База данных: Кітаптар
Беті 10, Нәтижелерін: 96
Отмеченные записи: 0
91.
Подробнее
65.9(5Қаз)212.4я7
Т88
Турмаханбетова , Ш.Ш.
Территориялық маркетинг : оқу құралы / Ш.Ш. Тұрмаханбетова . - Алматы : ADAL KITAP, 2023. - 117 б. . - ISBN 978-601-7200-59-6 : 3800.00 тг.
ББК 65.9(5Қаз)212.4я7
Рубрики: ЭКОНОМИКА. ЭКОНОМИКА ҒЫЛЫМДАРЫ
ҚАЗАҚСТАН МАРКЕТИНГІ
Кл.слова (ненормированные):
территориялық маркетинг -- территориялық маркетинг құралдары -- маркетингтің мақсаттары -- маркетингтік қызмет -- территорияның бәсекеге қабілеттілігі -- территорияның маркетингтік ортасы -- территорияны жылжыту -- орын брендингі -- мақсатты топтар -- тұтынушылық территориялар -- оқу құралы
Аннотация: Территориялық маркетинг пәні жоғары оқу орындарының "Мемлекеттік және жергілікті басқару" бағыттары бойынша бакалавриаттың білім беру бағдарламасының таңдау курстарына өте жиі кіретін пән болып табылады. Бұл оқу құралы территориялық маркетингті жүзеге асырудың көптеген тәсілдерін тақырыптап қана қоймай, сонымен қатар заманауи территориялардың маркетингтік әлеуетін арттыру бағыттарын көрсетеді.
Доп.точки доступа:
Ағыбетова
Экземпляры всего: 3
1.2-№4 Ч/З (1), 2.1-№2 Ч/З (2)
Свободны: 1.2-№4 Ч/З (1), 2.1-№2 Ч/З (2)
Т88
Турмаханбетова , Ш.Ш.
Территориялық маркетинг : оқу құралы / Ш.Ш. Тұрмаханбетова . - Алматы : ADAL KITAP, 2023. - 117 б. . - ISBN 978-601-7200-59-6 : 3800.00 тг.
Рубрики: ЭКОНОМИКА. ЭКОНОМИКА ҒЫЛЫМДАРЫ
ҚАЗАҚСТАН МАРКЕТИНГІ
Кл.слова (ненормированные):
территориялық маркетинг -- территориялық маркетинг құралдары -- маркетингтің мақсаттары -- маркетингтік қызмет -- территорияның бәсекеге қабілеттілігі -- территорияның маркетингтік ортасы -- территорияны жылжыту -- орын брендингі -- мақсатты топтар -- тұтынушылық территориялар -- оқу құралы
Аннотация: Территориялық маркетинг пәні жоғары оқу орындарының "Мемлекеттік және жергілікті басқару" бағыттары бойынша бакалавриаттың білім беру бағдарламасының таңдау курстарына өте жиі кіретін пән болып табылады. Бұл оқу құралы территориялық маркетингті жүзеге асырудың көптеген тәсілдерін тақырыптап қана қоймай, сонымен қатар заманауи территориялардың маркетингтік әлеуетін арттыру бағыттарын көрсетеді.
Доп.точки доступа:
Ағыбетова
Экземпляры всего: 3
1.2-№4 Ч/З (1), 2.1-№2 Ч/З (2)
Свободны: 1.2-№4 Ч/З (1), 2.1-№2 Ч/З (2)
92.
Подробнее
65.9(5Қаз)212.4я7
Д13
Давлетова , М. Т.
Маркетингті басқару : оқу құралы / М. Т. Давлетова , А. Ильяс , Д. М. Мухияева . - Алматы : ADAL KITAP, 2023. - 545 б. . - ISBN 978-601-7681-09-8 : 18200.00 тг.
