Электрондық каталог


 

База данных: Ретро кітаптар

Беті 1, Нәтижелерін: 2

Отмеченные записи: 0

65.051.9(5Каз-4Жам)49я3
Ж25


    Жамбыл облысының туризмі 2006-2010 [Мәтін] = Туризм в Жамбылской области : статистикалық жинақ. - Тараз : Жамбыл облысының статистика департаменті, 2011. - 25 б. - 0т. 00т. тг.

ББК 65.051.9(5Каз-4Жам)49я3

Рубрики: Экономика. Экономика ғылымдары

   Экономикалық статистика


Кл.слова (ненормированные):
экономика -- статистика -- туризм -- туристтік қызметтер -- аудандар бойынша қызмет көрсетілген келушілер -- түрлері бойынша өткізілген жолдамалар саны -- туристік индустрия -- қонақ үй шаруашылығы кәсіпорындары -- қысқаша әдіснамалық түсіндірмелер
Экземпляры всего: 1
2-2 СИС (1)
Свободны: 2-2 СИС (1)

Жамбыл облысының туризмі 2006-2010 [Мәтін] : статистикалық жинақ, 2011. - 25 б.

1.

Жамбыл облысының туризмі 2006-2010 [Мәтін] : статистикалық жинақ, 2011. - 25 б.


65.051.9(5Каз-4Жам)49я3
Ж25


    Жамбыл облысының туризмі 2006-2010 [Мәтін] = Туризм в Жамбылской области : статистикалық жинақ. - Тараз : Жамбыл облысының статистика департаменті, 2011. - 25 б. - 0т. 00т. тг.

ББК 65.051.9(5Каз-4Жам)49я3

Рубрики: Экономика. Экономика ғылымдары

   Экономикалық статистика


Кл.слова (ненормированные):
экономика -- статистика -- туризм -- туристтік қызметтер -- аудандар бойынша қызмет көрсетілген келушілер -- түрлері бойынша өткізілген жолдамалар саны -- туристік индустрия -- қонақ үй шаруашылығы кәсіпорындары -- қысқаша әдіснамалық түсіндірмелер
Экземпляры всего: 1
2-2 СИС (1)
Свободны: 2-2 СИС (1)

65.9(5Каз)212.4я7
Ш17

Шаекина, Ж. М.
    Туризм маркетингі [Мәтін] : оқулық / Ж. М. Шаекина, Ә. Ж. Қойтанова. - Алматы : ЖШС РПБК Дәуір, 2012. - 288 б. - ISBN 978-601-217-356-7 : 1351т. 00т. тг.

ББК 65.9(5Каз)212.4я7

Рубрики: Экономика. Экономика ғылымдары

   Жеке елдердің экономикасы


Кл.слова (ненормированные):
туристік маркетингтің теориялық негіздері -- туризмдегі маркетинг мәні -- туристік маркетинг жүйесі -- турфирма нарығы -- туризмдегі сапаны маркетингтік басқару -- баға саясаты -- туристік индустрия -- туристік маркетинг коммуникациялары
Доп.точки доступа:
Қойтанова, Ә.Ж.

Экземпляры всего: 20
2.1-№2 оқу залы (19), 2.6-№4 оқу залы (1)
Свободны: 2.1-№2 оқу залы (19), 2.6-№4 оқу залы (1)

Шаекина, Ж.М. Туризм маркетингі [Мәтін] : Оқулық, 2012. - 288 б.

2.

Шаекина, Ж.М. Туризм маркетингі [Мәтін] : Оқулық, 2012. - 288 б.


65.9(5Каз)212.4я7
Ш17

Шаекина, Ж. М.
    Туризм маркетингі [Мәтін] : оқулық / Ж. М. Шаекина, Ә. Ж. Қойтанова. - Алматы : ЖШС РПБК Дәуір, 2012. - 288 б. - ISBN 978-601-217-356-7 : 1351т. 00т. тг.

ББК 65.9(5Каз)212.4я7

Рубрики: Экономика. Экономика ғылымдары

   Жеке елдердің экономикасы


Кл.слова (ненормированные):
туристік маркетингтің теориялық негіздері -- туризмдегі маркетинг мәні -- туристік маркетинг жүйесі -- турфирма нарығы -- туризмдегі сапаны маркетингтік басқару -- баға саясаты -- туристік индустрия -- туристік маркетинг коммуникациялары
Доп.точки доступа:
Қойтанова, Ә.Ж.

Экземпляры всего: 20
2.1-№2 оқу залы (19), 2.6-№4 оқу залы (1)
Свободны: 2.1-№2 оқу залы (19), 2.6-№4 оқу залы (1)

Беті 1, Нәтижелерін: 2

 

Барлық түсімдер 
Немесе қызығушылық танытқан айыңызды таңдаңыз