База данных: Электрондық кітапхана
Беті 1, Нәтижелерін: 2
Отмеченные записи: 0
1.
Подробнее
65.9(2)09я73
Х 45
Хилл, Чарльз.
Халықаралық бизнес: Жаһандық нарықтағы бәсеке [Электрондық ресурс] : оқулық / Чарльз Хилл, Томас Халт. - Астана : Ұлттық аударма бюросы, 2019. - 720 б. - Б. ц.
Рубрики: ЭКОНОМИКА
ҚАЗАҚСТАННЫҢ ЭКОНОМ ТЕОРИЯСЫ
Кл.слова (ненормированные):
жаһандану -- менеджмент мысалы -- елдер мысалы -- саясат -- саяси жүйелер -- жаһаандық сауда -- сауда теориясы -- валюта нарығы -- алтын стандарты -- рухани жаңғыру -- 100 жаңа кітап -- жаңа гуманитарлық білім
Доп.точки доступа:
Халт, Томас
Х 45
Хилл, Чарльз.
Халықаралық бизнес: Жаһандық нарықтағы бәсеке [Электрондық ресурс] : оқулық / Чарльз Хилл, Томас Халт. - Астана : Ұлттық аударма бюросы, 2019. - 720 б. - Б. ц.
Рубрики: ЭКОНОМИКА
ҚАЗАҚСТАННЫҢ ЭКОНОМ ТЕОРИЯСЫ
Кл.слова (ненормированные):
жаһандану -- менеджмент мысалы -- елдер мысалы -- саясат -- саяси жүйелер -- жаһаандық сауда -- сауда теориясы -- валюта нарығы -- алтын стандарты -- рухани жаңғыру -- 100 жаңа кітап -- жаңа гуманитарлық білім
Доп.точки доступа:
Халт, Томас
2.
Подробнее
65.9(2)212.4
К65
Котлер, Филип Т.
Маркетинг негіздері [Электрондық ресурс] : ғылыми басылым / Филип Т. Котлер, Г. Армстронг. - Астана : Ұлттық аударма бюросы, 2019. - 736 б. - Б. ц.
ББК 65.9(2)212.4
Рубрики: ЭКОНОМИКА
ҚАЗАҚСТАННЫҢ ЭКОНОМ ТЕОРИЯСЫ
Кл.слова (ненормированные):
маркетинг -- маркетинг анықтамасы -- цифр дәуірі -- маркетинг түрлері -- бизнес-портфолионы жобалау -- маркетинг стратегиясы -- микроорта -- макроорта -- маркетнгтік ақпарат -- рухани жаңғыру -- 100 жаңа кітап -- жаңа гуманитарлық білім
Доп.точки доступа:
Армстронг, Г.
К65
Котлер, Филип Т.
Маркетинг негіздері [Электрондық ресурс] : ғылыми басылым / Филип Т. Котлер, Г. Армстронг. - Астана : Ұлттық аударма бюросы, 2019. - 736 б. - Б. ц.
Рубрики: ЭКОНОМИКА
ҚАЗАҚСТАННЫҢ ЭКОНОМ ТЕОРИЯСЫ
Кл.слова (ненормированные):
маркетинг -- маркетинг анықтамасы -- цифр дәуірі -- маркетинг түрлері -- бизнес-портфолионы жобалау -- маркетинг стратегиясы -- микроорта -- макроорта -- маркетнгтік ақпарат -- рухани жаңғыру -- 100 жаңа кітап -- жаңа гуманитарлық білім
Доп.точки доступа:
Армстронг, Г.
Беті 1, Нәтижелерін: 2