Электрондық каталог


 

База данных: Кітаптар

Беті 1, Нәтижелерін: 2

Отмеченные записи: 0

65.9(5Қаз)421я7
Б37

Бейжанова, А. Т.
    Брендинг [Мәтін] : оқу құралы / А. Т. Бейжанова, Н. М. Турлыбекова. - Алматы : Қазақ университеті, 2016. - 266 б. - ISBN 978-601-04-1855-4 : 3490т. 50т. тг.

ББК 65.9(5Қаз)421я7

Рубрики: ЭКОНОМИКА. ЭКОНОМИКА ҒЫЛЫМДАРЫ

   ҚАЗАҚСТАН ЭКОНОМИКАСЫ


   ІШКІ САУДА ЭКОНОМИКАСЫ


Кл.слова (ненормированные):
брендинг -- брендингтің даму тарихы -- бренд -- бренд атрибуттары -- брендті құру -- ребрендинг -- брендті басқару -- фирмалық стиль -- маркетинг -- бренд-имидж -- тест тапсырмалары -- глоссарий -- оқу құралы
Доп.точки доступа:
Турлыбекова, Н.М.

Экземпляры всего: 10
№10 оқу залы (жатахана) (1), 1.2-№4 Ч/З (1), 2.1-№2 оқу залы (8)
Свободны: №10 оқу залы (жатахана) (1), 1.2-№4 Ч/З (1), 2.1-№2 оқу залы (8)

Бейжанова, А.Т. Брендинг [Мәтін] : оқу құралы / А. Т. Бейжанова, Н. М. Турлыбекова, 2016. - 266 б.

1.

Бейжанова, А.Т. Брендинг [Мәтін] : оқу құралы / А. Т. Бейжанова, Н. М. Турлыбекова, 2016. - 266 б.


65.9(5Қаз)421я7
Б37

Бейжанова, А. Т.
    Брендинг [Мәтін] : оқу құралы / А. Т. Бейжанова, Н. М. Турлыбекова. - Алматы : Қазақ университеті, 2016. - 266 б. - ISBN 978-601-04-1855-4 : 3490т. 50т. тг.

ББК 65.9(5Қаз)421я7

Рубрики: ЭКОНОМИКА. ЭКОНОМИКА ҒЫЛЫМДАРЫ

   ҚАЗАҚСТАН ЭКОНОМИКАСЫ


   ІШКІ САУДА ЭКОНОМИКАСЫ


Кл.слова (ненормированные):
брендинг -- брендингтің даму тарихы -- бренд -- бренд атрибуттары -- брендті құру -- ребрендинг -- брендті басқару -- фирмалық стиль -- маркетинг -- бренд-имидж -- тест тапсырмалары -- глоссарий -- оқу құралы
Доп.точки доступа:
Турлыбекова, Н.М.

Экземпляры всего: 10
№10 оқу залы (жатахана) (1), 1.2-№4 Ч/З (1), 2.1-№2 оқу залы (8)
Свободны: №10 оқу залы (жатахана) (1), 1.2-№4 Ч/З (1), 2.1-№2 оқу залы (8)

65.9(5Қаз)212.4я7
М23


    Маркетинг [Мәтін] : оқулық / Жалпы ред. бас. проф. Ә.Ә. Әбішев, проф. В.В. Герасименко, проф. С.А. Каленова. - Алматы : Экономика, 2014. - 616 б. - ISBN 978-601-225-646-8 : 4700т. 00т. тг.

ББК 65.9(5Қаз)212.4я7

Рубрики: ЭКОНОМИКА. ЭКОНОМИКА ҒЫЛЫМДАРЫ

   ҚАЗАҚСТАН МАРКЕТИНГІ


Кл.слова (ненормированные):
экономика -- маркетинг -- маркетингтік орта -- тауар нарықтары -- маркетингтік зерттеулер -- нарықты сегменттеу -- баға -- маркетингтегі коммуникация -- жарнама -- брендті басқару -- жоспарлау және бақылау -- стратегиялық жоспарлау -- халықаралық маркетинг -- қызметтер маркетингі -- оқулық
Экземпляры всего: 20
2.1-№2 оқу залы (19), 1.2-№4 Ч/З (1)
Свободны: 2.1-№2 оқу залы (19), 1.2-№4 Ч/З (1)

Маркетинг [Мәтін] : оқулық / Жалпы ред. бас. проф. Ә.Ә. Әбішев, проф. В.В. Герасименко, проф. С.А. Каленова, 2014. - 616 б.

2.

Маркетинг [Мәтін] : оқулық / Жалпы ред. бас. проф. Ә.Ә. Әбішев, проф. В.В. Герасименко, проф. С.А. Каленова, 2014. - 616 б.


65.9(5Қаз)212.4я7
М23


    Маркетинг [Мәтін] : оқулық / Жалпы ред. бас. проф. Ә.Ә. Әбішев, проф. В.В. Герасименко, проф. С.А. Каленова. - Алматы : Экономика, 2014. - 616 б. - ISBN 978-601-225-646-8 : 4700т. 00т. тг.

ББК 65.9(5Қаз)212.4я7

Рубрики: ЭКОНОМИКА. ЭКОНОМИКА ҒЫЛЫМДАРЫ

   ҚАЗАҚСТАН МАРКЕТИНГІ


Кл.слова (ненормированные):
экономика -- маркетинг -- маркетингтік орта -- тауар нарықтары -- маркетингтік зерттеулер -- нарықты сегменттеу -- баға -- маркетингтегі коммуникация -- жарнама -- брендті басқару -- жоспарлау және бақылау -- стратегиялық жоспарлау -- халықаралық маркетинг -- қызметтер маркетингі -- оқулық
Экземпляры всего: 20
2.1-№2 оқу залы (19), 1.2-№4 Ч/З (1)
Свободны: 2.1-№2 оқу залы (19), 1.2-№4 Ч/З (1)

Беті 1, Нәтижелерін: 2

 

Барлық түсімдер 
Немесе қызығушылық танытқан айыңызды таңдаңыз