Электронный каталог


 

База данных: Книги

Страница 1, Результатов: 3

Отмеченные записи: 0

74.200.5я7
Б94

Бітібаева, Қ.
    Оқушыларды ғылыми-зерттеу жұмысына баулу жолдары [Мәтін] : мұғалімдерге арналған әдістемелік нұсқау / Қ. Бітібаева. - Алматы : Дәір-Кітап, 2012. - 221 б. - ISBN 978-601-7314-30-9 : 495т. 00т. тг., 1000т. 00т. тг.

ББК 74.200.5я7

Рубрики: ПЕДАГОГИКА

   ЖАЛПЫ БІЛІМ БЕРЕТІН МЕКТЕП


Кл.слова (ненормированные):
табысқа жету -- зерттеулер -- баяндама
Экземпляры всего: 12
5.2-№6 оқу залы (10), 1-4 (2)
Свободны: 5.2-№6 оқу залы (10), 1-4 (2)

Бітібаева, Қ. Оқушыларды ғылыми-зерттеу жұмысына баулу жолдары [Мәтін] : Мұғалімдерге арналған әдістемелік нұсқау, 2012. - 221 б.

1.

Бітібаева, Қ. Оқушыларды ғылыми-зерттеу жұмысына баулу жолдары [Мәтін] : Мұғалімдерге арналған әдістемелік нұсқау, 2012. - 221 б.


74.200.5я7
Б94

Бітібаева, Қ.
    Оқушыларды ғылыми-зерттеу жұмысына баулу жолдары [Мәтін] : мұғалімдерге арналған әдістемелік нұсқау / Қ. Бітібаева. - Алматы : Дәір-Кітап, 2012. - 221 б. - ISBN 978-601-7314-30-9 : 495т. 00т. тг., 1000т. 00т. тг.

ББК 74.200.5я7

Рубрики: ПЕДАГОГИКА

   ЖАЛПЫ БІЛІМ БЕРЕТІН МЕКТЕП


Кл.слова (ненормированные):
табысқа жету -- зерттеулер -- баяндама
Экземпляры всего: 12
5.2-№6 оқу залы (10), 1-4 (2)
Свободны: 5.2-№6 оқу залы (10), 1-4 (2)

65.9(2)212я7
Б 27

Баттл, Ф
    Тұтынушымен қарым-қатынас менеджменті: ұғымдар мен технологиялар [Мәтін] = Customer relationsnip management:concepts and technologies : оқулық / Бас ред. А.Б.Исембердиева, Ауд. А.Мұхамеджанова . - Алматы : "Ұлттық аударма бюросы" ҚҚ, 2020. - 444 б. - ISBN 978-601-7621-25-4 : 3865т.00т. тг.

Рубрики: ЭКОНОМИКА.ЭКОНОМИКАЛЫҚ ҒЫЛЫМДАР

   МЕНЕДЖМЕНТ


Кл.слова (ненормированные):
экономика -- менеджмент -- тұтынушымен қарым-қатынас -- тұтынушы саясаты -- маркетингті автоматтандыру -- сапаны басқару -- қызмет көрсету маркетингі -- операциялық SFA -- SFA экожүйесі -- аналитикалық CRM -- табысқа жетуді жоспарлау -- аккаунт менеджменті -- рухани жаңғыру -- оқулық -- 100 жаңа оқулық -- безвозмездно
Аннотация: Бұл оқулық тұтынушымен қарым-қатынас менеджменті саласын, оған қатысты теориялар мен тұжырымдарды жұйелейді. Сонымен бірге тұтынушыға қол жеткізу, оны ұстап қалу және өзара қарым-қатынасты дамыту кезеңдері жан-жақты қамтылып, тұтынушыға қатысты деректер жинау, оны қолдану және бұл процестерде маркетинг, сату, ақпараттық технологиялар, HR-менеджмент, қызмет көрсету, бухгалтерлік есеп және стратегиялық менеджмент салалары қалай байланысатынын көрсетеді.
Доп.точки доступа:
Маклан, С

