2.1-№2 оқу залы (160), 1.1-Ғылыми кеңес залы (1)
Свободны: 2-2 рухани жаңғыру (1), Каратау 3-4 №12 оқу залы (2), №11 оқу залы (жатахана) (1), 6.2-№9 оқу залы (1), 6.1-№8 оқу залы (33), 2.6-№1 Ч/З (3), 1.2-№4 Ч/З (3), №10 оқу залы (жатахана) (1), 2.1-№2 оқу залы (160), 1.1-Ғылыми кеңес залы (1)

Уилтон, Н. HR-менеджентке кіріспе [Мәтін] : оқулық / Ауд. Г.Ә. Әбішева, А. Бергалиева, Г. Жолдасбаева және т.б., 2019. - 532 б.

17.

Уилтон, Н. HR-менеджентке кіріспе [Мәтін] : оқулық / Ауд. Г.Ә. Әбішева, А. Бергалиева, Г. Жолдасбаева және т.б., 2019. - 532 б.


65.9(2)212я7
У35

Уилтон, Н.
    HR-менеджентке кіріспе [Мәтін] = An introduction to human resource management : оқулық / Ауд. Г.Ә. Әбішева, А. Бергалиева, Г. Жолдасбаева және т.б. - Алматы : "Ұлттық аударма бюросы" ҚҚ, 2019. - 532 б. - ). - ISBN 978-601-7943-32-5 : 3621т. 00т. тг.

ББК 65.9(2)212я7

Рубрики: ЭКОНОМИКА. ЭКОНОМИКА ҒЫЛЫМДАРЫ

   МЕНЕДЖМЕНТ


Кл.слова (ненормированные):
экономика -- менеджмент -- HR-менеджмент -- жеке тұлға -- стратегия -- еңбек нарығы -- адам ресурстары -- өнімділік менеджменті -- карьера менеджменті -- халықаралық контексі -- 100 жаңа оқулық -- рухани жаңғыру -- безвозмездно
Экземпляры всего: 206
2-2 рухани жаңғыру (1), Каратау 3-4 №12 оқу залы (2), №11 оқу залы (жатахана) (1), 6.2-№9 оқу залы (1), 6.1-№8 оқу залы (33), 2.6-№1 Ч/З (3), 1.2-№4 Ч/З (3), №10 оқу залы (жатахана) (1), 2.1-№2 оқу залы (160), 1.1-Ғылыми кеңес залы (1)
Свободны: 2-2 рухани жаңғыру (1), Каратау 3-4 №12 оқу залы (2), №11 оқу залы (жатахана) (1), 6.2-№9 оқу залы (1), 6.1-№8 оқу залы (33), 2.6-№1 Ч/З (3), 1.2-№4 Ч/З (3), №10 оқу залы (жатахана) (1), 2.1-№2 оқу залы (160), 1.1-Ғылыми кеңес залы (1)

65.9(2)212я7
Ш56

Шиллинг, М. А.
    Технологиялық инновациялардағы стратегиялық менеджмент [Мәтін] = Strategic management of technological innovation : оқулық / Ауд. С. Зиядин, Г. Жолдасбаева, А. Бергалиева. - Алматы : "Ұлттық аударма бюросы" ҚҚ, 2019. - 380 б. - ). - ISBN 978-6014-7943-48-6 : 3621т. 00т. тг.