ББК 65.9(5Қаз)212.4я7
Рубрики: ЭКОНОМИКА. ЭКОНОМИКА ҒЫЛЫМДАРЫ
ҚАЗАҚСТАН МАРКЕТИНГІ
Кл.слова (ненормированные):
маркетингті басқару -- бизнесті дамыту -- бәсекелестік -- маркетинг бюджеті -- болжау әдістері -- кәсіпорындардағы маркетингті басқару -- маркетингтік зерттеу әдістері -- тауар стратегиялары -- тауардың бағасын анықтау -- тауарды позициялау -- бренд -- өнімнің құны -- брендинг стратегиялары -- мезортаны талдау -- көтерме сауда кәсіпорындары -- бәсекелестік стратегиялары -- өнімнің құны -- көтермелеу бюджеті -- оқу құралы
Аннотация: Оқулық студенттерге маркетингті басқару саласында терең және жүйеленген білім беруге, маркетингтік технологиялар мен стратегияларды зерттеудің негізін салуға, маркетингтік операциялардың мазмұны мен практикалық жүзеге асырылуының мәнін және олардың даму тенденцияларын білуге көмектеседі.
Доп.точки доступа:
Ильяс , А.
Мухияева , Д. М.
Экземпляры всего: 2
1.2-№4 Ч/З (1), 2.1-№2 Ч/З (1)
Свободны: 1.2-№4 Ч/З (1), 2.1-№2 Ч/З (1)
Д13
Давлетова , М. Т.
Маркетингті басқару : оқу құралы / М. Т. Давлетова , А. Ильяс , Д. М. Мухияева . - Алматы : ADAL KITAP, 2023. - 545 б. . - ISBN 978-601-7681-09-8 : 18200.00 тг.
Рубрики: ЭКОНОМИКА. ЭКОНОМИКА ҒЫЛЫМДАРЫ
ҚАЗАҚСТАН МАРКЕТИНГІ
Кл.слова (ненормированные):
маркетингті басқару -- бизнесті дамыту -- бәсекелестік -- маркетинг бюджеті -- болжау әдістері -- кәсіпорындардағы маркетингті басқару -- маркетингтік зерттеу әдістері -- тауар стратегиялары -- тауардың бағасын анықтау -- тауарды позициялау -- бренд -- өнімнің құны -- брендинг стратегиялары -- мезортаны талдау -- көтерме сауда кәсіпорындары -- бәсекелестік стратегиялары -- өнімнің құны -- көтермелеу бюджеті -- оқу құралы
Аннотация: Оқулық студенттерге маркетингті басқару саласында терең және жүйеленген білім беруге, маркетингтік технологиялар мен стратегияларды зерттеудің негізін салуға, маркетингтік операциялардың мазмұны мен практикалық жүзеге асырылуының мәнін және олардың даму тенденцияларын білуге көмектеседі.
Доп.точки доступа:
Ильяс , А.
Мухияева , Д. М.
Экземпляры всего: 2
1.2-№4 Ч/З (1), 2.1-№2 Ч/З (1)
Свободны: 1.2-№4 Ч/З (1), 2.1-№2 Ч/З (1)
93.
Подробнее
65.9(5Қаз)212я7+7/Т29-152117636
Тәшімова , Ә.Б.
Медиа менеджмент : оқу құралы / Ә.Б. Тәшімова . - Алматы : ADAL KITAP, 2023. - 169 б. . - ISBN 978-601-7200-31-2 : 6000.00 тг.
ББК
76.01я7+65.9(5Қаз)212я7
Рубрики: БҰҚАРАЛЫҚ АҚПАРАТ ЖӘНЕ НАСИХАТ ҚҰРАЛДАРЫ
ЖУРНАЛИСТИКА
Кл.слова (ненормированные):
Қазақстан менеджменті -- дамыған елдер менеджменті -- этика -- медиадағы жоспарлау -- медиабизнес негіздері -- редакциядағы менеджмент -- медиадағы маркетинг -- теледидар жарнамасы -- медианарық -- оқу құралы -- нарықты сегменттеу -- мотивациялық менеджмент
Аннотация: Оқу құралында менеджмент, маркетинг, медиа ұғымдарына нақты түсінік беріліп, өзара ұйлесімі мен айырмашылығы, басқару тарихы зерделенеді. Медиа саласында маркетингтік зерттеулер жүргізу, нарықты сегменттеу, тұтынушылар мен оқырман аудиториясын зерттеу, медиа өнімнің нарықтағы орнын анықтау, жаңа медиақұрылымын құру, бәсекелестерді, бизнес ортаны зерттеу, медиаға қаржы тарту тетіктері жан-жақты талданған.
