База данных: Кітаптар
Беті 1, Нәтижелерін: 4
Отмеченные записи: 0
1.
Подробнее
65.9(5Қаз)212я7
Қ25
Қалдыгозова, М. Ә.
Маркетинг [Мәтін] : оқу құралы / М. Ә. Қалдыгозова, Э. З. Керімқұлова. - Тараз : ТИГУ, 2017. - 270 б. - ISBN 9965-37-016-8 : 420т. 00т. тг.
ББК 65.9(5Қаз)212я7
Рубрики: ЭКОНОМИКА. ЭКОНОМИКА ҒЫЛЫМДАРЫ
ҚАЗАҚСТАН МАРКЕТИНГІ
Кл.слова (ненормированные):
менеджмент -- маркетинг -- маркетингтік орта -- маркетингтік зерттеулер -- нарықты сегменттеу -- тұтыну нарығы -- тұтынушы ұйымдар -- тауар -- тауар қозғалысы -- стратегия -- оқу құралы -- ПОҚ еңбектері -- сый
Доп.точки доступа:
Керімқұлова, Э.З.
Экземпляры всего: 1
1.2-№4 Ч/З (1)
Свободны: 1.2-№4 Ч/З (1)
Қ25
Қалдыгозова, М. Ә.
Маркетинг [Мәтін] : оқу құралы / М. Ә. Қалдыгозова, Э. З. Керімқұлова. - Тараз : ТИГУ, 2017. - 270 б. - ISBN 9965-37-016-8 : 420т. 00т. тг.
Рубрики: ЭКОНОМИКА. ЭКОНОМИКА ҒЫЛЫМДАРЫ
ҚАЗАҚСТАН МАРКЕТИНГІ
Кл.слова (ненормированные):
менеджмент -- маркетинг -- маркетингтік орта -- маркетингтік зерттеулер -- нарықты сегменттеу -- тұтыну нарығы -- тұтынушы ұйымдар -- тауар -- тауар қозғалысы -- стратегия -- оқу құралы -- ПОҚ еңбектері -- сый
Доп.точки доступа:
Керімқұлова, Э.З.
Экземпляры всего: 1
1.2-№4 Ч/З (1)
Свободны: 1.2-№4 Ч/З (1)
2.
Подробнее
65.9(5Қаз)212.4я7
М23
Маркетинг [Мәтін] : оқулық / Жалпы ред. бас. проф. Ә.Ә. Әбішев, проф. В.В. Герасименко, проф. С.А. Каленова. - Алматы : Экономика, 2014. - 616 б. - ISBN 978-601-225-646-8 : 4700т. 00т. тг.
ББК 65.9(5Қаз)212.4я7
Рубрики: ЭКОНОМИКА. ЭКОНОМИКА ҒЫЛЫМДАРЫ
ҚАЗАҚСТАН МАРКЕТИНГІ
Кл.слова (ненормированные):
экономика -- маркетинг -- маркетингтік орта -- тауар нарықтары -- маркетингтік зерттеулер -- нарықты сегменттеу -- баға -- маркетингтегі коммуникация -- жарнама -- брендті басқару -- жоспарлау және бақылау -- стратегиялық жоспарлау -- халықаралық маркетинг -- қызметтер маркетингі -- оқулық
Экземпляры всего: 20
2.1-№2 оқу залы (19), 1.2-№4 Ч/З (1)
Свободны: 2.1-№2 оқу залы (19), 1.2-№4 Ч/З (1)
М23
Маркетинг [Мәтін] : оқулық / Жалпы ред. бас. проф. Ә.Ә. Әбішев, проф. В.В. Герасименко, проф. С.А. Каленова. - Алматы : Экономика, 2014. - 616 б. - ISBN 978-601-225-646-8 : 4700т. 00т. тг.
Рубрики: ЭКОНОМИКА. ЭКОНОМИКА ҒЫЛЫМДАРЫ
ҚАЗАҚСТАН МАРКЕТИНГІ
Кл.слова (ненормированные):
экономика -- маркетинг -- маркетингтік орта -- тауар нарықтары -- маркетингтік зерттеулер -- нарықты сегменттеу -- баға -- маркетингтегі коммуникация -- жарнама -- брендті басқару -- жоспарлау және бақылау -- стратегиялық жоспарлау -- халықаралық маркетинг -- қызметтер маркетингі -- оқулық
Экземпляры всего: 20
2.1-№2 оқу залы (19), 1.2-№4 Ч/З (1)
Свободны: 2.1-№2 оқу залы (19), 1.2-№4 Ч/З (1)
3.
Подробнее
65.9(2)212.4я7
С23
Сатыбалдыұлы, С.
Маркетинг және менеджмент негіздері [Мәтін] : оқулық / С. Сатыбалдыұлы, Б. Байтанаева. - Астана : Фолиант, 2011. - 320 б. - ). - ISBN 978-601-292-354-4 : 1004т. 00т. тг.
ББК 65.9(2)212.4я7
Рубрики: ЭКОНОМИКА
МЕНЕДЖМЕНТ НЕГІЗДЕРІ
Кл.слова (ненормированные):
маркетинг процесі -- маркетингтік орта -- өндірісті ұйымдастыру -- тауар қозғалысы -- менеджмент
Доп.точки доступа:
Байтанаева, Б.