ББК 65.9(2)212я7

Рубрики: ЭКОНОМИКА. ЭКОНОМИКА ҒЫЛЫМДАРЫ

   МЕНЕДЖМЕНТ


Кл.слова (ненормированные):
экономика -- менеджмент -- стратегиялық менеджмент -- технологиялық инновация -- өнекәсіптегі инновация -- креативті инновация -- компания -- коллаборациялық желілердегі инновация -- технологиялық кластерлер -- жарнама -- промоушн -- баға белгілеу -- кэш-флоуды оңтайландыру -- консигнация -- Pong дәуірдің басталуы -- сапа функциясы -- стандарттар -- OFD -- креатив мәдениет қалыптастыру -- анимациялық фильм түсіру -- Skullcandy -- фирманың көлемі -- Google компаниясындағы инновациялар -- ұжымдық креатив -- креативті инновацияға айналдыру -- технологиялық кластерлер -- лицензиялау -- цифрлық музыка -- аутсоринг -- серіктестікті іріктеу -- патент стратегиясы -- өндіріске арналған дизайн -- сауда белгілері -- патенттық құқық -- венчурлер -- мобайл төлем жүйелері -- рухани жаңғыру -- 100 жаңа оқулық -- безвозмездно
Экземпляры всего: 206
2-2 рухани жаңғыру (1), Каратау 3-4 №12 оқу залы (2), №11 оқу залы (жатахана) (1), 6.2-№9 оқу залы (1), 6.1-№8 оқу залы (33), 2.6-№1 Ч/З (3), 1.2-№4 Ч/З (3), №10 оқу залы (жатахана) (1), 2.1-№2 оқу залы (161)
Свободны: 2-2 рухани жаңғыру (1), Каратау 3-4 №12 оқу залы (2), №11 оқу залы (жатахана) (1), 6.2-№9 оқу залы (1), 6.1-№8 оқу залы (33), 2.6-№1 Ч/З (3), 1.2-№4 Ч/З (3), №10 оқу залы (жатахана) (1), 2.1-№2 оқу залы (161)

Шиллинг, М.А. Технологиялық инновациялардағы стратегиялық менеджмент [Мәтін] : оқулық / Ауд. С. Зиядин, Г. Жолдасбаева, А. Бергалиева, 2019. - 380 б.

18.

Шиллинг, М.А. Технологиялық инновациялардағы стратегиялық менеджмент [Мәтін] : оқулық / Ауд. С. Зиядин, Г. Жолдасбаева, А. Бергалиева, 2019. - 380 б.


65.9(2)212я7
Ш56

Шиллинг, М. А.
    Технологиялық инновациялардағы стратегиялық менеджмент [Мәтін] = Strategic management of technological innovation : оқулық / Ауд. С. Зиядин, Г. Жолдасбаева, А. Бергалиева. - Алматы : "Ұлттық аударма бюросы" ҚҚ, 2019. - 380 б. - ). - ISBN 978-6014-7943-48-6 : 3621т. 00т. тг.

ББК 65.9(2)212я7

Рубрики: ЭКОНОМИКА. ЭКОНОМИКА ҒЫЛЫМДАРЫ

   МЕНЕДЖМЕНТ


Кл.слова (ненормированные):
экономика -- менеджмент -- стратегиялық менеджмент -- технологиялық инновация -- өнекәсіптегі инновация -- креативті инновация -- компания -- коллаборациялық желілердегі инновация -- технологиялық кластерлер -- жарнама -- промоушн -- баға белгілеу -- кэш-флоуды оңтайландыру -- консигнация -- Pong дәуірдің басталуы -- сапа функциясы -- стандарттар -- OFD -- креатив мәдениет қалыптастыру -- анимациялық фильм түсіру -- Skullcandy -- фирманың көлемі -- Google компаниясындағы инновациялар -- ұжымдық креатив -- креативті инновацияға айналдыру -- технологиялық кластерлер -- лицензиялау -- цифрлық музыка -- аутсоринг -- серіктестікті іріктеу -- патент стратегиясы -- өндіріске арналған дизайн -- сауда белгілері -- патенттық құқық -- венчурлер -- мобайл төлем жүйелері -- рухани жаңғыру -- 100 жаңа оқулық -- безвозмездно
Экземпляры всего: 206
2-2 рухани жаңғыру (1), Каратау 3-4 №12 оқу залы (2), №11 оқу залы (жатахана) (1), 6.2-№9 оқу залы (1), 6.1-№8 оқу залы (33), 2.6-№1 Ч/З (3), 1.2-№4 Ч/З (3), №10 оқу залы (жатахана) (1), 2.1-№2 оқу залы (161)
Свободны: 2-2 рухани жаңғыру (1), Каратау 3-4 №12 оқу залы (2), №11 оқу залы (жатахана) (1), 6.2-№9 оқу залы (1), 6.1-№8 оқу залы (33), 2.6-№1 Ч/З (3), 1.2-№4 Ч/З (3), №10 оқу залы (жатахана) (1), 2.1-№2 оқу залы (161)

65.9(2)212я73
Г74

Грант Роберт, М.
    Заманауи стратегиялық талдау [Мәтін] : оқулық / М. Грант Роберт. - Алматы : ҚР Жоғарғы оқу орындарының қауымдастығы, 2005. - 272 б. - ISBN 978-601-7427-58-0 : 3302т. 00т. тг.