Экземпляры всего: 3
2.6-№1 Ч/З (1), 2.1-№2 Ч/З (2)
Свободны: 2.6-№1 Ч/З (1), 2.1-№2 Ч/З (2)
Тәшімова , Ә.Б.
Медиа менеджмент : оқу құралы / Ә.Б. Тәшімова . - Алматы : ADAL KITAP, 2023. - 169 б. . - ISBN 978-601-7200-31-2 : 6000.00 тг.
Рубрики: БҰҚАРАЛЫҚ АҚПАРАТ ЖӘНЕ НАСИХАТ ҚҰРАЛДАРЫ
ЖУРНАЛИСТИКА
Кл.слова (ненормированные):
Қазақстан менеджменті -- дамыған елдер менеджменті -- этика -- медиадағы жоспарлау -- медиабизнес негіздері -- редакциядағы менеджмент -- медиадағы маркетинг -- теледидар жарнамасы -- медианарық -- оқу құралы -- нарықты сегменттеу -- мотивациялық менеджмент
Аннотация: Оқу құралында менеджмент, маркетинг, медиа ұғымдарына нақты түсінік беріліп, өзара ұйлесімі мен айырмашылығы, басқару тарихы зерделенеді. Медиа саласында маркетингтік зерттеулер жүргізу, нарықты сегменттеу, тұтынушылар мен оқырман аудиториясын зерттеу, медиа өнімнің нарықтағы орнын анықтау, жаңа медиақұрылымын құру, бәсекелестерді, бизнес ортаны зерттеу, медиаға қаржы тарту тетіктері жан-жақты талданған.
Экземпляры всего: 3
2.6-№1 Ч/З (1), 2.1-№2 Ч/З (2)
Свободны: 2.6-№1 Ч/З (1), 2.1-№2 Ч/З (2)
94.
Подробнее
88.3
Д81
Дуэк , К.
Ойлау. Табысқа жетудің жаңа психологиясы : кітап / Д. Кэрол . - Алматы : Мазмұндама , 2021. - 260 б. . - ISBN 978-601-7630-22-5 : 3333.00 тг.
ББК 88.3
Рубрики: ПСИХОЛОГИЯ. ПСИХОЛОГИЯ ҒЫЛЫМДАРЫ
ЖАЛПЫ ПСИХОЛОГИЯ
Кл.слова (ненормированные):
ойлау -- табысқа жету -- қарым-қатынас -- бала тәрбиесі -- тұлғаның өсуі -- сәтсіздік -- ойлау үлгілері -- бәсеке -- көшбасшылық
Аннотация: Кітапта тұлғаның өсуіне айрықша назар аударады. Ересектер мен балалар психологиясын дамыту, ойлау үлгісін өзгерту мәселелері жан-жақты зерделенеді. Автор ғылыми зерттеулер мен конференция, семинар-дәріс материалдарына кеңінен тоқталады. Еңбек жалпы оқырман қауымға арналған.
Экземпляры всего: 5
1.2-№4 Ч/З (1), 5.2-№6 Ч/З (2), 2.1-№2 Ч/З (2)
Свободны: 1.2-№4 Ч/З (1), 5.2-№6 Ч/З (2), 2.1-№2 Ч/З (2)
Д81
Дуэк , К.
Ойлау. Табысқа жетудің жаңа психологиясы : кітап / Д. Кэрол . - Алматы : Мазмұндама , 2021. - 260 б. . - ISBN 978-601-7630-22-5 : 3333.00 тг.