Экземпляры всего: 10
5.2-№6 оқу залы (8), 1-4 (2)
Свободны: 5.2-№6 оқу залы (8), 1-4 (2)
С23
Сатыбалдыұлы, С.
Маркетинг және менеджмент негіздері [Мәтін] : оқулық / С. Сатыбалдыұлы, Б. Байтанаева. - Астана : Фолиант, 2011. - 320 б. - ). - ISBN 978-601-292-354-4 : 1004т. 00т. тг.
Рубрики: ЭКОНОМИКА
МЕНЕДЖМЕНТ НЕГІЗДЕРІ
Кл.слова (ненормированные):
маркетинг процесі -- маркетингтік орта -- өндірісті ұйымдастыру -- тауар қозғалысы -- менеджмент
Доп.точки доступа:
Байтанаева, Б.
Экземпляры всего: 10
5.2-№6 оқу залы (8), 1-4 (2)
Свободны: 5.2-№6 оқу залы (8), 1-4 (2)
4.
Подробнее
65.9(5Қаз)212.4я7
Р 24
Рахимбаев, А. Б.
Маркетинг теориясы және практикасы [Мәтін] : оқу құралы / А. Б. Рахимбаев. - Алматы : Нұр-пресс, 2019. - 372 б. - ISBN 9965-813--58-2 : 5600.00 тг.
Рубрики: ЭКОНОМИКА. ЭКОНОМИКА ҒЫЛЫМДАРЫ
ҚАЗАҚСТАН МАРКЕТИНГІ
Кл.слова (ненормированные):
экономика -- маркетинг -- келісім -- нарық -- тауар -- айырбас -- тұтыну нарығы -- сатып алушының сипаттамасы -- тауар сипаттамасы -- затты қабылдау -- сұрыптауды анықтау -- тауар қозғалысы -- тапсырысты өңдеу -- су көлігі -- автомобиль көлігі -- құбыр көлігі -- әуем көлігі -- көтерме сауда -- фирма дамуының стратегиясы -- маркетингтік орта -- маркетингтік жоспарлау -- сауда ғимаратының сипаттамасы -- брокерлер -- агенттер -- фирманың бағдарламасы -- бөлшек сауда -- маркетингтік бақылау -- оқу құралы
Аннотация: Оқу құралында маркетинг негізі мен даму эволюциясы қазіргі заманғы бәсекелестікке құрылған нарықтық қарым-қатынастар жағдайындағы тұтынушының мінез-құлқы және тауардың жылжытылуы маңызды экономикалық тақырып ретінде қарастырылады. Оқу құралының құрылымы студенттерге оқытылатын пән бойынша кешенді білім беруге бағытталып, құрастырылған. Оқу құралы экономикалық және экономикалық емес мамандықтар бойынша оқитын студенттер мен жоғары оқу орындарының, колледждердің оқытушыларына ұсынылады.
Экземпляры всего: 5
1.2-№4 Ч/З (2), 2.1-№2 оқу залы (3)
Свободны: 1.2-№4 Ч/З (2), 2.1-№2 оқу залы (3)
Р 24
Рахимбаев, А. Б.
Маркетинг теориясы және практикасы [Мәтін] : оқу құралы / А. Б. Рахимбаев. - Алматы : Нұр-пресс, 2019. - 372 б. - ISBN 9965-813--58-2 : 5600.00 тг.
Рубрики: ЭКОНОМИКА. ЭКОНОМИКА ҒЫЛЫМДАРЫ
ҚАЗАҚСТАН МАРКЕТИНГІ
Кл.слова (ненормированные):
экономика -- маркетинг -- келісім -- нарық -- тауар -- айырбас -- тұтыну нарығы -- сатып алушының сипаттамасы -- тауар сипаттамасы -- затты қабылдау -- сұрыптауды анықтау -- тауар қозғалысы -- тапсырысты өңдеу -- су көлігі -- автомобиль көлігі -- құбыр көлігі -- әуем көлігі -- көтерме сауда -- фирма дамуының стратегиясы -- маркетингтік орта -- маркетингтік жоспарлау -- сауда ғимаратының сипаттамасы -- брокерлер -- агенттер -- фирманың бағдарламасы -- бөлшек сауда -- маркетингтік бақылау -- оқу құралы
Аннотация: Оқу құралында маркетинг негізі мен даму эволюциясы қазіргі заманғы бәсекелестікке құрылған нарықтық қарым-қатынастар жағдайындағы тұтынушының мінез-құлқы және тауардың жылжытылуы маңызды экономикалық тақырып ретінде қарастырылады. Оқу құралының құрылымы студенттерге оқытылатын пән бойынша кешенді білім беруге бағытталып, құрастырылған. Оқу құралы экономикалық және экономикалық емес мамандықтар бойынша оқитын студенттер мен жоғары оқу орындарының, колледждердің оқытушыларына ұсынылады.
Экземпляры всего: 5
1.2-№4 Ч/З (2), 2.1-№2 оқу залы (3)
Свободны: 1.2-№4 Ч/З (2), 2.1-№2 оқу залы (3)
Беті 1, Нәтижелерін: 4