База данных: Кітаптар
Беті 1, Нәтижелерін: 3
Отмеченные записи: 0
1.
Подробнее
32.97я7
К15
Каймин, В. А.
Информатика [Текст] : учебник / В. А. Каймин. - М. : ИНФРА-М, 2005. - 285 с. - ). - ISBN 5160019286 : 1600т. 00т. тг.
ББК 32.97я7
Рубрики: ТЕХНИКА
ВЫЧИСЛИТЕЛЬНАЯ ТЕХНИКА
Кл.слова (ненормированные):
интернет -- ЭВМ -- электронная коммерция -- электронная почта
Экземпляры всего: 3
5.3-№7 оқу залы (2), 5.2-№6 оқу залы (1)
Свободны: 5.3-№7 оқу залы (2), 5.2-№6 оқу залы (1)
К15
Каймин, В. А.
Информатика [Текст] : учебник / В. А. Каймин. - М. : ИНФРА-М, 2005. - 285 с. - ). - ISBN 5160019286 : 1600т. 00т. тг.
Рубрики: ТЕХНИКА
ВЫЧИСЛИТЕЛЬНАЯ ТЕХНИКА
Кл.слова (ненормированные):
интернет -- ЭВМ -- электронная коммерция -- электронная почта
Экземпляры всего: 3
5.3-№7 оқу залы (2), 5.2-№6 оқу залы (1)
Свободны: 5.3-№7 оқу залы (2), 5.2-№6 оқу залы (1)
2.
Подробнее
65.9(5Қаз)212.4я7
Ц 71
Цифрлы маркетинг [ТекстТекст] : учебное пособие. - Алматы : Бастау, 2020. - 360 б. - ISBN 978-601-7991-27-2 : 6496т.00т. тг.
Рубрики: ЭКОНОМИКА. ЭКОНОМИКА ҒЫЛЫМДАРЫ --МАРКЕТИНГ
Кл.слова (ненормированные):
экономика -- цифрлы маркетинг -- маркетинг модельдері -- маркетинг элементтері -- интернет-жарнама -- мобильді маркетинг -- интернет мессенджерлері -- SMS маркетинг -- MMS маркетинг -- интернет-реклама -- социальные сети -- әлеуметтік желілер -- медиалық жарнама -- медийная реклама -- блокчейн технологиясы -- технология блокчейн -- электрондық коммерция -- электронная коммерция -- интернет аудиториясы -- аудитория интернет -- Big data -- Digital маркетинг -- сайттарды әзірлеу -- разработка сайтов -- оқу құралы
Аннотация: Оқу құралы тауарлар мен қызмет көрсетудің цифрлы маркетингіне арналған, оның басты міндеттері әртүрлі әдістемелердің көмегімен брендті ілгерілету және тауарларды өткізуді ұлғайту болып табылады
Экземпляры всего: 15
4.1-№5 оқу залы (1), 1.2-№4 Ч/З (2), 2.1-№2 оқу залы (12)
Свободны: 4.1-№5 оқу залы (1), 1.2-№4 Ч/З (2), 2.1-№2 оқу залы (12)
Ц 71
Цифрлы маркетинг [ТекстТекст] : учебное пособие. - Алматы : Бастау, 2020. - 360 б. - ISBN 978-601-7991-27-2 : 6496т.00т. тг.
