Электрондық каталог


 

База данных: Ретро кітаптар

Беті 1, Нәтижелерін: 2

Отмеченные записи: 0

65.9(5Каз)212я7
С23

Сатыбалдыұлы, С.
    Маркетинг және менеджмент негіздері [Мәтін] : оқулық / С. Сатыбалдыұлы, Б. Байтанаева. - Астана : Фолиант, 2011. - 320 б. - ISBN 978-601-292-354-4 : 1500т. 00т. тг.

ББК 65.9(5Каз)212я7

Рубрики: Экономика. Экономика ғылымдары

   Маркетинг


Кл.слова (ненормированные):
өндірісті ұйымдастыру -- маркетинг процесі -- маркетингтік орта -- нарық -- нарықты сегменттеу -- маркетингтік зерттеулер -- маркетингтік ақпарат жүйесі -- коммуникация
Доп.точки доступа:
Байтанаева, Б.

Экземпляры всего: 20
2.1-№2 оқу залы (20)
Свободны: 2.1-№2 оқу залы (20)

Сатыбалдыұлы, С. Маркетинг және менеджмент негіздері [Мәтін] : Оқулық, 2011. - 320 б.

1.

Сатыбалдыұлы, С. Маркетинг және менеджмент негіздері [Мәтін] : Оқулық, 2011. - 320 б.


65.9(5Каз)212я7
С23

Сатыбалдыұлы, С.
    Маркетинг және менеджмент негіздері [Мәтін] : оқулық / С. Сатыбалдыұлы, Б. Байтанаева. - Астана : Фолиант, 2011. - 320 б. - ISBN 978-601-292-354-4 : 1500т. 00т. тг.

ББК 65.9(5Каз)212я7

Рубрики: Экономика. Экономика ғылымдары

   Маркетинг


Кл.слова (ненормированные):
өндірісті ұйымдастыру -- маркетинг процесі -- маркетингтік орта -- нарық -- нарықты сегменттеу -- маркетингтік зерттеулер -- маркетингтік ақпарат жүйесі -- коммуникация
Доп.точки доступа:
Байтанаева, Б.

Экземпляры всего: 20
2.1-№2 оқу залы (20)
Свободны: 2.1-№2 оқу залы (20)

65.9(2)212я7
Т50

Тойкин, С. Х.
    Маркетинг негіздері [Мәтін] : оқулық / С. Х. Тойкин. - Астана : Фолиант, 2008. - 256 б. - ). - ISBN 9965-35-409-X : 649т. 00т. тг., 745т. 20т. тг., 950т. 00т. тг., 1490т. 00т. тг.

ББК 65.9(2)212я7

Рубрики: ЭКОНОМИКА

   МАРКЕТИНГ


Кл.слова (ненормированные):
экономика -- маркетинг -- нарықты сегменттеу -- маркетингтік зерттеулер -- маркетингті басқару -- тауарлар -- оқулық
Экземпляры всего: 14
2 - 1 (4), 2.1-№2 оқу залы (1), гидро 6- 5 (1), 2.6-№4 оқу залы (4), Каратау (4)
Свободны: 2 - 1 (4), 2.1-№2 оқу залы (1), гидро 6- 5 (1), 2.6-№4 оқу залы (4), Каратау (4)

Тойкин, С.Х. Маркетинг негіздері [Мәтін] : оқулық / С. Х. Тойкин, 2008. - 256 б.

2.

Тойкин, С.Х. Маркетинг негіздері [Мәтін] : оқулық / С. Х. Тойкин, 2008. - 256 б.


65.9(2)212я7
Т50

Тойкин, С. Х.
    Маркетинг негіздері [Мәтін] : оқулық / С. Х. Тойкин. - Астана : Фолиант, 2008. - 256 б. - ). - ISBN 9965-35-409-X : 649т. 00т. тг., 745т. 20т. тг., 950т. 00т. тг., 1490т. 00т. тг.

ББК 65.9(2)212я7

Рубрики: ЭКОНОМИКА

   МАРКЕТИНГ


Кл.слова (ненормированные):
экономика -- маркетинг -- нарықты сегменттеу -- маркетингтік зерттеулер -- маркетингті басқару -- тауарлар -- оқулық
Экземпляры всего: 14
2 - 1 (4), 2.1-№2 оқу залы (1), гидро 6- 5 (1), 2.6-№4 оқу залы (4), Каратау (4)
Свободны: 2 - 1 (4), 2.1-№2 оқу залы (1), гидро 6- 5 (1), 2.6-№4 оқу залы (4), Каратау (4)

Беті 1, Нәтижелерін: 2

 

Барлық түсімдер 
Немесе қызығушылық танытқан айыңызды таңдаңыз