База данных: Электронная библиотека
Страница 1, Результатов: 4
Отмеченные записи: 0
1.
Подробнее
65.290-2я73-829409656
Есімжанова, С. Р
Маркетинг практикумы [Электрондық ресурс] : оқу құралы / С.Р Есімжанова. - Алматы : Экономика, 2016. - 216 б. - Б. ц.
ББК 65.290-2я73
Рубрики: ЭКОНОМИКА
МАРКЕТИНГ.МЕНЕДЖМЕНТ
Кл.слова (ненормированные):
маркетингтік зерттеулер -- маркетингтік орта -- нарықты сегменттеу -- баға саясаты -- стратегиялық жоспарлау
Есімжанова, С. Р
Маркетинг практикумы [Электрондық ресурс] : оқу құралы / С.Р Есімжанова. - Алматы : Экономика, 2016. - 216 б. - Б. ц.
Рубрики: ЭКОНОМИКА
МАРКЕТИНГ.МЕНЕДЖМЕНТ
Кл.слова (ненормированные):
маркетингтік зерттеулер -- маркетингтік орта -- нарықты сегменттеу -- баға саясаты -- стратегиялық жоспарлау
2.
Подробнее
65.290-2.я7
К67
Көкебаева, А. М.
Халықаралық маркетинг [Электрондық ресурс] / А. М. Көкебаева, Б. Ж. Альмухамбетова, А. Ш. Досжанова. - Алматы : [б. и.], 2006. - 156 б. - Б. ц.
ББК 65.290-2.я7
Рубрики: ЭКОНОМИКА
ХАЛЫҚАРАЛЫҚ ЭКОНОМИКА
МАРКЕТИНГ
Кл.слова (ненормированные):
сыртқы экономикалық қызмет -- маркетингтік орта -- халықаралық маркетинг -- халықаралық тауарлық саясат -- сервистік саясат -- халықаралық бәсеке -- сегменттеу -- баға стратегиясы -- кросмаркетинг -- кросдокинг
Доп.точки доступа:
Альмухамбетова, Б.Ж.
Досжанова, А.Ш.
К67
Көкебаева, А. М.
Халықаралық маркетинг [Электрондық ресурс] / А. М. Көкебаева, Б. Ж. Альмухамбетова, А. Ш. Досжанова. - Алматы : [б. и.], 2006. - 156 б. - Б. ц.
Рубрики: ЭКОНОМИКА
ХАЛЫҚАРАЛЫҚ ЭКОНОМИКА
МАРКЕТИНГ
Кл.слова (ненормированные):
сыртқы экономикалық қызмет -- маркетингтік орта -- халықаралық маркетинг -- халықаралық тауарлық саясат -- сервистік саясат -- халықаралық бәсеке -- сегменттеу -- баға стратегиясы -- кросмаркетинг -- кросдокинг
Доп.точки доступа:
Альмухамбетова, Б.Ж.
Досжанова, А.Ш.
3.
Подробнее
65.9(5Қаз)29-431.5я7
Т 81
Туроперейтинг [Электронный ресурс] : оқулық / Л.М.Муталиева, Р.Шоқан, А.Х.Муканов, Е.Э.Галиакбаров, Ж.С.Жұбатқан . - Нұр-Сұлтан : Л.Н.Гумилев атындағы ЕҰУ , 2022. - 333 б. - Б. ц.
Рубрики: ЭКОНОМИКА. ЭКОНОМИКА ҒЫЛЫМДАРЫ
ҚАЗАҚСТАН ТУРИЗМІ
Кл.слова (ненормированные):
туроперейтинг -- туроперейтинг ұғымы -- туризмнің түрлері -- туризмнің формалары -- туроператорлық фирма -- агенттік желілер -- агенттерді таңдау -- турды ұйымдастыру -- қонақ үйлер -- туроператорлық қызмет -- туроператордың маркетингтік ортасы -- туристік нарықты сегменттеу -- экскурсиялық объектілер -- туроперейтингтегі жанжалдарды шешу -- оқулық -- сый -- туроператорлардың шетелдік өкілдері -- Қазақстан Республикасының Білім және ғылым министрлігі
Аннотация: Оқулықта қазіргі жағдайда туроператорлық қызметті дамытудың негізгі аспектілері қарастырылған, туристік нарық субъектісі ретінде туроператор қызметінің негізгі параметрлері ұсынылған, турды әзірлеу, туроператордың басқа нарық субъектілерімен өзара әрекеттесуі мәселелері қарастырылған, туристік өнімді қосымша қызметтермен қамтамасыздандыру үрдісі, туристік өнімді қазіргі жағдайда жылжыту нұсқалары сипатталған. Оқулық "Туризм" білім беру бағдарламасы аясында ЖОО білім алушыларға арналған.