Рубрики: ПСИХОЛОГИЯ. ПСИХОЛОГИЯ ҒЫЛЫМДАРЫ
ЖАЛПЫ ПСИХОЛОГИЯ
Кл.слова (ненормированные):
ойлау -- табысқа жету -- қарым-қатынас -- бала тәрбиесі -- тұлғаның өсуі -- сәтсіздік -- ойлау үлгілері -- бәсеке -- көшбасшылық
Аннотация: Кітапта тұлғаның өсуіне айрықша назар аударады. Ересектер мен балалар психологиясын дамыту, ойлау үлгісін өзгерту мәселелері жан-жақты зерделенеді. Автор ғылыми зерттеулер мен конференция, семинар-дәріс материалдарына кеңінен тоқталады. Еңбек жалпы оқырман қауымға арналған.
Экземпляры всего: 5
1.2-№4 Ч/З (1), 5.2-№6 Ч/З (2), 2.1-№2 Ч/З (2)
Свободны: 1.2-№4 Ч/З (1), 5.2-№6 Ч/З (2), 2.1-№2 Ч/З (2)
95.
Подробнее
65.9(5Қаз)29я7
Ж78
Жунисбекова, Г. Е.
Ұйым экономикасы : оқу құралы / Г. Е. Жунисбекова. - Алматы : Фортуна Полиграф, 2023. - 158 б. : рис., табл. - ISBN 978-601-329-319-6 : 4800. 00 тг.
ББК 65.9(5Қаз)29я7
Рубрики: ЭКОНОМИКА. ЭКОНОМИКА ҒЫЛЫМДАРЫ
ҚАЗАҚСТАННЫҢ КӘСІПОРЫН ЭКОНОМИКАСЫ
Кл.слова (ненормированные):
ұйым экономикасы -- негізгі қорлар -- айналым капиталы -- ұйымның негізгі капиталы -- ұйымның еңбек ресурстары -- кәсіпорында еңбек ақы төлеу -- ұйымның инвестициялық саясаты -- ұйымның инновациялық саясаты -- ұйымның капиталы -- ұйымның бәсекеге қабілеттілігі -- кәсіпорынның қаржылық нәтижелері -- кәсіпорын қызметі -- тиімділік -- өнімді өткізу -- инвестиция -- ұйымның инвестициялық қызметі -- оқу құралы -- магистрант -- магистранттарға арналған оқу құралы -- орта оқу орны -- айналым -- өндіріс
Аннотация: Оқу құралында ұйым экономикасы, оның экономикалық мәні, ерекшеліктері, ұйымда ресурстарды пайдалану тиімділігі, оны анықтау әдістемесі және оның түрлері баяндалған. Берілген оқу құралы экономикалық орта және жоғары оқу орындарының студенттері, магистранттары, жас мамандар және оқытушылары үшін, сондай-ақ өз білімдері мен кәсіби деңгейлерін көтергісі келетін оқырмандарға арналған.
Экземпляры всего: 5
1.2-№4 Ч/З (1), 2.1-№2 Ч/З (4)
Свободны: 1.2-№4 Ч/З (1), 2.1-№2 Ч/З (4)
Ж78
Жунисбекова, Г. Е.
Ұйым экономикасы : оқу құралы / Г. Е. Жунисбекова. - Алматы : Фортуна Полиграф, 2023. - 158 б. : рис., табл. - ISBN 978-601-329-319-6 : 4800. 00 тг.
Рубрики: ЭКОНОМИКА. ЭКОНОМИКА ҒЫЛЫМДАРЫ
ҚАЗАҚСТАННЫҢ КӘСІПОРЫН ЭКОНОМИКАСЫ
Кл.слова (ненормированные):
ұйым экономикасы -- негізгі қорлар -- айналым капиталы -- ұйымның негізгі капиталы -- ұйымның еңбек ресурстары -- кәсіпорында еңбек ақы төлеу -- ұйымның инвестициялық саясаты -- ұйымның инновациялық саясаты -- ұйымның капиталы -- ұйымның бәсекеге қабілеттілігі -- кәсіпорынның қаржылық нәтижелері -- кәсіпорын қызметі -- тиімділік -- өнімді өткізу -- инвестиция -- ұйымның инвестициялық қызметі -- оқу құралы -- магистрант -- магистранттарға арналған оқу құралы -- орта оқу орны -- айналым -- өндіріс
Аннотация: Оқу құралында ұйым экономикасы, оның экономикалық мәні, ерекшеліктері, ұйымда ресурстарды пайдалану тиімділігі, оны анықтау әдістемесі және оның түрлері баяндалған. Берілген оқу құралы экономикалық орта және жоғары оқу орындарының студенттері, магистранттары, жас мамандар және оқытушылары үшін, сондай-ақ өз білімдері мен кәсіби деңгейлерін көтергісі келетін оқырмандарға арналған.
