Электрондық каталог


 

База данных: Тезистер

Беті 1, Нәтижелерін: 1

Отмеченные записи: 0

338.49:338.22(547.52)(043)
Д64

Досалянов, Дамир Болатович.
    Ауыл шаруашылық өнімдерін өткізу тиімділігін арттыруда маркетингтік зерт-теулердің маңызы және даму тенденциялары [Мәтін] : магистрлік автореф. 6М050700 -"Менеджмент" мамандығы бойынша / Ғылыми жетекшісі:э.ғ.д.,проф. Ә.Т. Әймен. - Тараз : [б. и.], 2011. - 22 б. - )

УДК

Рубрики: ЭКОНОМИКА

   МЕНЕДЖМЕНТ


Кл.слова (ненормированные):
маркетинг басқару -- аграрлық басқару -- тауарлыақша қатыстар -- нарықтық факторлар -- инвестициялық капитал -- инновациялық техникалық база -- көтерме және бөлшек сауда -- салықтар -- төлемдер -- маркетингтік ақпараттар -- маркетинг жоспарлау -- маркетинг ті ұйымдастыру -- маркетинг бақылау
Экземпляры всего: 2
Ғылыми-Әдеб оқу залы (2)
Свободны: Ғылыми-Әдеб оқу залы (2)

Досалянов, Дамир Болатович. Ауыл шаруашылық өнімдерін өткізу тиімділігін арттыруда маркетингтік зерт-теулердің маңызы және даму тенденциялары [Мәтін] : магистрлік автореф. 6М050700 -"Менеджмент" мамандығы бойынша / Ғылыми жетекшісі:э.ғ.д.,проф. Ә.Т. Әймен, 2011. - 22 б.

1.

Досалянов, Дамир Болатович. Ауыл шаруашылық өнімдерін өткізу тиімділігін арттыруда маркетингтік зерт-теулердің маңызы және даму тенденциялары [Мәтін] : магистрлік автореф. 6М050700 -"Менеджмент" мамандығы бойынша / Ғылыми жетекшісі:э.ғ.д.,проф. Ә.Т. Әймен, 2011. - 22 б.


338.49:338.22(547.52)(043)
Д64

Досалянов, Дамир Болатович.
    Ауыл шаруашылық өнімдерін өткізу тиімділігін арттыруда маркетингтік зерт-теулердің маңызы және даму тенденциялары [Мәтін] : магистрлік автореф. 6М050700 -"Менеджмент" мамандығы бойынша / Ғылыми жетекшісі:э.ғ.д.,проф. Ә.Т. Әймен. - Тараз : [б. и.], 2011. - 22 б. - )

УДК

Рубрики: ЭКОНОМИКА

   МЕНЕДЖМЕНТ


Кл.слова (ненормированные):
маркетинг басқару -- аграрлық басқару -- тауарлыақша қатыстар -- нарықтық факторлар -- инвестициялық капитал -- инновациялық техникалық база -- көтерме және бөлшек сауда -- салықтар -- төлемдер -- маркетингтік ақпараттар -- маркетинг жоспарлау -- маркетинг ті ұйымдастыру -- маркетинг бақылау
Экземпляры всего: 2
Ғылыми-Әдеб оқу залы (2)
Свободны: Ғылыми-Әдеб оқу залы (2)

Беті 1, Нәтижелерін: 1

 

Барлық түсімдер 
Немесе қызығушылық танытқан айыңызды таңдаңыз