Свободных экз. нет
Т 81
Туроперейтинг [Электронный ресурс] : оқулық / Л.М.Муталиева, Р.Шоқан, А.Х.Муканов, Е.Э.Галиакбаров, Ж.С.Жұбатқан . - Нұр-Сұлтан : Л.Н.Гумилев атындағы ЕҰУ , 2022. - 333 б. - Б. ц.
Рубрики: ЭКОНОМИКА. ЭКОНОМИКА ҒЫЛЫМДАРЫ
ҚАЗАҚСТАН ТУРИЗМІ
Кл.слова (ненормированные):
туроперейтинг -- туроперейтинг ұғымы -- туризмнің түрлері -- туризмнің формалары -- туроператорлық фирма -- агенттік желілер -- агенттерді таңдау -- турды ұйымдастыру -- қонақ үйлер -- туроператорлық қызмет -- туроператордың маркетингтік ортасы -- туристік нарықты сегменттеу -- экскурсиялық объектілер -- туроперейтингтегі жанжалдарды шешу -- оқулық -- сый -- туроператорлардың шетелдік өкілдері -- Қазақстан Республикасының Білім және ғылым министрлігі
Аннотация: Оқулықта қазіргі жағдайда туроператорлық қызметті дамытудың негізгі аспектілері қарастырылған, туристік нарық субъектісі ретінде туроператор қызметінің негізгі параметрлері ұсынылған, турды әзірлеу, туроператордың басқа нарық субъектілерімен өзара әрекеттесуі мәселелері қарастырылған, туристік өнімді қосымша қызметтермен қамтамасыздандыру үрдісі, туристік өнімді қазіргі жағдайда жылжыту нұсқалары сипатталған. Оқулық "Туризм" білім беру бағдарламасы аясында ЖОО білім алушыларға арналған.
Свободных экз. нет
4.
Подробнее
65.9(5Каз)212.4я7
Ү86
Үстенова, Ө. Ж.
Туризм маркетингі [Электронный ресурс] : оқу құралы / Ө. Ж. Үстенова, М. Р. Смыкова, Б. Б. Жүнісбекова. - Электрон. текстовые дан. - Алматы : Экономика, 2009. - 248 б. - Б. ц.
ББК 65.9(5Каз)212.4я7
Рубрики: Экономика. Экономика ғылымдары
Қазақстан маркетингі
Кл.слова (ненормированные):
туризм -- халықаралық туризм -- туризмдегі маркетингтік орта -- туристік нарықтық сегменттеу -- туризм саласындағы маркетинг -- қонақ үй қызметінің маркетингі -- Алматының туристік кешені -- туристік кластер
Доп.точки доступа:
Смыкова, М.Р.
Жүнісбекова, Б.Б.
Ү86
Үстенова, Ө. Ж.
Туризм маркетингі [Электронный ресурс] : оқу құралы / Ө. Ж. Үстенова, М. Р. Смыкова, Б. Б. Жүнісбекова. - Электрон. текстовые дан. - Алматы : Экономика, 2009. - 248 б. - Б. ц.
Рубрики: Экономика. Экономика ғылымдары
Қазақстан маркетингі
Кл.слова (ненормированные):
туризм -- халықаралық туризм -- туризмдегі маркетингтік орта -- туристік нарықтық сегменттеу -- туризм саласындағы маркетинг -- қонақ үй қызметінің маркетингі -- Алматының туристік кешені -- туристік кластер
Доп.точки доступа:
Смыкова, М.Р.
Жүнісбекова, Б.Б.
Страница 1, Результатов: 4