База данных: Книги
Страница 1, Результатов: 3
Отмеченные записи: 0
1.
Подробнее
65.9(2)212.4я7
Т50
Тойкин, С. Х.
Маркетинг негіздері [Мәтін] : оқулық / С. Х. Тойкин. - Астана : Фолиант, 2008. - 256 б. - ). - ISBN 9965-35-409-X : 830т. 00т. тг.
ББК 65.9(2)212.4я7
Рубрики: ЭКОНОМИКА
ҚАЗАҚСТАННЫҢ ЭКОНОМ ТЕОРИЯСЫ
Кл.слова (ненормированные):
маркетинг -- нарық -- тауар -- баға -- қоғам -- сегменттеу процесі
Экземпляры всего: 10
5.2-№6 оқу залы (5), 1-4 (2), 4.1-№5 оқу залы (3)
Свободны: 5.2-№6 оқу залы (5), 1-4 (2), 4.1-№5 оқу залы (3)
Т50
Тойкин, С. Х.
Маркетинг негіздері [Мәтін] : оқулық / С. Х. Тойкин. - Астана : Фолиант, 2008. - 256 б. - ). - ISBN 9965-35-409-X : 830т. 00т. тг.
Рубрики: ЭКОНОМИКА
ҚАЗАҚСТАННЫҢ ЭКОНОМ ТЕОРИЯСЫ
Кл.слова (ненормированные):
маркетинг -- нарық -- тауар -- баға -- қоғам -- сегменттеу процесі
Экземпляры всего: 10
5.2-№6 оқу залы (5), 1-4 (2), 4.1-№5 оқу залы (3)
Свободны: 5.2-№6 оқу залы (5), 1-4 (2), 4.1-№5 оқу залы (3)
2.
Подробнее
65.9(2)212.4я7
Т50
Тойкин, С. Х.
Маркетинг негіздері [Мәтін] : оқулық / С. Х. Тойкин, Ә. Т. Жайнақова, Қ. Б. Тәмпішева. - Астана : Фолиант, 2007. - 256 б. - ). - ISBN 9965-35-121-Х : 1459т. 00т. тг.
ББК 65.9(2)212.4я7
Рубрики: ЭКОНОМИКА
ҚАЗАҚСТАННЫҢ ЭКОНОМ ТЕОРИЯСЫ
Кл.слова (ненормированные):
маркетинг -- нарық -- тауар -- баға -- қоғам -- сегменттеу процесі
Доп.точки доступа:
Жайнақова, Ә.Т.
Тәмпішева, Қ.Б.
Экземпляры всего: 2
4.1-№5 оқу залы (2)
Свободны: 4.1-№5 оқу залы (2)
Т50
Тойкин, С. Х.
Маркетинг негіздері [Мәтін] : оқулық / С. Х. Тойкин, Ә. Т. Жайнақова, Қ. Б. Тәмпішева. - Астана : Фолиант, 2007. - 256 б. - ). - ISBN 9965-35-121-Х : 1459т. 00т. тг.
Рубрики: ЭКОНОМИКА
ҚАЗАҚСТАННЫҢ ЭКОНОМ ТЕОРИЯСЫ
Кл.слова (ненормированные):
маркетинг -- нарық -- тауар -- баға -- қоғам -- сегменттеу процесі
Доп.точки доступа:
Жайнақова, Ә.Т.
Тәмпішева, Қ.Б.
Экземпляры всего: 2
4.1-№5 оқу залы (2)
Свободны: 4.1-№5 оқу залы (2)
3.
Подробнее
65.9(2)212.4я7
Т52
Тоқбаева, Ж.
Маркетинг негіздері [Мәтін] : оқу құралы / Ж. Тоқбаева, Ж. Тасқынбай. - Астана : Фолиант, 2008. - 192 б. - ). - ISBN 9965-35-353-0 : 654т. 00т. тг.
ББК 65.9(2)212.4я7
Рубрики: ЭКОНОМИКА
ҚАЗАҚСТАННЫҢ ЭКОНОМИКАЛЫҚ ТЕОРИЯСЫ
Кл.слова (ненормированные):
маркетинг -- нарық -- тауар -- баға -- қоғам -- сегменттеу процесі
Доп.точки доступа:
Тасқынбай, Ж.
Экземпляры всего: 10
5.2-№6 оқу залы (5), 1-4 (2), 4.1-№5 оқу залы (3)
Свободны: 5.2-№6 оқу залы (5), 1-4 (2), 4.1-№5 оқу залы (3)
Т52
Тоқбаева, Ж.
Маркетинг негіздері [Мәтін] : оқу құралы / Ж. Тоқбаева, Ж. Тасқынбай. - Астана : Фолиант, 2008. - 192 б. - ). - ISBN 9965-35-353-0 : 654т. 00т. тг.
Рубрики: ЭКОНОМИКА
ҚАЗАҚСТАННЫҢ ЭКОНОМИКАЛЫҚ ТЕОРИЯСЫ
Кл.слова (ненормированные):
маркетинг -- нарық -- тауар -- баға -- қоғам -- сегменттеу процесі
Доп.точки доступа:
Тасқынбай, Ж.
Экземпляры всего: 10
5.2-№6 оқу залы (5), 1-4 (2), 4.1-№5 оқу залы (3)
Свободны: 5.2-№6 оқу залы (5), 1-4 (2), 4.1-№5 оқу залы (3)
Страница 1, Результатов: 3