База данных: Книги
Страница 1, Результатов: 3
Отмеченные записи: 0
1.
Подробнее
65.050(5Қаз)я7
Б20
Байтиленова, Е. С.
Логистика [Мәтін] : оқу құралы / Е. С. Байтиленова, Д. С. Байтиленова. - Алматы : Эверо, 2014. - 196 б. - ISBN 978-601-240-157-8 : 700т. 00т. тг.
ББК 65.050(5Қаз)я7
Рубрики: ЭКОНОМИКА. ЭКОНОМИКА ҒЫЛЫМДАРЫ
ҚАЗАҚСТАН ЭКОНОМИКАСЫ
ҚАЗАҚСТАНДЫҚ ЭКОНОМИКАЛЫҚ БАСҚАРУ
Кл.слова (ненормированные):
экономика -- менеджмент -- маркетинг -- логистика -- логистикалық жүйелер -- логистикалық менеджмент -- маркетинг стратегиясы -- логистикалық ақпараттық жүйелер -- штрих кодттар -- оқу құралы -- ПОҚ еңбектері
Доп.точки доступа:
Байтиленова, Д.С.
Экземпляры всего: 5
1.2-№4 Ч/З (4), 2.1-№2 оқу залы (1)
Свободны: 1.2-№4 Ч/З (4), 2.1-№2 оқу залы (1)
Б20
Байтиленова, Е. С.
Логистика [Мәтін] : оқу құралы / Е. С. Байтиленова, Д. С. Байтиленова. - Алматы : Эверо, 2014. - 196 б. - ISBN 978-601-240-157-8 : 700т. 00т. тг.
Рубрики: ЭКОНОМИКА. ЭКОНОМИКА ҒЫЛЫМДАРЫ
ҚАЗАҚСТАН ЭКОНОМИКАСЫ
ҚАЗАҚСТАНДЫҚ ЭКОНОМИКАЛЫҚ БАСҚАРУ
Кл.слова (ненормированные):
экономика -- менеджмент -- маркетинг -- логистика -- логистикалық жүйелер -- логистикалық менеджмент -- маркетинг стратегиясы -- логистикалық ақпараттық жүйелер -- штрих кодттар -- оқу құралы -- ПОҚ еңбектері
Доп.точки доступа:
Байтиленова, Д.С.
Экземпляры всего: 5
1.2-№4 Ч/З (4), 2.1-№2 оқу залы (1)
Свободны: 1.2-№4 Ч/З (4), 2.1-№2 оқу залы (1)
2.
Подробнее
65.9(2)212.4
К65
Котлер, Филип Т.
Маркетинг негіздері [Мәтін] : ғылыми басылым / Филип Т. Котлер, Г. Армстронг. - Астана : Ұлттық аударма бюросы, 2019. - 736 б. - ISBN 978-601-7943-39-4 : 3621т. 00т. тг.
ББК 65.9(2)212.4
Рубрики: ЭКОНОМИКА
ҚАЗАҚСТАННЫҢ ЭКОНОМ ТЕОРИЯСЫ
Кл.слова (ненормированные):
маркетинг -- маркетинг анықтамасы -- цифр дәуірі -- маркетинг түрлері -- бизнес-портфолионы жобалау -- маркетинг стратегиясы -- микроорта -- макроорта -- маркетнгтік ақпарат -- рухани жаңғыру -- 100 жаңа кітап -- жаңа гуманитарлық білім
Доп.точки доступа:
Армстронг, Г.
Экземпляры всего: 135
5.2-№6 оқу залы (82), 4.1-№5 оқу залы (50), 5.3-№7 оқу залы (3)
Свободны: 5.2-№6 оқу залы (82), 4.1-№5 оқу залы (50), 5.3-№7 оқу залы (3)
К65
Котлер, Филип Т.
Маркетинг негіздері [Мәтін] : ғылыми басылым / Филип Т. Котлер, Г. Армстронг. - Астана : Ұлттық аударма бюросы, 2019. - 736 б. - ISBN 978-601-7943-39-4 : 3621т. 00т. тг.
Рубрики: ЭКОНОМИКА
ҚАЗАҚСТАННЫҢ ЭКОНОМ ТЕОРИЯСЫ
Кл.слова (ненормированные):
маркетинг -- маркетинг анықтамасы -- цифр дәуірі -- маркетинг түрлері -- бизнес-портфолионы жобалау -- маркетинг стратегиясы -- микроорта -- макроорта -- маркетнгтік ақпарат -- рухани жаңғыру -- 100 жаңа кітап -- жаңа гуманитарлық білім
Доп.точки доступа:
Армстронг, Г.
