База данных: Кітаптар
Беті 1, Нәтижелерін: 1
Отмеченные записи: 0
1.
Подробнее
Мектепке дейінгі педагогика [Мәтін] : оқу құралы / С.Н.Жиенбаева, Р.Қ.Бекмағамбетова, А.Ж.Сыздықбаева,Ә.И.Бөлшекбаева . - [Б. м.] : Альманахъ, 2018. - 269 б. - ISBN 978-601-7945-55-8 : 1000.00 тг.
Рубрики: ПЕДАГОГИКА. ПЕДАГОГИКА ҒЫЛЫМДАРЫ
МЕКТЕПКЕ ДЕЙІНГІ ПЕДАГОГИКА
Кл.слова (ненормированные):
мектепке дейінгі педагогика -- тұлғаның даму факторлары -- балалардың дамуы -- баланың балабақшаға бейімделуі -- балалар ойынының түрлері -- бейімделу кезеңдері -- балабақшада оқыту -- оқу құралы -- сый -- баланың дамуы -- ақыл-ой тәрбиесі -- адамгершілік тәрбиесі -- Қазақстан Республикасының Білім және ғылым министрлігі
Аннотация: Оқу құралында қазіргі мектепке дейінгі білімнің теориялық-практикалық тұрғыдан ғылыми және әдістемелік жетістіктері ашылған. Мектепке дейінгі педагогикалық әдіснамалық және теориялық негіздері балаға білім берудің жүйелік-іс әрекеттік тәсілдемесі мен балалар мен ересектердің субъект субъектілі өзара әрекеттестігін ұйымдастыру тұрғысынан ұсынылған.
Экземпляры всего: 2
5.2-№6 оқу залы (2)
Свободны: 5.2-№6 оқу залы (2)
Мектепке дейінгі педагогика [Мәтін] : оқу құралы / С.Н.Жиенбаева, Р.Қ.Бекмағамбетова, А.Ж.Сыздықбаева,Ә.И.Бөлшекбаева . - [Б. м.] : Альманахъ, 2018. - 269 б. - ISBN 978-601-7945-55-8 : 1000.00 тг.
Рубрики: ПЕДАГОГИКА. ПЕДАГОГИКА ҒЫЛЫМДАРЫ
МЕКТЕПКЕ ДЕЙІНГІ ПЕДАГОГИКА
Кл.слова (ненормированные):
мектепке дейінгі педагогика -- тұлғаның даму факторлары -- балалардың дамуы -- баланың балабақшаға бейімделуі -- балалар ойынының түрлері -- бейімделу кезеңдері -- балабақшада оқыту -- оқу құралы -- сый -- баланың дамуы -- ақыл-ой тәрбиесі -- адамгершілік тәрбиесі -- Қазақстан Республикасының Білім және ғылым министрлігі
Аннотация: Оқу құралында қазіргі мектепке дейінгі білімнің теориялық-практикалық тұрғыдан ғылыми және әдістемелік жетістіктері ашылған. Мектепке дейінгі педагогикалық әдіснамалық және теориялық негіздері балаға білім берудің жүйелік-іс әрекеттік тәсілдемесі мен балалар мен ересектердің субъект субъектілі өзара әрекеттестігін ұйымдастыру тұрғысынан ұсынылған.
Экземпляры всего: 2
5.2-№6 оқу залы (2)
Свободны: 5.2-№6 оқу залы (2)
Беті 1, Нәтижелерін: 1