Экземпляры всего: 5
1.2-№4 Ч/З (1), 2.1-№2 Ч/З (4)
Свободны: 1.2-№4 Ч/З (1), 2.1-№2 Ч/З (4)
96.
Подробнее
65.9(5Қаз)212я7
К 85
Купешова, С. Т.
Стратегиялық менеджмент : оқу құралы / С. Т. Купешова. - Алматы : Қазақ университеті , 2022. - 230 б. : рис. - ISBN 978-601-04-6077-5 : 8100. 00 тг.
ББК 65.9(5Қаз)212я7
Рубрики: ЭКОНОМИКА. ЭКОНОМИКА ҒЫЛЫМДАРЫ
ҚАЗАҚСТАН МЕНЕДЖМЕНТІ
Кл.слова (ненормированные):
стратегиялық менеджмент -- стратегия -- компания стратегиясын құру -- базалық стратегиялар -- бәсекелестік стратегия -- диверсификация стратегиясы -- стратегиялық бренд менеджмент -- стратегиялық өзгерістерді басқару -- құндылықтар -- базалық стратегиялар -- инновациялық стратегия -- оқу құралы -- магистрант -- магистранттарға арналған оқу құралы
Аннотация: Оқу құралында стратегия түсінігі және оның мазмұны мен мәні тереңдетіліп қарастырылған. Бұл оқу құралы жоғары оқу орындарының студенттеріне, оқытушыларына, магистранттарға арналған, сонымен қатар бизнес өкілдері мен мемлекеттік ұйымдардың қызметшілері үшін де ерекше қызығушылық туғызуы мүмкін.
Экземпляры всего: 5
1.2-№4 Ч/З (1), 2.1-№2 Ч/З (4)
Свободны: 1.2-№4 Ч/З (1), 2.1-№2 Ч/З (4)
К 85
Купешова, С. Т.
Стратегиялық менеджмент : оқу құралы / С. Т. Купешова. - Алматы : Қазақ университеті , 2022. - 230 б. : рис. - ISBN 978-601-04-6077-5 : 8100. 00 тг.
Рубрики: ЭКОНОМИКА. ЭКОНОМИКА ҒЫЛЫМДАРЫ
ҚАЗАҚСТАН МЕНЕДЖМЕНТІ
Кл.слова (ненормированные):
стратегиялық менеджмент -- стратегия -- компания стратегиясын құру -- базалық стратегиялар -- бәсекелестік стратегия -- диверсификация стратегиясы -- стратегиялық бренд менеджмент -- стратегиялық өзгерістерді басқару -- құндылықтар -- базалық стратегиялар -- инновациялық стратегия -- оқу құралы -- магистрант -- магистранттарға арналған оқу құралы
Аннотация: Оқу құралында стратегия түсінігі және оның мазмұны мен мәні тереңдетіліп қарастырылған. Бұл оқу құралы жоғары оқу орындарының студенттеріне, оқытушыларына, магистранттарға арналған, сонымен қатар бизнес өкілдері мен мемлекеттік ұйымдардың қызметшілері үшін де ерекше қызығушылық туғызуы мүмкін.
Экземпляры всего: 5
1.2-№4 Ч/З (1), 2.1-№2 Ч/З (4)
Свободны: 1.2-№4 Ч/З (1), 2.1-№2 Ч/З (4)
Беті 10, Нәтижелерін: 96