Электрондық каталог


 

База данных: Ретро кітаптар

Беті 1, Нәтижелерін: 1

Отмеченные записи: 0

65.8
Т56

Thompson, Harvey.
    Thr Customer - Centered Enterprise [Text] : how IBM and Other World-Class Companies Achieve extraordinary Results by Putting Customers First / Harvey Thompson. - New-York-Toronto : McGraw-Hill, 2000. - 247 p. - ISBN 0071352104 : 000.00

ББК 65.8

Рубрики: ECONOMICS

   ECONOMICS OF FOREIGN COUNTRIES


Кл.слова (ненормированные):
customer -- centered -- enterprise -- IBM -- World company
Экземпляры всего: 27
ЗИЛ (7), 2.6-№4 оқу залы (10), 2.1-№2 оқу залы (4), 2 - 1 (5), гидро 6- 5 (1)
Свободны: ЗИЛ (7), 2.6-№4 оқу залы (10), 2.1-№2 оқу залы (4), 2 - 1 (5), гидро 6- 5 (1)

Thompson, Harvey. Thr Customer - Centered Enterprise [Text] : How IBM and Other World-Class Companies Achieve extraordinary Results by Putting Customers First, 2000. - 247 p.

1.

Thompson, Harvey. Thr Customer - Centered Enterprise [Text] : How IBM and Other World-Class Companies Achieve extraordinary Results by Putting Customers First, 2000. - 247 p.


65.8
Т56

Thompson, Harvey.
    Thr Customer - Centered Enterprise [Text] : how IBM and Other World-Class Companies Achieve extraordinary Results by Putting Customers First / Harvey Thompson. - New-York-Toronto : McGraw-Hill, 2000. - 247 p. - ISBN 0071352104 : 000.00

ББК 65.8

Рубрики: ECONOMICS

   ECONOMICS OF FOREIGN COUNTRIES


Кл.слова (ненормированные):
customer -- centered -- enterprise -- IBM -- World company
Экземпляры всего: 27
ЗИЛ (7), 2.6-№4 оқу залы (10), 2.1-№2 оқу залы (4), 2 - 1 (5), гидро 6- 5 (1)
Свободны: ЗИЛ (7), 2.6-№4 оқу залы (10), 2.1-№2 оқу залы (4), 2 - 1 (5), гидро 6- 5 (1)

Беті 1, Нәтижелерін: 1

 

Барлық түсімдер 
Немесе қызығушылық танытқан айыңызды таңдаңыз