ББК 65.9(2)212я73

Рубрики: ЭКОНОМИКА

   ҚАЗАҚСТАН ЭКОНОМИКАСЫ


Кл.слова (ненормированные):
стратегия ұғымы -- стратегиялық талдау -- мақсаттары -- құндылықтар -- салалық талдау негіздері -- ұйымдық жобалар -- ұйымдастыру негіздері -- сегменттеу -- страгетиялық топтар
Экземпляры всего: 20
5.2-№6 оқу залы (18), 4.1-№5 оқу залы (2)
Свободны: 5.2-№6 оқу залы (18), 4.1-№5 оқу залы (2)

Грант Роберт, М. Заманауи стратегиялық талдау [Мәтін] : Оқулық, 2005. - 272 б.

19.

Грант Роберт, М. Заманауи стратегиялық талдау [Мәтін] : Оқулық, 2005. - 272 б.


65.9(2)212я73
Г74

Грант Роберт, М.
    Заманауи стратегиялық талдау [Мәтін] : оқулық / М. Грант Роберт. - Алматы : ҚР Жоғарғы оқу орындарының қауымдастығы, 2005. - 272 б. - ISBN 978-601-7427-58-0 : 3302т. 00т. тг.

ББК 65.9(2)212я73

Рубрики: ЭКОНОМИКА

   ҚАЗАҚСТАН ЭКОНОМИКАСЫ


Кл.слова (ненормированные):
стратегия ұғымы -- стратегиялық талдау -- мақсаттары -- құндылықтар -- салалық талдау негіздері -- ұйымдық жобалар -- ұйымдастыру негіздері -- сегменттеу -- страгетиялық топтар
Экземпляры всего: 20
5.2-№6 оқу залы (18), 4.1-№5 оқу залы (2)
Свободны: 5.2-№6 оқу залы (18), 4.1-№5 оқу залы (2)

65.9(2)212я73
Г74

Грант Роберт, М.
    Заманауи стратегиялық талдау [Мәтін] : оқулық. ІІ том / М. Грант Роберт. - Алматы : ҚР Жоғарғы оқу орындарының қауымдастығы, 2016. - 316 б. - ISBN 978-601-7427-66-5 : 2452т. 00т. тг.

ББК 65.9(2)212я73

Рубрики: ЭКОНОМИКА

   ҚАЗАҚСТАН ЭКОНОМИКАСЫ


Кл.слова (ненормированные):
бәсекелік артықшылық -- сала эволюциясы -- стратегиялық өзгеріс -- Лиз Клайбори хикаясы -- технологиялық салалар -- жаңартпашыл менеджмент -- корпоративтік стратегия -- сатылас біріктіру -- қарым-қатынас түрлері -- жаһандану стратегиясы -- көпұлтты корпорациялар
Экземпляры всего: 100
5.2-№6 оқу залы (51), 3-2 (49)
Свободны: 5.2-№6 оқу залы (51), 3-2 (49)

Грант Роберт, М. Заманауи стратегиялық талдау [Мәтін] : Оқулық. ІІ том, 2016. - 316 б.

20.

Грант Роберт, М. Заманауи стратегиялық талдау [Мәтін] : Оқулық. ІІ том, 2016. - 316 б.


65.9(2)212я73
Г74

Грант Роберт, М.
    Заманауи стратегиялық талдау [Мәтін] : оқулық. ІІ том / М. Грант Роберт. - Алматы : ҚР Жоғарғы оқу орындарының қауымдастығы, 2016. - 316 б. - ISBN 978-601-7427-66-5 : 2452т. 00т. тг.

ББК 65.9(2)212я73

Рубрики: ЭКОНОМИКА

   ҚАЗАҚСТАН ЭКОНОМИКАСЫ


Кл.слова (ненормированные):
бәсекелік артықшылық -- сала эволюциясы -- стратегиялық өзгеріс -- Лиз Клайбори хикаясы -- технологиялық салалар -- жаңартпашыл менеджмент -- корпоративтік стратегия -- сатылас біріктіру -- қарым-қатынас түрлері -- жаһандану стратегиясы -- көпұлтты корпорациялар
Экземпляры всего: 100
5.2-№6 оқу залы (51), 3-2 (49)
Свободны: 5.2-№6 оқу залы (51), 3-2 (49)

Page 2, Results: 60

 

All acquisitions for 
Or select a month