Основы маркенинга/Котлер, Ф.

 

QR-код құжаттың

Бағалар: 0

65.9(4)8
К734

Котлер, Ф.
    Основы маркенинга : пер.с англ. / Ф. Котлер. - М. : Бизнес-книга,ИМА-Кросс, 1995. - 702 с. - ISBN 589093001 : 96т. 51т. тг.

ББК 65.9(4)8

Рубрики: ЭКОНОМИКА

   МАРКЕТИНГ

Кл.слова (ненормированные):
цель -- рынок -- маркетинг -- концепция -- фирма -- анализ -- фактор -- предприятия -- товар -- прибыль -- ревизия -- карьера -- компания -- реклама
Аннотация: НИ
Экземпляры всего: 1
6-1 (1)
Свободны: 6-1 (1)

Жіктеу бойынша ұқсас басылымдар