База данных: Книги ретро
Страница 1, Результатов: 2
Отмеченные записи: 0
1.
Подробнее
65.9(2)212я7
К67
Көкебаева, А. М.
Халықаралық маркетинг [Электрондық ресурс] : оқу құралы / А. М. Көкебаева, Б. Ж. Альмухаметова, А. Ш. Досжанова. - Алматы : Нұр-пресс, 2006. - 700 мв. - [Б.ц.] тг.
ББК 65.9(2)212я7
Рубрики: Экономика. Экономика ғылымдары
Маркетинг
Кл.слова (ненормированные):
халықаралық маркетинг -- субъектілер -- концепция -- халықаралық маркетингтік орта -- нарық -- нарықты сегменттеу -- баға -- баға саясаты -- сыртқы нарық -- электрондық оқулық
Доп.точки доступа:
Альмухаметова, Б.Ж.
Досжанова, А.Ш.
Экземпляры всего: 1
2.6-№4 оқу залы (1)
Свободны: 2.6-№4 оқу залы (1)
К67
Көкебаева, А. М.
Халықаралық маркетинг [Электрондық ресурс] : оқу құралы / А. М. Көкебаева, Б. Ж. Альмухаметова, А. Ш. Досжанова. - Алматы : Нұр-пресс, 2006. - 700 мв. - [Б.ц.] тг.
Рубрики: Экономика. Экономика ғылымдары
Маркетинг
Кл.слова (ненормированные):
халықаралық маркетинг -- субъектілер -- концепция -- халықаралық маркетингтік орта -- нарық -- нарықты сегменттеу -- баға -- баға саясаты -- сыртқы нарық -- электрондық оқулық
Доп.точки доступа:
Альмухаметова, Б.Ж.
Досжанова, А.Ш.
Экземпляры всего: 1
2.6-№4 оқу залы (1)
Свободны: 2.6-№4 оқу залы (1)
2.
Подробнее
65.9(5Каз)212.4я7
Ш17
Шаекина, Ж. М.
Туризм маркетингі [Мәтін] : оқулық / Ж. М. Шаекина, Ә. Ж. Қойтанова. - Алматы : ЖШС РПБК Дәуір, 2012. - 288 б. - ISBN 978-601-217-356-7 : 1351т. 00т. тг.
ББК 65.9(5Каз)212.4я7
Рубрики: Экономика. Экономика ғылымдары
Жеке елдердің экономикасы
Кл.слова (ненормированные):
туристік маркетингтің теориялық негіздері -- туризмдегі маркетинг мәні -- туристік маркетинг жүйесі -- турфирма нарығы -- туризмдегі сапаны маркетингтік басқару -- баға саясаты -- туристік индустрия -- туристік маркетинг коммуникациялары
Доп.точки доступа:
Қойтанова, Ә.Ж.
Экземпляры всего: 20
2.1-№2 оқу залы (19), 2.6-№4 оқу залы (1)
Свободны: 2.1-№2 оқу залы (19), 2.6-№4 оқу залы (1)
Ш17
Шаекина, Ж. М.
Туризм маркетингі [Мәтін] : оқулық / Ж. М. Шаекина, Ә. Ж. Қойтанова. - Алматы : ЖШС РПБК Дәуір, 2012. - 288 б. - ISBN 978-601-217-356-7 : 1351т. 00т. тг.
Рубрики: Экономика. Экономика ғылымдары
Жеке елдердің экономикасы
Кл.слова (ненормированные):
туристік маркетингтің теориялық негіздері -- туризмдегі маркетинг мәні -- туристік маркетинг жүйесі -- турфирма нарығы -- туризмдегі сапаны маркетингтік басқару -- баға саясаты -- туристік индустрия -- туристік маркетинг коммуникациялары
Доп.точки доступа:
Қойтанова, Ә.Ж.
Экземпляры всего: 20
2.1-№2 оқу залы (19), 2.6-№4 оқу залы (1)
Свободны: 2.1-№2 оқу залы (19), 2.6-№4 оқу залы (1)
Страница 1, Результатов: 2