Электрондық каталог


 

База данных: Кітаптар

Беті 1, Нәтижелерін: 2

Отмеченные записи: 0

65.9(5Қаз)29-431.5я7+65.9(5Қаз)212.4я7
И90

Истаева, А. А.
    Маркетингті басқару [Мәтін] : оқу құралы / А. А. Истаева, Г. Қ. Байжақсынова, Т. А. Асанова. - Алматы : Экономика, 2014. - 294 б. - ISBN 978-601-225-676-5 : 2400т. 00т. тг.

ББК 65.9(5Қаз)29-431.5я7+65.9(5Қаз)212.4я7

Рубрики: ЭКОНОМИКА. ЭКОНОМИКА ҒЫЛЫМДАРЫ

   ҚАЗАҚСТАН МАРКЕТИНГІ


Кл.слова (ненормированные):
экономика -- маркетинг -- маркетингті басқару -- фирма -- кәсіпорын маркетингі -- корпоративтік деңгей -- маркетингті атқарымдық деңгей -- инструменталдық деңгей -- баға -- бақылау -- бағалау -- оқу құралы
Доп.точки доступа:
Байжақсынова, Г.Қ.
Асанова, Т.А.

Экземпляры всего: 30
2.1-№2 оқу залы (29), 1.2-№4 Ч/З (1)
Свободны: 2.1-№2 оқу залы (29), 1.2-№4 Ч/З (1)

Истаева, А.А. Маркетингті басқару [Мәтін] : оқу құралы / А. А. Истаева, Г. Қ. Байжақсынова, Т. А. Асанова, 2014. - 294 б.

1.

Истаева, А.А. Маркетингті басқару [Мәтін] : оқу құралы / А. А. Истаева, Г. Қ. Байжақсынова, Т. А. Асанова, 2014. - 294 б.


65.9(5Қаз)29-431.5я7+65.9(5Қаз)212.4я7
И90

Истаева, А. А.
    Маркетингті басқару [Мәтін] : оқу құралы / А. А. Истаева, Г. Қ. Байжақсынова, Т. А. Асанова. - Алматы : Экономика, 2014. - 294 б. - ISBN 978-601-225-676-5 : 2400т. 00т. тг.

ББК 65.9(5Қаз)29-431.5я7+65.9(5Қаз)212.4я7

Рубрики: ЭКОНОМИКА. ЭКОНОМИКА ҒЫЛЫМДАРЫ

   ҚАЗАҚСТАН МАРКЕТИНГІ


Кл.слова (ненормированные):
экономика -- маркетинг -- маркетингті басқару -- фирма -- кәсіпорын маркетингі -- корпоративтік деңгей -- маркетингті атқарымдық деңгей -- инструменталдық деңгей -- баға -- бақылау -- бағалау -- оқу құралы
Доп.точки доступа:
Байжақсынова, Г.Қ.
Асанова, Т.А.

Экземпляры всего: 30
2.1-№2 оқу залы (29), 1.2-№4 Ч/З (1)
Свободны: 2.1-№2 оқу залы (29), 1.2-№4 Ч/З (1)

65.9(5Қаз)29-431.5я7+65.9(5Қаз)212.4я7
И90

Истаева, А. А.
    Маркетингті басқару [Электрондық басылым] : электрондық оқу құралы / А. А. Истаева, Г. Қ. Байжақсынова, Т. А. Асанова. - Алматы : Экономика, 2014. - 1 ,43 МБ : СD-ROM. - ISBN 978-601-225-722-9 : 2700т. 00т. тг.

ББК 65.9(5Қаз)29-431.5я7+65.9(5Қаз)212.4я7

Рубрики: ЭКОНОМИКА. ЭКОНОМИКА ҒЫЛЫМДАРЫ

   ҚАЗАҚСТАН МАРКЕТИНГІ


Кл.слова (ненормированные):
экономика -- маркетинг -- маркетингті басқару -- кәсіпорын маркетингі -- корпоративтік деңгей -- маркетингті атқарымдық деңгей -- инструменталдық деңгей -- стратегия -- баға стратегиясы -- бағалау -- бақылау -- аудит -- электрондық оқу құралы
Доп.точки доступа:
Байжақсынова, Г.Қ.
Асанова, Т.А.

Экземпляры всего: 4
1.2-№4 Ч/З (3), 2.1-№2 оқу залы (1)
Свободны: 1.2-№4 Ч/З (3), 2.1-№2 оқу залы (1)

Истаева, А.А. Маркетингті басқару [Электрондық басылым] : электрондық оқу құралы / А. А. Истаева, Г. Қ. Байжақсынова, Т. А. Асанова, 2014. - 1 ,43 МБ

2.

Истаева, А.А. Маркетингті басқару [Электрондық басылым] : электрондық оқу құралы / А. А. Истаева, Г. Қ. Байжақсынова, Т. А. Асанова, 2014. - 1 ,43 МБ


65.9(5Қаз)29-431.5я7+65.9(5Қаз)212.4я7
И90

Истаева, А. А.
    Маркетингті басқару [Электрондық басылым] : электрондық оқу құралы / А. А. Истаева, Г. Қ. Байжақсынова, Т. А. Асанова. - Алматы : Экономика, 2014. - 1 ,43 МБ : СD-ROM. - ISBN 978-601-225-722-9 : 2700т. 00т. тг.

ББК 65.9(5Қаз)29-431.5я7+65.9(5Қаз)212.4я7

Рубрики: ЭКОНОМИКА. ЭКОНОМИКА ҒЫЛЫМДАРЫ

   ҚАЗАҚСТАН МАРКЕТИНГІ


Кл.слова (ненормированные):
экономика -- маркетинг -- маркетингті басқару -- кәсіпорын маркетингі -- корпоративтік деңгей -- маркетингті атқарымдық деңгей -- инструменталдық деңгей -- стратегия -- баға стратегиясы -- бағалау -- бақылау -- аудит -- электрондық оқу құралы
Доп.точки доступа:
Байжақсынова, Г.Қ.
Асанова, Т.А.

Экземпляры всего: 4
1.2-№4 Ч/З (3), 2.1-№2 оқу залы (1)
Свободны: 1.2-№4 Ч/З (3), 2.1-№2 оқу залы (1)

Беті 1, Нәтижелерін: 2

 

Барлық түсімдер 
Немесе қызығушылық танытқан айыңызды таңдаңыз