
QR-код құжаттың
>65.9(2)212я7
Т50
Тойкин, С. Х.
Маркетинг негіздері [Мәтін] : оқулық / С. Х. Тойкин. - Астана : Фолиант, 2008. - 256 б. - (Кәсіптік білім ). - ISBN 9965-35-409-X : 649т. 00т. тг., 745т. 20т. тг., 950т. 00т. тг., 1490т. 00т. тг.
Рубрики: ЭКОНОМИКА
МАРКЕТИНГ
Кл.слова (ненормированные):
экономика -- маркетинг -- нарықты сегменттеу -- маркетингтік зерттеулер -- маркетингті басқару -- тауарлар -- колледж -- кәсіптік білім -- оқулық
Экземпляры всего: 14
2 - 1 (4), 2.1-№2 оқу залы (1), гидро 6- 5 (1), 2.6-№4 оқу залы (4), Каратау (4)
Свободны: 2 - 1 (4), 2.1-№2 оқу залы (1), гидро 6- 5 (1), 2.6-№4 оқу залы (4), Каратау (4)
Жіктеу бойынша ұқсас басылымдар