Экземпляры всего: 300
2.6-№1 Ч/З (5), 1-1 рухани жаңғыру (1), 1.2-№4 Ч/З (5), 4.1-№5 оқу залы (55), 5.2-№6 оқу залы (30), 5.3-№7 оқу залы (5), 6.1-№8 оқу залы (50), 6.2-№9 оқу залы (5), №10 оқу залы (жатахана) (1), №11 оқу залы (жатахана) (1), Каратау 3-4 №12 оқу залы (2), 2.1-№2 оқу залы (139), 1.1-Ғылыми кеңес залы (1)
Свободны: 2.6-№1 Ч/З (5), 1-1 рухани жаңғыру (1), 1.2-№4 Ч/З (5), 4.1-№5 оқу залы (55), 5.2-№6 оқу залы (30), 5.3-№7 оқу залы (5), 6.1-№8 оқу залы (50), 6.2-№9 оқу залы (5), №10 оқу залы (жатахана) (1), №11 оқу залы (жатахана) (1), Каратау 3-4 №12 оқу залы (2), 2.1-№2 оқу залы (139), 1.1-Ғылыми кеңес залы (1)

Баттл, Ф Тұтынушымен қарым-қатынас менеджменті: ұғымдар мен технологиялар [Мәтін] : оқулық / Бас ред. А.Б.Исембердиева, Ауд. А.Мұхамеджанова , 2020. - 444 б

2.

Баттл, Ф Тұтынушымен қарым-қатынас менеджменті: ұғымдар мен технологиялар [Мәтін] : оқулық / Бас ред. А.Б.Исембердиева, Ауд. А.Мұхамеджанова , 2020. - 444 б


65.9(2)212я7
Б 27

Баттл, Ф
    Тұтынушымен қарым-қатынас менеджменті: ұғымдар мен технологиялар [Мәтін] = Customer relationsnip management:concepts and technologies : оқулық / Бас ред. А.Б.Исембердиева, Ауд. А.Мұхамеджанова . - Алматы : "Ұлттық аударма бюросы" ҚҚ, 2020. - 444 б. - ISBN 978-601-7621-25-4 : 3865т.00т. тг.

Рубрики: ЭКОНОМИКА.ЭКОНОМИКАЛЫҚ ҒЫЛЫМДАР

   МЕНЕДЖМЕНТ


Кл.слова (ненормированные):
экономика -- менеджмент -- тұтынушымен қарым-қатынас -- тұтынушы саясаты -- маркетингті автоматтандыру -- сапаны басқару -- қызмет көрсету маркетингі -- операциялық SFA -- SFA экожүйесі -- аналитикалық CRM -- табысқа жетуді жоспарлау -- аккаунт менеджменті -- рухани жаңғыру -- оқулық -- 100 жаңа оқулық -- безвозмездно
Аннотация: Бұл оқулық тұтынушымен қарым-қатынас менеджменті саласын, оған қатысты теориялар мен тұжырымдарды жұйелейді. Сонымен бірге тұтынушыға қол жеткізу, оны ұстап қалу және өзара қарым-қатынасты дамыту кезеңдері жан-жақты қамтылып, тұтынушыға қатысты деректер жинау, оны қолдану және бұл процестерде маркетинг, сату, ақпараттық технологиялар, HR-менеджмент, қызмет көрсету, бухгалтерлік есеп және стратегиялық менеджмент салалары қалай байланысатынын көрсетеді.
Доп.точки доступа:
Маклан, С