Экземпляры всего: 135
5.2-№6 оқу залы (82), 4.1-№5 оқу залы (50), 5.3-№7 оқу залы (3)
Свободны: 5.2-№6 оқу залы (82), 4.1-№5 оқу залы (50), 5.3-№7 оқу залы (3)
3.
Подробнее
65.9(5Қаз)44я7
Қ 64
Қонақжайлылық индустрия менеджменті [Мәтін] : оқу құралы / Ж.А.Назикова, Е.Е.Джоланов, М.А.Калдыгозова, Э.З.Керимкулова . - Тараз : "Dulaty university", 2021. - 197 б. - ISBN 978-601-7329-58-7 : 1100.00 тг.
Рубрики: ЭКОНОМИКА. ЭКОНОМИКА ҒЫЛЫМДАРЫ
Кл.слова (ненормированные):
экономика -- қонақжайлылық -- мейрамхана өндірісі -- мейрамхана түрлері -- әлемдік қонақжайлылық -- қонақ үй бизнесі -- қызметтік этикет -- франчайзинг -- нөмірлік қор -- қонақ үй нөмірлері -- корпоративтік мәдениет -- оқу құралы -- пиар-қонақ үй бизнесі -- мейрамхана өндірісінің ерекшелігі -- шайпұл мөлшері -- мейрамханадағы сахналық өнер -- мейрамхана түрлері -- қонақжайлық индустриясындағы менеджмент -- маркетинг стратегиясы -- оқу құралы -- ПОҚ еңбектері -- қонақжайлылық индустриясындағы маркетинг
Аннотация: Бұл оқу құралының мазмұны мен құрылымы заманауи қонақ үй кәсіпорын құрудың негізгі мәселелерін, оның бөлімшелерінің құрылысы мен жұмыс істеу принциптерін зерттеуге мүмкіндік береді. Қоғамдық тамақтану кәсіпорындарының жіктелуі, ұйымдастыру және жұмыс принциптері қарастырылған. Ақпараттық технологиялар негізінде қонақүйлер мен мейрамханаларды басқару жүйесін қалыптастырудың заманауи бағыттарына ерекше назар аударылады.
Экземпляры всего: 7
1.2-№4 Ч/З (2), 2.1-№2 оқу залы (5)
Свободны: 1.2-№4 Ч/З (2), 2.1-№2 оқу залы (5)
Қ 64
Қонақжайлылық индустрия менеджменті [Мәтін] : оқу құралы / Ж.А.Назикова, Е.Е.Джоланов, М.А.Калдыгозова, Э.З.Керимкулова . - Тараз : "Dulaty university", 2021. - 197 б. - ISBN 978-601-7329-58-7 : 1100.00 тг.
Рубрики: ЭКОНОМИКА. ЭКОНОМИКА ҒЫЛЫМДАРЫ
Кл.слова (ненормированные):
экономика -- қонақжайлылық -- мейрамхана өндірісі -- мейрамхана түрлері -- әлемдік қонақжайлылық -- қонақ үй бизнесі -- қызметтік этикет -- франчайзинг -- нөмірлік қор -- қонақ үй нөмірлері -- корпоративтік мәдениет -- оқу құралы -- пиар-қонақ үй бизнесі -- мейрамхана өндірісінің ерекшелігі -- шайпұл мөлшері -- мейрамханадағы сахналық өнер -- мейрамхана түрлері -- қонақжайлық индустриясындағы менеджмент -- маркетинг стратегиясы -- оқу құралы -- ПОҚ еңбектері -- қонақжайлылық индустриясындағы маркетинг
Аннотация: Бұл оқу құралының мазмұны мен құрылымы заманауи қонақ үй кәсіпорын құрудың негізгі мәселелерін, оның бөлімшелерінің құрылысы мен жұмыс істеу принциптерін зерттеуге мүмкіндік береді. Қоғамдық тамақтану кәсіпорындарының жіктелуі, ұйымдастыру және жұмыс принциптері қарастырылған. Ақпараттық технологиялар негізінде қонақүйлер мен мейрамханаларды басқару жүйесін қалыптастырудың заманауи бағыттарына ерекше назар аударылады.
Экземпляры всего: 7
1.2-№4 Ч/З (2), 2.1-№2 оқу залы (5)
Свободны: 1.2-№4 Ч/З (2), 2.1-№2 оқу залы (5)
Страница 1, Результатов: 3