База данных: Электрондық кітапхана
Беті 1, Нәтижелерін: 1
Отмеченные записи: 0
1.
Подробнее
65.9(5Қаз)44я7
О-74
Орынбаева , У. А.
Мейманхана және мейрамхана кәсіпорындарының сапасын басқару [Электронный ресурс] : оқу құралы / У. А. Орынбаева . - 3,14 Мб. - Тараз : Dulaty university, 2023. - 176 с. : табл. - ISBN 978-9965-37-448-7 : 700. 00 тг.
ББК 65.9(5Қаз)44я7
Рубрики: ЭКОНОМИКА. ЭКОНОМИКА ҒЫЛЫМДАРЫ
ҚАЗАҚСТАННЫҢ ХАЛЫҚҚА ТҰРМЫСТЫҚ ҚЫЗМЕТ КӨРСЕТУ ЭКОНОМИКАСЫ
Кл.слова (ненормированные):
мейманхана -- мейрамхана -- қонақ жайлылық -- қоғамдық тамақтандыру -- мейрамхана қызметтері -- тамақ өнімдерінің қауіпсіздігі -- мейрамхана қызметтерінің сапасы -- НАССР жүйесі -- оқу құралы -- ПОҚ еңбектері -- 6В11114-"Мейрамхана ісі және мейманхана бизнесі"
Аннотация: Оқу құралында қызмет көрсету сапасы саласындағы негізгі ұғымдар, сапа менеджменті дамуының негізгі кезеңдері, мейманханалар мен мейрамханалардың тиімді дамуы мен бәсекеге қабілеттілігіне әсер ететін факторлар қарастырылған. Оқу құралы 6В11114-"Мейрамхана ісі және мейманхана бизнесі" білім беру бағдарламасының "Мейманхана-мейрамхана" кәсіпорындарының сапасын басқару" пәні бойынша білім алатын жоғары оқу орындарының студенттеріне арналған, сонымен бірге қонақжайлылық индустриясы кәсіпорындарының қызметкерлеріне пайдалы болуы мүмкін.
Доп.точки доступа:
Оңлабекова , А. Т.
Молдашева , А. Б.
Свободных экз. нет
О-74
Орынбаева , У. А.
Мейманхана және мейрамхана кәсіпорындарының сапасын басқару [Электронный ресурс] : оқу құралы / У. А. Орынбаева . - 3,14 Мб. - Тараз : Dulaty university, 2023. - 176 с. : табл. - ISBN 978-9965-37-448-7 : 700. 00 тг.
Рубрики: ЭКОНОМИКА. ЭКОНОМИКА ҒЫЛЫМДАРЫ
ҚАЗАҚСТАННЫҢ ХАЛЫҚҚА ТҰРМЫСТЫҚ ҚЫЗМЕТ КӨРСЕТУ ЭКОНОМИКАСЫ
Кл.слова (ненормированные):
мейманхана -- мейрамхана -- қонақ жайлылық -- қоғамдық тамақтандыру -- мейрамхана қызметтері -- тамақ өнімдерінің қауіпсіздігі -- мейрамхана қызметтерінің сапасы -- НАССР жүйесі -- оқу құралы -- ПОҚ еңбектері -- 6В11114-"Мейрамхана ісі және мейманхана бизнесі"
Аннотация: Оқу құралында қызмет көрсету сапасы саласындағы негізгі ұғымдар, сапа менеджменті дамуының негізгі кезеңдері, мейманханалар мен мейрамханалардың тиімді дамуы мен бәсекеге қабілеттілігіне әсер ететін факторлар қарастырылған. Оқу құралы 6В11114-"Мейрамхана ісі және мейманхана бизнесі" білім беру бағдарламасының "Мейманхана-мейрамхана" кәсіпорындарының сапасын басқару" пәні бойынша білім алатын жоғары оқу орындарының студенттеріне арналған, сонымен бірге қонақжайлылық индустриясы кәсіпорындарының қызметкерлеріне пайдалы болуы мүмкін.
Доп.точки доступа:
Оңлабекова , А. Т.
Молдашева , А. Б.
Свободных экз. нет
Беті 1, Нәтижелерін: 1