![](http://e-lib.dulaty.kz/wp-content/plugins/skelib/skelib_public/template/images/book-cover-not.png)
QR-код құжаттың
>65.9(4)8
К734
Котлер, Ф.
Основы маркенинга : пер.с англ. / Ф. Котлер. - М. : Бизнес-книга,ИМА-Кросс, 1995. - 702 с. - ISBN 589093001 : 96т. 51т. тг.
Рубрики: ЭКОНОМИКА
МАРКЕТИНГ
Кл.слова (ненормированные):
цель -- рынок -- маркетинг -- концепция -- фирма -- анализ -- фактор -- предприятия -- товар -- прибыль -- ревизия -- карьера -- компания -- реклама
Аннотация: НИ
Экземпляры всего: 1
6-1 (1)
Свободны: 6-1 (1)
Жіктеу бойынша ұқсас басылымдар