Экземпляры всего: 300
2.6-№1 Ч/З (5), 1-1 рухани жаңғыру (1), 1.2-№4 Ч/З (5), 4.1-№5 оқу залы (55), 5.2-№6 оқу залы (30), 5.3-№7 оқу залы (5), 6.1-№8 оқу залы (50), 6.2-№9 оқу залы (5), №10 оқу залы (жатахана) (1), №11 оқу залы (жатахана) (1), Каратау 3-4 №12 оқу залы (2), 2.1-№2 оқу залы (139), 1.1-Ғылыми кеңес залы (1)
Свободны: 2.6-№1 Ч/З (5), 1-1 рухани жаңғыру (1), 1.2-№4 Ч/З (5), 4.1-№5 оқу залы (55), 5.2-№6 оқу залы (30), 5.3-№7 оқу залы (5), 6.1-№8 оқу залы (50), 6.2-№9 оқу залы (5), №10 оқу залы (жатахана) (1), №11 оқу залы (жатахана) (1), Каратау 3-4 №12 оқу залы (2), 2.1-№2 оқу залы (139), 1.1-Ғылыми кеңес залы (1)

88.3
Д81

Дуэк , К.
    Ойлау. Табысқа жетудің жаңа психологиясы : кітап / Д. Кэрол . - Алматы : Мазмұндама , 2021. - 260 б. . - ISBN 978-601-7630-22-5 : 3333.00 тг.

ББК 88.3

Рубрики: ПСИХОЛОГИЯ. ПСИХОЛОГИЯ ҒЫЛЫМДАРЫ

   ЖАЛПЫ ПСИХОЛОГИЯ


Кл.слова (ненормированные):
ойлау -- табысқа жету -- қарым-қатынас -- бала тәрбиесі -- тұлғаның өсуі -- сәтсіздік -- ойлау үлгілері -- бәсеке -- көшбасшылық
Аннотация: Кітапта тұлғаның өсуіне айрықша назар аударады. Ересектер мен балалар психологиясын дамыту, ойлау үлгісін өзгерту мәселелері жан-жақты зерделенеді. Автор ғылыми зерттеулер мен конференция, семинар-дәріс материалдарына кеңінен тоқталады. Еңбек жалпы оқырман қауымға арналған.
Экземпляры всего: 5
1.2-№4 Ч/З (1), 5.2-№6 Ч/З (2), 2.1-№2 Ч/З (2)
Свободны: 1.2-№4 Ч/З (1), 5.2-№6 Ч/З (2), 2.1-№2 Ч/З (2)

Дуэк , К. Ойлау. Табысқа жетудің жаңа психологиясы [Текст] : кітап / Д. Кэрол , 2021. - 260 б.

3.

Дуэк , К. Ойлау. Табысқа жетудің жаңа психологиясы [Текст] : кітап / Д. Кэрол , 2021. - 260 б.


88.3
Д81

Дуэк , К.
    Ойлау. Табысқа жетудің жаңа психологиясы : кітап / Д. Кэрол . - Алматы : Мазмұндама , 2021. - 260 б. . - ISBN 978-601-7630-22-5 : 3333.00 тг.

ББК 88.3

Рубрики: ПСИХОЛОГИЯ. ПСИХОЛОГИЯ ҒЫЛЫМДАРЫ

   ЖАЛПЫ ПСИХОЛОГИЯ


Кл.слова (ненормированные):
ойлау -- табысқа жету -- қарым-қатынас -- бала тәрбиесі -- тұлғаның өсуі -- сәтсіздік -- ойлау үлгілері -- бәсеке -- көшбасшылық
Аннотация: Кітапта тұлғаның өсуіне айрықша назар аударады. Ересектер мен балалар психологиясын дамыту, ойлау үлгісін өзгерту мәселелері жан-жақты зерделенеді. Автор ғылыми зерттеулер мен конференция, семинар-дәріс материалдарына кеңінен тоқталады. Еңбек жалпы оқырман қауымға арналған.
Экземпляры всего: 5
1.2-№4 Ч/З (1), 5.2-№6 Ч/З (2), 2.1-№2 Ч/З (2)
Свободны: 1.2-№4 Ч/З (1), 5.2-№6 Ч/З (2), 2.1-№2 Ч/З (2)

Страница 1, Результатов: 3

 

Все поступления за 
Или выберите интересующий месяц