Рубрики: ЭКОНОМИКА. ЭКОНОМИКА ҒЫЛЫМДАРЫ --МАРКЕТИНГ
Кл.слова (ненормированные):
экономика -- цифрлы маркетинг -- маркетинг модельдері -- маркетинг элементтері -- интернет-жарнама -- мобильді маркетинг -- интернет мессенджерлері -- SMS маркетинг -- MMS маркетинг -- интернет-реклама -- социальные сети -- әлеуметтік желілер -- медиалық жарнама -- медийная реклама -- блокчейн технологиясы -- технология блокчейн -- электрондық коммерция -- электронная коммерция -- интернет аудиториясы -- аудитория интернет -- Big data -- Digital маркетинг -- сайттарды әзірлеу -- разработка сайтов -- оқу құралы
Аннотация: Оқу құралы тауарлар мен қызмет көрсетудің цифрлы маркетингіне арналған, оның басты міндеттері әртүрлі әдістемелердің көмегімен брендті ілгерілету және тауарларды өткізуді ұлғайту болып табылады
Экземпляры всего: 15
4.1-№5 оқу залы (1), 1.2-№4 Ч/З (2), 2.1-№2 оқу залы (12)
Свободны: 4.1-№5 оқу залы (1), 1.2-№4 Ч/З (2), 2.1-№2 оқу залы (12)
3.
Подробнее
65.9(5Қаз)26я7
А 44
Алинов, М. Ш.
Электрондық коммерция [Текст] = Е-коммерция : оқу құралы / М. Ш. Алинов. - Алматы : Бастау, 2020. - 224 б. - ISBN 978-601--7991-15-9 : 6496т.00т. тг.
Рубрики: ЭКОНОМИКА. ЭКОНОМИКА ҒЫЛЫМДАРЫ --ҚАРЖЫ ЭКОНОМИКАСЫ
Кл.слова (ненормированные):
экономика -- электрондық коммерция -- нарықтық қатынас -- бизнестегі интернет -- организация бизнеса -- интернет-жобалар -- халықаралық бизнес -- международный бизнес -- қаржы -- финансы -- оқу құралы -- электронды коммерция нарығы -- электронная коммерция в Казахстане -- онлайн маркетинг -- платежная система
Аннотация: Бұл оқу құралы электрондық коммерция ақпараттық технологияларында, бизнес орталарында, әлеуметтік салаларда қолданылатын технологиялардың қазіргі жағдайын ескере отырып, курстың негізгі бөлімдерін қарастырады
Экземпляры всего: 15
1.2-№4 Ч/З (2), 4.1-№5 оқу залы (1), 5.2-№6 оқу залы (2), 6.1-№8 оқу залы (2), 2.1-№2 оқу залы (8)
Свободны: 1.2-№4 Ч/З (2), 4.1-№5 оқу залы (1), 5.2-№6 оқу залы (2), 6.1-№8 оқу залы (2), 2.1-№2 оқу залы (8)
А 44
Алинов, М. Ш.
Электрондық коммерция [Текст] = Е-коммерция : оқу құралы / М. Ш. Алинов. - Алматы : Бастау, 2020. - 224 б. - ISBN 978-601--7991-15-9 : 6496т.00т. тг.
Рубрики: ЭКОНОМИКА. ЭКОНОМИКА ҒЫЛЫМДАРЫ --ҚАРЖЫ ЭКОНОМИКАСЫ
Кл.слова (ненормированные):
экономика -- электрондық коммерция -- нарықтық қатынас -- бизнестегі интернет -- организация бизнеса -- интернет-жобалар -- халықаралық бизнес -- международный бизнес -- қаржы -- финансы -- оқу құралы -- электронды коммерция нарығы -- электронная коммерция в Казахстане -- онлайн маркетинг -- платежная система
Аннотация: Бұл оқу құралы электрондық коммерция ақпараттық технологияларында, бизнес орталарында, әлеуметтік салаларда қолданылатын технологиялардың қазіргі жағдайын ескере отырып, курстың негізгі бөлімдерін қарастырады
Экземпляры всего: 15
1.2-№4 Ч/З (2), 4.1-№5 оқу залы (1), 5.2-№6 оқу залы (2), 6.1-№8 оқу залы (2), 2.1-№2 оқу залы (8)
Свободны: 1.2-№4 Ч/З (2), 4.1-№5 оқу залы (1), 5.2-№6 оқу залы (2), 6.1-№8 оқу залы (2), 2.1-№2 оқу залы (8)
Беті 1, Нәтижелерін: 3