Электрондық каталог


 

База данных: Кітаптар

Беті 1, Нәтижелерін: 1

Отмеченные записи: 0

65.9(5Қаз)26я7
К 16

Каменова, М. Ж.
    Маркетингтік зерттеудегі қаржылық есептің заманауи технологиясы [Мәтін] : оқу құралы / М. Ж. Каменова. - Астана : [б. и.], 2013. - 340 б. - ISBN 978-601-7376-09-3 : 500.00 тг.

Рубрики: ЭКОНОМИКА. ЭКОНОМИКА ҒЫЛЫМДАРЫ

   ҚАРЖЫ


Кл.слова (ненормированные):
экономика -- қаржылық есеп -- қаржылық жоспар -- сақтандыру -- маркетингтік зерттеу -- салық -- банк филиалдарын басқару -- кәсіпорындардағы салық есебі -- бюджет шығындары -- қазынашылық органдар -- ИСИД ақпараттық жүйесі -- ҚР БСАЖ -- ҚҚС АЖ -- маркетингтік бақылау -- сый -- оқу құралы -- заманауи технология -- Қазақстан Республикасының Білім және ғылым министрлігі
Аннотация: Оқу құралында ақпараттық жүйенің негізгі компонеттері, банктік маркетинг мәні, банктік қызметтер нарығын зерттеу, сегменттеу ерекшеліктері мен банктің нарықтық мүмкіндіктерін талдау, банктік өнім мен баға саясатын жоспарлау қарастырылған.
Экземпляры всего: 1
1.2-№4 Ч/З (1)
Свободны: 1.2-№4 Ч/З (1)

Каменова, М.Ж. Маркетингтік зерттеудегі қаржылық есептің заманауи технологиясы [Мәтін] : оқу құралы / М. Ж. Каменова, 2013. - 340 б.

1.

Каменова, М.Ж. Маркетингтік зерттеудегі қаржылық есептің заманауи технологиясы [Мәтін] : оқу құралы / М. Ж. Каменова, 2013. - 340 б.


65.9(5Қаз)26я7
К 16

Каменова, М. Ж.
    Маркетингтік зерттеудегі қаржылық есептің заманауи технологиясы [Мәтін] : оқу құралы / М. Ж. Каменова. - Астана : [б. и.], 2013. - 340 б. - ISBN 978-601-7376-09-3 : 500.00 тг.

Рубрики: ЭКОНОМИКА. ЭКОНОМИКА ҒЫЛЫМДАРЫ

   ҚАРЖЫ


Кл.слова (ненормированные):
экономика -- қаржылық есеп -- қаржылық жоспар -- сақтандыру -- маркетингтік зерттеу -- салық -- банк филиалдарын басқару -- кәсіпорындардағы салық есебі -- бюджет шығындары -- қазынашылық органдар -- ИСИД ақпараттық жүйесі -- ҚР БСАЖ -- ҚҚС АЖ -- маркетингтік бақылау -- сый -- оқу құралы -- заманауи технология -- Қазақстан Республикасының Білім және ғылым министрлігі
Аннотация: Оқу құралында ақпараттық жүйенің негізгі компонеттері, банктік маркетинг мәні, банктік қызметтер нарығын зерттеу, сегменттеу ерекшеліктері мен банктің нарықтық мүмкіндіктерін талдау, банктік өнім мен баға саясатын жоспарлау қарастырылған.
Экземпляры всего: 1
1.2-№4 Ч/З (1)
Свободны: 1.2-№4 Ч/З (1)

Беті 1, Нәтижелерін: 1

 

Барлық түсімдер 
Немесе қызығушылық танытқан айыңызды таңдаңыз