База данных: Факультет материалдарының репозиторийі
Беті 1, Нәтижелерін: 2
Отмеченные записи: 0
1.
Подробнее
65.9(5Қаз)32
Б20
Байтілен, С. А.
Қазақстан ауыл шаруашылығындағы тоқырау (1965-1990 ж.ж.) [Электрондық ресурс] : (қайшылықтары мен зардаптары): монография / С. А. Байтілен. - Тараз : ТарМУ, 1999. - 305 б. - Б. ц.
ББК 65.9(5Қаз)32
Рубрики: ЭКОНОМИКА
АУЫЛ ШАРУАШЫЛЫҚ ЭКОНОМИКАСЫ
Кл.слова (ненормированные):
экономика -- ауыл шаруашылығы -- тоқырау -- монография -- ПОҚ еңбектері
Б20
Байтілен, С. А.
Қазақстан ауыл шаруашылығындағы тоқырау (1965-1990 ж.ж.) [Электрондық ресурс] : (қайшылықтары мен зардаптары): монография / С. А. Байтілен. - Тараз : ТарМУ, 1999. - 305 б. - Б. ц.
Рубрики: ЭКОНОМИКА
АУЫЛ ШАРУАШЫЛЫҚ ЭКОНОМИКАСЫ
Кл.слова (ненормированные):
экономика -- ауыл шаруашылығы -- тоқырау -- монография -- ПОҚ еңбектері
2.
Подробнее
631.15:331.01
Т17
Тамабеков, Н. Ғ.
Аймақтағы ауыл шаруашылығындағы маркетингті ұйымдастыруды жетілдіру жолдары [Мәтін] : менеджмент мамандығы бойынша экономика ғылымдарының магистрі академиялық дәрежесін алу үшін дайындалған диссертацияның авторефераты / Ғылыми жетекші: э.ғ.к Көшербаев Қ.Ж. - Тараз : [б. и.], 2012. - 24 б. - ). - б/ж
Рубрики: ЭКОНОМИКА
АУЫЛ ШАРУАШЫЛЫҚ ЭКОНОМИКАСЫ
АУЫЛ ШАРУАШЫЛЫҒЫ
МАРКЕТИНГ
ӨЛКЕТАНУ
ЖАМБЫЛ ОБЛЫСЫ
Кл.слова (ненормированные):
агромаркетинг -- кәсіпорын өнімі -- әлеуметтік-этикалық маркетинг -- ғылыми-техникалық процесс -- агробизнес -- интегралдық көрсеткіш -- нарықтық конъюнктура -- сыртқы орта факторы -- коммерциялық ақпарат
Т17
Тамабеков, Н. Ғ.
Аймақтағы ауыл шаруашылығындағы маркетингті ұйымдастыруды жетілдіру жолдары [Мәтін] : менеджмент мамандығы бойынша экономика ғылымдарының магистрі академиялық дәрежесін алу үшін дайындалған диссертацияның авторефераты / Ғылыми жетекші: э.ғ.к Көшербаев Қ.Ж. - Тараз : [б. и.], 2012. - 24 б. - ). - б/ж
УДК |
Рубрики: ЭКОНОМИКА
АУЫЛ ШАРУАШЫЛЫҚ ЭКОНОМИКАСЫ
АУЫЛ ШАРУАШЫЛЫҒЫ
МАРКЕТИНГ
ӨЛКЕТАНУ
ЖАМБЫЛ ОБЛЫСЫ
Кл.слова (ненормированные):
агромаркетинг -- кәсіпорын өнімі -- әлеуметтік-этикалық маркетинг -- ғылыми-техникалық процесс -- агробизнес -- интегралдық көрсеткіш -- нарықтық конъюнктура -- сыртқы орта факторы -- коммерциялық ақпарат
Беті 1, Нәтижелерін: 2