Электронный каталог


 

База данных: Книги

Страница 1, Результатов: 1

Отмеченные записи: 0

65.9(5Қаз)212.4я7
Д13

Давлетова , М. Т.
    Маркетингті басқару : оқу құралы / М. Т. Давлетова , А. Ильяс , Д. М. Мухияева . - Алматы : ADAL KITAP, 2023. - 545 б. . - ISBN 978-601-7681-09-8 : 18200.00 тг.

ББК 65.9(5Қаз)212.4я7

Рубрики: ЭКОНОМИКА. ЭКОНОМИКА ҒЫЛЫМДАРЫ

   ҚАЗАҚСТАН МАРКЕТИНГІ


Кл.слова (ненормированные):
маркетингті басқару -- бизнесті дамыту -- бәсекелестік -- маркетинг бюджеті -- болжау әдістері -- кәсіпорындардағы маркетингті басқару -- маркетингтік зерттеу әдістері -- тауар стратегиялары -- тауардың бағасын анықтау -- тауарды позициялау -- бренд -- өнімнің құны -- брендинг стратегиялары -- мезортаны талдау -- көтерме сауда кәсіпорындары -- бәсекелестік стратегиялары -- өнімнің құны -- көтермелеу бюджеті -- оқу құралы
Аннотация: Оқулық студенттерге маркетингті басқару саласында терең және жүйеленген білім беруге, маркетингтік технологиялар мен стратегияларды зерттеудің негізін салуға, маркетингтік операциялардың мазмұны мен практикалық жүзеге асырылуының мәнін және олардың даму тенденцияларын білуге көмектеседі.
Доп.точки доступа:
Ильяс , А.
Мухияева , Д. М.

Экземпляры всего: 2
1.2-№4 Ч/З (1), 2.1-№2 Ч/З (1)
Свободны: 1.2-№4 Ч/З (1), 2.1-№2 Ч/З (1)

Давлетова , М. Т. Маркетингті басқару [Текст] : оқу құралы / М. Т. Давлетова , А. Ильяс , Д. М. Мухияева , 2023. - 545 б.

1.

Давлетова , М. Т. Маркетингті басқару [Текст] : оқу құралы / М. Т. Давлетова , А. Ильяс , Д. М. Мухияева , 2023. - 545 б.


65.9(5Қаз)212.4я7
Д13

Давлетова , М. Т.
    Маркетингті басқару : оқу құралы / М. Т. Давлетова , А. Ильяс , Д. М. Мухияева . - Алматы : ADAL KITAP, 2023. - 545 б. . - ISBN 978-601-7681-09-8 : 18200.00 тг.

ББК 65.9(5Қаз)212.4я7

Рубрики: ЭКОНОМИКА. ЭКОНОМИКА ҒЫЛЫМДАРЫ

   ҚАЗАҚСТАН МАРКЕТИНГІ


Кл.слова (ненормированные):
маркетингті басқару -- бизнесті дамыту -- бәсекелестік -- маркетинг бюджеті -- болжау әдістері -- кәсіпорындардағы маркетингті басқару -- маркетингтік зерттеу әдістері -- тауар стратегиялары -- тауардың бағасын анықтау -- тауарды позициялау -- бренд -- өнімнің құны -- брендинг стратегиялары -- мезортаны талдау -- көтерме сауда кәсіпорындары -- бәсекелестік стратегиялары -- өнімнің құны -- көтермелеу бюджеті -- оқу құралы
Аннотация: Оқулық студенттерге маркетингті басқару саласында терең және жүйеленген білім беруге, маркетингтік технологиялар мен стратегияларды зерттеудің негізін салуға, маркетингтік операциялардың мазмұны мен практикалық жүзеге асырылуының мәнін және олардың даму тенденцияларын білуге көмектеседі.
Доп.точки доступа:
Ильяс , А.
Мухияева , Д. М.

Экземпляры всего: 2
1.2-№4 Ч/З (1), 2.1-№2 Ч/З (1)
Свободны: 1.2-№4 Ч/З (1), 2.1-№2 Ч/З (1)

Страница 1, Результатов: 1

 

Все поступления за 
Или выберите интересующий месяц