База данных: Книги
Страница 1, Результатов: 1
Отмеченные записи: 0
1.
Подробнее
65.9(5Қаз)212.4я7
Т88
Турмаханбетова , Ш.Ш.
Территориялық маркетинг : оқу құралы / Ш.Ш. Тұрмаханбетова . - Алматы : ADAL KITAP, 2023. - 117 б. . - ISBN 978-601-7200-59-6 : 3800.00 тг.
ББК 65.9(5Қаз)212.4я7
Рубрики: ЭКОНОМИКА. ЭКОНОМИКА ҒЫЛЫМДАРЫ
ҚАЗАҚСТАН МАРКЕТИНГІ
Кл.слова (ненормированные):
территориялық маркетинг -- территориялық маркетинг құралдары -- маркетингтің мақсаттары -- маркетингтік қызмет -- территорияның бәсекеге қабілеттілігі -- территорияның маркетингтік ортасы -- территорияны жылжыту -- орын брендингі -- мақсатты топтар -- тұтынушылық территориялар -- оқу құралы
Аннотация: Территориялық маркетинг пәні жоғары оқу орындарының "Мемлекеттік және жергілікті басқару" бағыттары бойынша бакалавриаттың білім беру бағдарламасының таңдау курстарына өте жиі кіретін пән болып табылады. Бұл оқу құралы территориялық маркетингті жүзеге асырудың көптеген тәсілдерін тақырыптап қана қоймай, сонымен қатар заманауи территориялардың маркетингтік әлеуетін арттыру бағыттарын көрсетеді.
Доп.точки доступа:
Ағыбетова
Экземпляры всего: 3
1.2-№4 Ч/З (1), 2.1-№2 Ч/З (2)
Свободны: 1.2-№4 Ч/З (1), 2.1-№2 Ч/З (2)
Т88
Турмаханбетова , Ш.Ш.
Территориялық маркетинг : оқу құралы / Ш.Ш. Тұрмаханбетова . - Алматы : ADAL KITAP, 2023. - 117 б. . - ISBN 978-601-7200-59-6 : 3800.00 тг.
Рубрики: ЭКОНОМИКА. ЭКОНОМИКА ҒЫЛЫМДАРЫ
ҚАЗАҚСТАН МАРКЕТИНГІ
Кл.слова (ненормированные):
территориялық маркетинг -- территориялық маркетинг құралдары -- маркетингтің мақсаттары -- маркетингтік қызмет -- территорияның бәсекеге қабілеттілігі -- территорияның маркетингтік ортасы -- территорияны жылжыту -- орын брендингі -- мақсатты топтар -- тұтынушылық территориялар -- оқу құралы
Аннотация: Территориялық маркетинг пәні жоғары оқу орындарының "Мемлекеттік және жергілікті басқару" бағыттары бойынша бакалавриаттың білім беру бағдарламасының таңдау курстарына өте жиі кіретін пән болып табылады. Бұл оқу құралы территориялық маркетингті жүзеге асырудың көптеген тәсілдерін тақырыптап қана қоймай, сонымен қатар заманауи территориялардың маркетингтік әлеуетін арттыру бағыттарын көрсетеді.
Доп.точки доступа:
Ағыбетова
Экземпляры всего: 3
1.2-№4 Ч/З (1), 2.1-№2 Ч/З (2)
Свободны: 1.2-№4 Ч/З (1), 2.1-№2 Ч/З (2)
Страница 1, Результатов: 1